Fitness Seller

Aankondiging Nieuwe Moderator: Galen

Bezoekers in dit topic

Gratis anabolen als je mod wordt? Waar moet ik tekenen?
 
Ik vrees dat dbb niet langer meer gratis zal zijn.
Gaan we per minuut betalen, of gewoon via een maand abbo?
 
4 vials test zaten in het welkomstpakket voor super moderator. Vind het alleen een beetje jammer dat we dan zelf de nakuur moeten aanschaffen.

Je hebt geen nakuur nodig als je gewoon on blijft, no problemo.

1tq9vy.jpg
 
Correctie, die kunnen alleen posts bewerken en verwijderen in bepaalde secties. Arminius kan dit momenteel alleen in de film/muziek sectie om niet-werkende video's en links te vervangen of verwijderen.
 
Het is mijn droom om ooit super moderator te worden op het forum en dan populistische beslissingen te nemen zoals xyzizo unbannen en vervolgens heel snel strafpunten aan hem geven.
 
Het is mijn droom om ooit super moderator te worden op het forum en dan populistische beslissingen te nemen zoals xyzizo unbannen en vervolgens heel snel strafpunten aan hem geven.
Volgens mij had ik in mijn IVDM iets gezet met het unbannen van Angelus. Eens zien wat ik had geschreven :roflol:
 
Volgens mij had ik in mijn IVDM iets gezet met het unbannen van Angelus. Eens zien wat ik had geschreven :roflol:
Je bent nog op parool...
 
Als jij een dag de baas van het forum mocht zijn, wat zou je dan doen?
Angelus unbannen, Mister10 zo'n lintje onder zijn naam geven met de titel 'TRUE NATURAL' en voor de rest de forumregels een beetje handhaven. Ik ben vrij content met het forum in zijn huidige toestand.
:roflol:

bodybuilding.nl kan Mister TN nog dat lintje krijgen?
 
Angelus is even online geweest onder andere account maar die is automatisch geblokkeerd omdat hij een 10 min mail gebruikte (gebeurd na meerdere bounces).
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Wanneer word izzzy weer unbanned. We missen de idiote op het forum. Word allemaal veel te serieus. Volgens mij is er ook maar 1 mod echt tegen. We gaan richting een serieus forum dat word saai en langzaam aan zal word het ook rustiger op forum. Voor mijn gevoel. Geen idee wat de stats doen
 
Wanneer word izzzy weer unbanned. We missen de idiote op het forum. Word allemaal veel te serieus. Volgens mij is er ook maar 1 mod echt tegen. We gaan richting een serieus forum dat word saai en langzaam aan zal word het ook rustiger op forum. Voor mijn gevoel. Geen idee wat de stats doen

Er is een heel goede reden waarom hij een ban heeft en we kunnen niet leden gaan unbannnen voor het plezier van anderen. Hij heeft voldoende kansen gehad net zoals andere 'plezierige' leden.

De stats van het forum zijn prima, maar er zijn serieuze veranderen geweest bij google (zoals mobile-first-index) wat een impact heeft gehad op zoekresultaten. Het gaat nog even duren maar organisch verkeer is aan het verbeteren, 90% bezoekers komen van google.
 
Er is een heel goede reden waarom hij een ban heeft en we kunnen niet leden gaan unbannnen voor het plezier van anderen. Hij heeft voldoende kansen gehad net zoals andere 'plezierige' leden.

De stats van het forum zijn prima, maar er zijn serieuze veranderen geweest bij google (zoals mobile-first-index) wat een impact heeft gehad op zoekresultaten. Het gaat nog even duren maar organisch verkeer is aan het verbeteren, 90% bezoekers komen van google.

Wat was de reden voor zijn van? Bepaalde uitlatingen?
 
Back
Naar boven