MuscleMeat

Nieuwe pics @ 92kg

Bezoekers in dit topic

jordy

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2004
Berichten
3.530
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Post maar eens een aantal foto's.

Hier vast een voorproefje de rest is te vinden in me log link staat in sig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben nog aan het bulken, nu nog twee weken tot de vakantie. wil in december eerste wedstrijd doen.

Staan ook wat pics op een lager vet%.

zwakke plekken zijn me traps vooral. en ook schouders zijn niet al te best.
Mis vooral wat hoogte in traps.

Edit: Voor vergelijking een foto van driekwart jaar terug.
 
Ziet er goed uit
 
Ligt het aan mij of sta je een beetje raar? Het midden van je rug loopt in een bochtje.
Post eens wat meer foto's kerel zodat we je hele fysiek kunnen beoordelen;)
 
RichardV zei:
Ligt het aan mij of sta je een beetje raar? Het midden van je rug loopt in een bochtje.
Post eens wat meer foto's kerel zodat we je hele fysiek kunnen beoordelen;)
in z'n log op de laatste pagina staan meer foto's;)

Ziet er goed uit Jordy:thumbs:
 
jo jordy, vind dat behoorlijk indrukwekkend! lekker goed knallen he, en ik zou zeggen ik zie je in beverwijk, het liefst naast me, anders tegenover me, haha, ciao kerel, keep on going!
 
Ziet er zeker goed uit maar je mist volgens mij nog massa
om wedstrijden te draaien.

Grtz
 
ziet er goed uit man, purepower kan wel 5x in je! Keep it up
 
purepower zei:
wedstrijden ? grapje toch of niet?
waarom zou dat niet kunnen? BB wedstrijden zijn niet allen met personen als Ronnie Coleman enzo... ga maar trainen, misschien kun jij dan ook over een x aantal jaren je eerste wedstrijd meedoen :)

Jordy, ziet er goed uit man! misschien komen we wel op hetzelfde podium :rolleyes:
 
Jonko zei:
waarom zou dat niet kunnen? BB wedstrijden zijn niet allen met personen als Ronnie Coleman enzo... ga maar trainen, misschien kun jij dan ook over een x aantal jaren je eerste wedstrijd meedoen :)

Jordy, ziet er goed uit man! misschien komen we wel op hetzelfde podium :rolleyes:
Ik weet niet wat voor wedstrijd je wilt draaien? Maar ik zou toch echt met minimaal een tiental kilo meer massa op het podium stappen (jullie beiden).
 
Goeie volume, niet denigrerend maar ik vind dit zeker nog geen wedstrijd materiaal
Toch maar eens een paar kg erop plakken man
Hangt natuurlijk ook af van de wedstrijd
 
Dankje wel allemaal voor het reageren.

De wedstrijd die ik wil gaan doen is een Natural wedstijd. Dus het niveau is een stuk lager als bvb de Eemonds cup.

Moet er wel bijzetten dat alles ongepomt is na een week niet trainen.

Ik ben ook pas 19, heb dus nog heel wat jaren om te bouwen.
 
ZoutZak zei:
Ik weet niet wat voor wedstrijd je wilt draaien? Maar ik zou toch echt met minimaal een tiental kilo meer massa op het podium stappen (jullie beiden).

haha lol.
 
onze topper uit groningen
 
RichardV zei:
Pff alleen goede rug en armen. Benen zijn imo niet zo best, en ook zijn borst/schouders niet geweldig.
Maar junior is idd een andere categorie en naturel al helemaal he!:D

Ik deel je mening. Zijn armen zijn heel groot vergeleken met die mini-beentjes, is wel bijna dezelfde omtrek ??? .
 
mass_builder zei:
http://www.picturetrail.com/gallery...2883&members=1&galleryPassword=du32nS8NvTcvo&

dit is de winnaar van vorig jaar in zijn voorbereiding, die gast is nederlands kampioen natural bodybuilding bij de junioren. Dat jullie een beetje het niveau kennen
haha, welke onderverdeling won hij? superbody? de benen zien eruit als die van de lagere categorien. En hoe kon die winnen als de proporties zo slecht waren als mensen beweren nu? [armen zo breed als de benen? :P]
 
Back
Naar boven