Fitness Seller

Nieuwe post gedeeltelijk lezen zonder het topic open te doen.

Bezoekers in dit topic

Marter

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2005
Berichten
3.367
Waardering
66
Tijd geleden kon ik dit doen maar nu gaat dit niet meer?
 
waar kan ik stemmen voor een nieuwe admin?
 
Tijd geleden kon ik dit doen maar nu gaat dit niet meer?
Mijn ervaring was dat het vaak meer storend was dan behulpzaam. Ook is dit al een tijd zo en eigenlijk weinig reactie op gekregen sinds dat het weg is. Ik denk dat de gemiddelde gebruiker het als een verbetering ziet (minder storende/afleidende popup schermpjes tijdens het scannen van nieuwe topic titels).

Eenmaal je eraan went om ff te klikken en backspace te gebruiken om terug te gaan naar de lijst denk ik niet dat er een verlies van tijd is of dat het een nadeel is.

Ik hou verdere feedback erover in de gaten.

Wat ik pas irritant vind is dat je niet vanuit de fotogalerij kan terugkeren naar waar je vandaan kwam zodra je op PICS van iemand klikt.
Er is niets veranderd in die zin. Ik begrijp ook niet wat je bedoelt. Je kan altijd terug waar je vandaan kwam met de backspace knop of back knop van je browser. Misschien kan je toelichten wat er beter kan.

Waarom zie ik al deze rommel weer? Als elite member kon ik dat toch uitschakelen? :(
Dit staat volledig los van elite, heeft er nooit iets mee te maken gehad. Na een tijd proberen is gebleken dat een meerderheid van de gebruikers deze info wel apprecieert, dus om het eenvoudig te houden is dit weer aangezet.

En als elite member hoor je ook de reclame uit te schakelen. En toch krijg ik nog reclame...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is geen reclame, het hoort bij de layout en is een "call to action" knop voor reviews. Als je een add-on hebt die custom CSS toelaat kan je de volgende code gebruiken om dit te verbergen:

Code:
#reviewbanner {display:none}

En toepassen op de url

Code:
http://forum.dutchbodybuilding.com/*
 
Er zijn een stuk minder posts die ik bekijk nu omdat ik enkel op de titel kan afgaan
 
Mijn ervaring was dat het vaak meer storend was dan behulpzaam. Ook is dit al een tijd zo en eigenlijk weinig reactie op gekregen sinds dat het weg is. Ik denk dat de gemiddelde gebruiker het als een verbetering ziet (minder storende/afleidende popup schermpjes tijdens het scannen van nieuwe topic titels).

Eenmaal je eraan went om ff te klikken en backspace te gebruiken om terug te gaan naar de lijst denk ik niet dat er een verlies van tijd is of dat het een nadeel is.

Ik hou verdere feedback erover in de gaten.

Vervelend,het was juist een handige optie! Ik ervaar het als een achteruitgang
 
Heb wel gemerkt dat het weg is maar het stoort me niet. Ik doe nog altijd (ong) evenveel topics open en als het me niet interesseert antwoord ik niet.
 
level 2, + bijna 1000 posts meer, + jaar langer lid. dan val ik nog best wel mee
Ben pas beginnen posten op 13 februari. :trollface:

Dit is geen reclame, het hoort bij de layout en is een "call to action" knop voor reviews. Als je een add-on hebt die custom CSS toelaat kan je de volgende code gebruiken om dit te verbergen:

Code:
#reviewbanner {display:none}
En toepassen op de url

Code:
http://forum.dutchbodybuilding.com/*
Bedankt voor de uitleg, BigT.

EDIT:
Bug?
Naamloos.png
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Er is niets veranderd in die zin. Ik begrijp ook niet wat je bedoelt. Je kan altijd terug waar je vandaan kwam met de backspace knop of back knop van je browser. Misschien kan je toelichten wat er beter kan.

Nu kan het ineens, heb je toch iets veranderd?
 
Heb er geen last van hier. Strong refresh geprobeerd? Had daar namelijk wel aan gewerkt en het was even zo maar daarna fixed. Misschien zit het nog in cache.

Nu kan het ineens, heb je toch iets veranderd?
Nope. Dan had ik het ook gezegd. Maar goed dat ie het weer doet. :)
 
Miste het ook al, dacht dat het aan mijn browser lag. Jammer, vond het handig!
 
Ik vind het ook handig een gedeelte van tevoren te kunnen lezen. Ik erger me er scheel aan dat dat niet meer kan.
 
Verkapte manier van T om het aantal pageviews te verhogen door iedereen die dit normaal gesproken gebruikte om topics met potentie te 'screenen' gewoon overal op te laten klikken.

Well played T.
 
Ik vind t ook irritant dat ik iemands karma balkje kan zien, jammer dat je dit niet kan uitzetten meer.
 
Verkapte manier van T om het aantal pageviews te verhogen door iedereen die dit normaal gesproken gebruikte om topics met potentie te 'screenen' gewoon overal op te laten klikken.

Well played T.
:evil:

Maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee welk effect het precies heeft op hoe er gebladerd wordt. Er is gewoon een afweging gemaakt tussen hoe nuttig het is en in welke mate het in de weg zit. Uiteindelijk woog het in de weg zitten zwaarder door. Maar misschien is het zoiets wat persoonlijk is. Ik mis het zelf totaal niet. Klikken of wachten op de popup, het maakt weinig uit lijkt me als pagina's snel laden.
 
:evil:

maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee welk effect het precies heeft op hoe er gebladerd wordt. Er is gewoon een afweging gemaakt tussen hoe nuttig het is en in welke mate het in de weg zit. Uiteindelijk woog het in de weg zitten zwaarder door. Maar misschien is het zoiets wat persoonlijk is. Ik mis het zelf totaal niet. Klikken of wachten op de popup, het maakt weinig uit lijkt me als pagina's snel laden.
als

als


als
 
ik vind het ook handig een gedeelte van tevoren te kunnen lezen. Ik erger me er scheel aan dat dat niet meer kan.

+0,5

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 00:36 ----------

afgerond 1
 
Venster met tekst uit topicpost.

Eerst kon je altijd met de muis op een topictitel zweven ( zonder klikken dus ) en kreeg je de eerste paar zinnen uit de openingspost te zien. Dit werkt nu niet meer, bij mij niet tenminste. Hoe kan dat?

Voorbeeld van bb.com

2vdqrva.jpg
 
Back
Naar boven