MuscleMeat

Nieuwe monogamie laat overspel toe

Bezoekers in dit topic

kloppen die cijfers van haar wel dan moet ik eens op gaan schieten....
 
Kan niet begrijpen dat mensen monogaam willen zijn en blijven...
Je kan het lekkerste wijf hebben, de leukste etc, toch kijk je naar andere chicks en zo hoort dat ook.
En als je erna kijkt, heb je er trek in, als je ergens trek in hebt, moet je het af en toe nemen!
 
Kan niet begrijpen dat mensen monogaam willen zijn en blijven...
Je kan het lekkerste wijf hebben, de leukste etc, toch kijk je naar andere chicks en zo hoort dat ook.
En als je erna kijkt, heb je er trek in, als je ergens trek in hebt, moet je het af en toe nemen!
+10 intelligent

NOT!!!
 
:haha:


spiertje16: Einde der tijden komt dichterbij, er zijn steeds meer tekenen

Kan ik de kans aangeboden krijgen om overtuigd te worden?

verder; ik zou er echt veel moeite mee hebben als ik zou weten dat mijn chick momenteel door een andere vent werd genomen.
 
Einde der tijden komt dichterbij, er zijn steeds meer tekenen

Terug naar sodom en gomorra, maar dan over de hele wereld. Als jullie dit normaal vinden.... tja. Het huwelijk is voor het leven. Ik vind het gewoon absurd dat je je vrouw zou bedriegen MEt goedkeuring van haar of andersom, slaat nergens op
 
+10 intelligent

NOT!!!

Heeft niks met intelligentie te maken, meer met instinct-gevoel, dat moet je naleven!

Een mens is niet monogaam, begrijp dat eens, schuif je emoties en aangeleerde (foutieve) denkpatronen eens aan de kant en ga lekker ballen :)
 
Nah, is niet aan mij besteedt. Ik zal snel jaloers worden.
 
Mensen die jaloers of onzeker zijn, kunnen dat beter niet doen idd..
 
..en dat is iedereen wel een beetje dacht ik zo?
 
Heeft niks met intelligentie te maken, meer met instinct-gevoel, dat moet je naleven!

Een mens is niet monogaam, begrijp dat eens, schuif je emoties en aangeleerde (foutieve) denkpatronen eens aan de kant en ga lekker ballen :)
Je hebt gelijk, hoe kon ik denken dat wij als mensen meer ontwikkelt waren dan dieren, concepter als bewustzijn en geweten zijn onechte dingen die je maar aangepraat worden **** it!!!
 
..en dat is iedereen wel een beetje dacht ik zo?

Huh? :eek:

Tuurlijk niet!

Als je jouw meisie met een ander ziet, en je word jaloers, dan ben je onzeker en egoistisch imo, je moet je kunnen inleven in je meisie, zij vind het immers erg leuk... en bang wezen haar kwijt te raken is de grootste onzin, uiteraard..
Als ze bij je weg zou gaan, paste ze uiteindelijk toch niet bij je, ofwel? :)
Je ervaringen in elkaar groeien imo alleen maar!
 
Je hebt gelijk, hoe kon ik denken dat wij als mensen meer ontwikkelt waren dan dieren, concepter als bewustzijn en geweten zijn onechte dingen die je maar aangepraat worden **** it!!!

concepter bewustzijn = onecht ?

Geweten = onecht ?

Ik snap niet dat het aan je geweten knaagt, als jij coïtus hebt met een ander als je eigen meisie...
Dan moet je het natuurlijk niet stiekum doen, dan kan het gaan knagen idd! ;)
 
Jij gaat je vast nooit koppelen aan 1 persoon, je liefde die je geeft aan 1 persoon en liefde ontvangen van 1 persoon..
Tja, de nadelen zijn voor jou.
 
Monogamie is coïtusuele anorexia, voortgebracht uit onzekerheid en een verstoord beeld mogelijk door ingevingen uit enkele 'foute boeken' die het weer van 'boven' hebben.

Als je echt van je vaste partner houd en zij heeft trek in een ander koekje omdat het anders is, ben je toch echt close als je elkaar zo'n incidentele lekkernij gunt zonder dat er meer bij komt kijken dan het bevredigen van de instincten. Uiteraard onder goede afspraken als safe coïtus.


Rationeel gezien ben ik het hier helemaal mee eens. Echter in de praktijk moet ik er niet aan denken.

Mensen zijn zwak en bang, veelal.. :o
 
Over een paar jaar komt mijn boek uit over monogamie....en nee, het is geen grap
 
Theoretisch is alles denkbaar totdat je het overkomt in de pratijk.
 
Jij gaat je vast nooit koppelen aan 1 persoon, je liefde die je geeft aan 1 persoon en liefde ontvangen van 1 persoon..
Tja, de nadelen zijn voor jou.

Is deze post richting mij bedoeld?

Ik koppel mezelf aan 1 persoon idd, verwar coïtus niet met liefde/houden van.

Je bent erg sceptisch, en je ziet nadelen die ook voordelen kunnen zijn..
Het is slechts hoe jij het interpreteert!
 
Back
Naar boven