Fitness Seller

Nieuwe monogamie laat overspel toe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hehe dat heb ik nu ook.
alhoewel, ik moet er wel bij zeggen dat ik zo vaak met surinaamse en antiliaanse meisjes neuk waarbij de scheidings lijn tussen gewoon een date en een kleine vergoeding dmv alles betalen wat je die dag met elkaar doet, heel klein is.

En ik wil toch graag 1x betalen voor coïtus.
Ik heb een keer met een vrouw gedoet
en nu wil ik een keer met haar dochter, die wil op zich wel maar dan vraagt ze er wel geld voor.
in dit geval wil ik wel van mijn principes afwijken
heb nog nooit met zowel een moeder als een dochter gedoet :-P

De partner van een zekere member hier?:D
 
er hoeft toch helemaal geen breuk te komen?
Het is gewoon een (eventuele tijdelijke) relatie erbij.
wat wel een nadeel is , is de beperkte tijd die je hebt
het is wel verveelend voor je vriendin als je tegen haar zegt dat je een weekend naar een ander meisje gaat terwijl je dat weekend ook bij haar had kunnen zijn.
daarom spreek ik dat soort dates meestal door de weeks af zodat ik in het weekend gewoon bij mijn vriendin kan zijn.

bw, ik zou niet meer met die vriendin van je vriend gaan.
Hij kan er blijkbaar niet goed mee omgaan.
anders ploft de bom op een gegeven moment en zegt ie wat hij echt denkt.
en dan is er is die vriendschap over, dat zou jammer zijn.
Je moet er wel allemaal het zelfde over denken.
dat is wel een verreiste.

Je zegt: 'tijdelijk relatie', behalve de beperkte tijd met je eigen (vaste) partner, ga je de tijdelijk slet, waar je van gaat houden, misschien wel heel erg missen, of is dit bij jou niet/nooit het geval?
Het is knap als je dit kunt, ik zou hier misschien moeite mee ondervinden, daarom zou ik nooit een ander toelaten in mn hart ('houden van')!


Nee, ik 'ga' niet met de vriendin van die vriend, ik zou dat waarschijnlijk nooit doen ook, gezien de emotionele (vriendschap) band hierdoor kan verslechteren.
Dat kan inhouden dat de vriendschap stopt, en ik die tieten niet meer ga zien :P
 
hehe dat heb ik nu ook.
alhoewel, ik moet er wel bij zeggen dat ik zo vaak met surinaamse en antiliaanse meisjes neuk waarbij de scheidings lijn tussen gewoon een date en een kleine vergoeding dmv alles betalen wat je die dag met elkaar doet, heel klein is.

En ik wil toch graag 1x betalen voor coïtus.
Ik heb een keer met een vrouw gedoet
en nu wil ik een keer met haar dochter, die wil op zich wel maar dan vraagt ze er wel geld voor.
in dit geval wil ik wel van mijn principes afwijken
heb nog nooit met zowel een moeder als een dochter gedoet :-P

Haha, one way or the other way, same shit! :roflol:


Haha, je wilt niet afwijken van je principes, dus heb je er een nieuw doel aan je 'To Do' lijstje toegevoegd nl:
'Ik wil 1x betalen voor coïtus, en het liefste met die dochter'
:roflol:

Nee, joke, zijn ook mijn principes, maar nood breekt wet!
Je zal immers niet snel meer een moeder en dochter nken, welke er beide aantrekkelijk uit zien... ;)
 
Back
Naar boven