AndroidHealthClinic

Nieuwe N'JOY Protein Bar is binnen!

Bezoekers in dit topic

Wat is de reden dat bars altijd aan de prijs zijn?
 
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar de smaak en structuur. Volgende bestelling een doos mee bestellen :D
 
Wat is de reden dat bars altijd aan de prijs zijn?

Voor een reep binnen zijn er altijd al redelijk hoge kosten, ontwikkeltraject voor een reep, artwork verpakking, clichés voor drukken van de folie, folie en doosjes. Dan ben je al circa €15.000,- armer en heb je nog geen reep op stock. Dan de kostprijs van de reep er nog bij. Dat zijn zaken die allemaal de mee de prijs bepalen.

Ziet er goed uit, ben benieuwd naar de smaak en structuur. Volgende bestelling een doos mee bestellen :D

:thumbs:
 
Gisteren de white chocolate blueberry geprobeerd, belachelijk lekkere reep zeg drool:
 
Gisteren de white chocolate blueberry geprobeerd, belachelijk lekkere reep zeg drool:

Thx! Wordt een topper deze reep ;) , verwacht 2 nieuwe smaken in februari en cookies & cream pas in mei. Deze laatste moet nog getest worden in de productie. Voor een reep in het magazijn ligt ben je meestal minimaal 6 maanden verder.
 
Gratis sample geprobeerd en moet zeggen dat deze samen met een andere bovenaan mijn lijst staan van lekkerste eiwit repen die ik hebben kunnen proberen dusver, echt een verbetering en de high protein bar 2.0 is helemaal geweldig mijn nr. 1 bar als ik snel ff eiwitten naar binnen moet pompen.
 
Gratis sample geprobeerd en moet zeggen dat deze samen met een andere bovenaan mijn lijst staan van lekkerste eiwit repen die ik hebben kunnen proberen dusver, echt een verbetering en de high protein bar 2.0 is helemaal geweldig mijn nr. 1 bar als ik snel ff eiwitten naar binnen moet pompen.
Xxl Nutrition heeft ook een algemeen topic:
 
Back
Naar boven