Fitness Seller

Nieuwe pics

Bezoekers in dit topic

yay altijd drama in jou topic(s) smink ;P
 
--
 
Laatst bewerkt:
Haha nee hoor, het is altijd geëtter met jou;) Het is behoorlijk kinderachtig om op die ene foto een 5 te geven voor de vooruitgang. Met uitleg: Vooruitgang:7 Fysiek: 3.
En oja, jij warmt op met mijn PR's. Sweet dreams idiot.

@wonko: Jij was toch diegene met die irritante reacties bij de foto van Mister_10?

Leer lezen, ik zei, met wat minder dan jou PR, direct op zn teentjes getrapt haha :roflol:
 
Leer lezen, ik zei, met wat minder dan jou PR, direct op zn teentjes getrapt haha :roflol:

Klopt, wat minder. En in een keer werd het 15 à 20kg minder. Je lult echt onzin jongen. Je praat alsof je een monsterfysiek hebt.

Btw. vind het trouwens erg knap om met 60KG gewichten, 85KG te deadliften.. Zoals je in je stats hebt staan. Maar dat ter zake.
je hebt echt een monsterfysiek op de 2e foto. En dat voor maar 9 maanden bezig zijn! Goed zeg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Battle of the bones!!!!!!!!
 
gast, niks van aantrekken... vreten! groeien! later zorgen maken om bf%! je bent net lekker bezig, ga zo door!

Ik zeg alleen dat het nutteloos is om in zo'n verhouding vetmassa/spiermassa te gainen. Uiteindelijk zal hij daar spijt van krijgen. Bulken kan hij best, maar als hij zo snel vet wil gainen mag er ook wel meer spiermassa bij.
 
--
 
Laatst bewerkt:
REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana: REL! :banana:
 
omg jongens heb ik iets gemist:roflol:
 
Uiteraard ga ik voor spiermassa.. Maar dat betekent dat ik veel moet eten dus stijgt mijn BF automatisch. Volgende zomer ga ik wel weer cutten.

Voor de laatste keer: je bf% mag wel wat minder snel stijgen, tenzij je sneller massa gaat gainen voortaan.
 
--
 
Laatst bewerkt:
"text"

@wonko: Jij was toch diegene met die irritante reacties bij de foto van Mister_10?


irritante?

jij bleef gewoon volhouden dat die foto onzin was, terwijl erbij stond: vakantie foto.

maarja boeie
 
Je bf% is lang niet in de buurt van 'uit de hand gelopen' natuurlijk, maar die ratio is wel iets om over na te denken.
 
--
 
Laatst bewerkt:
is er een rel, ben ik weg :( @Michael: never mind, je bent lekker bezig.
 
--
 
Laatst bewerkt:
Klopt, wat minder. En in een keer werd het 15 à 20kg minder. Je lult echt onzin jongen. Je praat alsof je een monsterfysiek hebt.

Btw. vind het trouwens erg knap om met 60KG gewichten, 85KG te deadliften.. Zoals je in je stats hebt staan. Maar dat ter zake.
je hebt echt een monsterfysiek op de 2e foto. En dat voor maar 9 maanden bezig zijn! Goed zeg.
[Link niet meer beschikbaar]
Ik vind jullie allebei zwaar buff, geen zorgen HUPHUP vind iedereen precies even lief.


behalve Misterbody das gwn een mongool.


:D
 
Klopt, wat minder. En in een keer werd het 15 à 20kg minder. Je lult echt onzin jongen. Je praat alsof je een monsterfysiek hebt.

Btw. vind het trouwens erg knap om met 60KG gewichten, 85KG te deadliften.. Zoals je in je stats hebt staan. Maar dat ter zake.
je hebt echt een monsterfysiek op de 2e foto. En dat voor maar 9 maanden bezig zijn! Goed zeg.

Die foto is inmiddels 4 maanden oud, ik heb nu net zo'n vooruitgang als jou geboekt, ik zie er nu FANTAsTiSCH uit, net als jou haha :roflol:
 
Back
Naar boven