MuscleMeat

Nieuwe Nissan Skyline GT-R (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lelijk! Originele vond ik destijds 1 van de mooiste/stoerste auto's.
Alleen jammer dat de capaciteiten van deze auto suckie waren in simulatie games a la gran turismo en Forza Motorsport. Auto slipt te snel.
 
Lelijk! Originele vond ik destijds 1 van de mooiste/stoerste auto's.
Alleen jammer dat de capaciteiten van deze auto suckie waren in simulatie games a la gran turismo en Forza Motorsport. Auto slipt te snel.

??? heb alle races met die wagen uitgespeeld ( op de supercars , uren en F1 races na dan )

echt super wagen in GT
 
Ik vind het een geile bak. De motor zal ook wel weer gemaakt zijn op meer pktjes.
Ik werkte vroeger als monteur bij de Toyota en toen kwam die Supra uit. Mohahahaha fijne auto. Hij kwam met gloed nieuwe bandje en na 2 weken waren ze kaal :D
 
De Nissan Skyline is absoluut mijn favoriete auto ooit en die nieuwe is wel een beetje wennen.
Maar wel goed dat de GT-R naar Europa komt, ook al zie je de oudere Skylines al steeds meer naar Nederland komen.
Skyline is King!
 
ziet er lekker uit maar er komen weer veel nieuwe gt's als de plannen allemaal doorgaan jammie..zit nu naar een foto te kijken van de peugeot 308 rc z een proto maar wel mooi;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]en toyota zou met een opvolger komen voor de celica
 
Back
Naar boven