MuscleMeat

Nieuwe mods

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Zo, welke mods zijn er vande week bijgekomen?
Ik zie John er bijstaan, die heeft wel geteld al 10 posts op dit forum.

Maar ik ga er niet weer over zagen... mijn vraag is gewoon; willen de nieuwe mods van de afgelopen 15 dagen zichzelf eens voorstellen aub. (stats)

Groeten
 
Ik ben ook een nieuwe mod, op voeding en coïtus (twee niet geheel onbelangrijke delen van het leven ;)) Ik ben sinds deze zomer bezig met BB, en zit ook al sinds die tijd op dit board. Mijn expertise in voeding heb ik deels in mijn studie opgedaan en deels op dit en andere BB-boards. Natuurlijk valt er altijd nog bij te leren, maar ik weet zeker dat ik op veel vragen al een goed antwoord kan geven. En mijn expertise in coïtus, waar die vandaan komt? Daar ga ik het niet over hebben :p

W.b. de selectie van de mods, daar is het in een andere thread al uitvoerig over gegaan en ik stel voor dat hier niet opnieuw te gaan oprakelen.
 
Originally posted by wateengedoe2
Ik ben ook een nieuwe mod, op voeding en coïtus (twee niet geheel onbelangrijke delen van het leven ;)) Ik ben sinds deze zomer bezig met BB, en zit ook al sinds die tijd op dit board. Mijn expertise in voeding heb ik deels in mijn studie opgedaan en deels op dit en andere BB-boards. Natuurlijk valt er altijd nog bij te leren, maar ik weet zeker dat ik op veel vragen al een goed antwoord kan geven. En mijn expertise in coïtus, waar die vandaan komt? Daar ga ik het niet over hebben :p

W.b. de selectie van de mods, daar is het in een andere thread al uitvoerig over gegaan en ik stel voor dat hier niet opnieuw te gaan oprakelen.

Geef je ook privélessen? Wateengedoe, harde meesteres... lol :D
 
Gefeliciteerd met het mod worden WEG2.

Je zit er wel mee geoffke over de aantal of de selectie van degene die mod zijn geworden of niet?
Het belangrijkste is toch dat de betreffende persoon de kwaliteiten bied van het mod zijn dan het aantal posts dat ze hebben.
 
John is al mod van op het oude board... en aan kennis ontbreekt het niet.
 
ik vind meer vrouwelijke mods belangrijk :D


laat zien dat bodybuilding niet alleen voor mannen is...
 
Nogmaals :

Ilya, c'est moi (read the introduction on the board).

Ik kom uit het vagevuur in groningen (daar waar de politie niet meer komt als de zon onder is). Student nederlands recht, 3de jaars.

Ik train sinds mijn 8ste, judo, daarna karate (unofficial black belt), taikwando en nunchaku (leraar).

Krachttraining sinds mijn 16de, met als doel nederlands kampioen Nunchaku. Zo ver is het niet gekomen, BB interesseerde me meer. Sindsdien ben ik hiermee bezig.

Sinds 2 jaar bekend op het net. Begonnen op EHF, uitgewaaierd naar EZ-board, hard gelachen op startpagina etc etc.

Ik ben niet van plan mezelf tig keer voor te stellen, just read the introduction.

basta !
 
Aangenaam kennis te maken met je Ilya, maar ik had je al vaker zien posten op andere bords. Indrukwekkende geschiedenis.
 
Originally posted by Geoffke


Geef je ook privélessen? Wateengedoe, harde meesteres... lol :D
Voor jou altijd, Geoffke! Post je voedingsschema maar, dan zal ik er mijn op- en aanmerkingen over geven! :D
 
ilya en weg2 allebei gefeliciteerd!
 
Originally posted by wateengedoe2

Voor jou altijd, Geoffke! Post je voedingsschema maar, dan zal ik er mijn op- en aanmerkingen over geven! :D

he mag ik dan een prive les over coïtusualiteit?

graag praktijkvoorbeelden!!!!
 
Wie had het hier over coïtusualiteit? Nou ja, als je daar nog zo'n groentje in bent, kijk dan eens op deze site :)
 
Back
Naar boven