Fitness Seller

Nieuwe multivitamine en mineralen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mobile99

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
953
Waardering
0
Hey mensen,

Ik zag net op de site van Pasio, dat ze een nieuwe multivitamine en mineralen-complex hebben. Als ik het zo snel eens bekijk, zijn de vitamines uit de goede stoffen opgebouwd en zit er geen ijzer in, dus ook voor de mannen is het goed!

Kost teruggerekend maar 6,20 euro per maand!

http://pasioingredients.com/productDetail.asp?ProductID=92

Dat wilde ik even delen met jullie. ;)
 
Mag een man geen ijzer dan?
 
Ijzer is niet goed voor mannen. Om dit te illustreren: mannen die bloeddonor zijn, leven langer. Waarom? Omdat hiermee telkens hun ijzergehalte ietwat daalt. Je krijgt vaak al te veel ijzer binnen, door je voeding als man zijnde.
 
ja oke maar het laat je test niet dalen ofzo, dat is namelijk belangrijker.
 
"Er zijn meer nadelen verbonden aan een hoog ijzer-gehalte in het bloed. Een studie aan de Battelle Pacific Northwest Laboratories in Richland, Wash., gaf aan dat mannen met grote voorraden ijzer in het lichaam 37% meer kans hadden op het ontwikkelen van enkele vormen kanker. Ook treden eerder infecties op.(9) IJzer wordt ook genoemd in verband met onder andere artritis.
Het British Medical Journal publiceerde over onderzoek van Angela Moore en Mark Worwood, waaruit blijkt dat het geven van veel ijzer aan baby's, om bloedarmoede te voorkomen, een rol lijkt te spelen in het optreden van wiegedood.(10)
Bloedarmoede komt bij baby's eerder voor wanneer ze koemelk krijgen, dat heel weinig ijzer bevat en de opneming van ijzer ook nog eens bemoeilijkt."

[Link niet meer beschikbaar]

Sorry, over de test kan ik je niets vertellen...
 
nou ja, ik denk dat ijzer wel belangrijk is, niet te veel maar zo is dat met alles.
 
Back
Naar boven