XXL Nutrition

Nieuwe post gedeeltelijk lezen zonder het topic open te doen.

Bezoekers in dit topic

Marter

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2005
Berichten
3.367
Waardering
66
Tijd geleden kon ik dit doen maar nu gaat dit niet meer?
 
Bovenstaande post was eigenlijk een topic, voordat het goedgekeurd werd. Niet goed genoeg gezocht dus.

Ik hou verdere feedback erover in de gaten.

Bij deze.
 
Heb er geen last van hier. Strong refresh geprobeerd? Had daar namelijk wel aan gewerkt en het was even zo maar daarna fixed. Misschien zit het nog in cache.


Nope. Dan had ik het ook gezegd. Maar goed dat ie het weer doet. :)

heb hetzelfde probleem en gaat niet weg met strong refresh:) (firefox)
 
het is wel fixed maar ziet er anders uit dan vroeger, mijn aspergersyndroom is niet tevreden:o

Vroeger zat avatar in apart vakje, nu in hetzelfde dus minder clutter.
 
Vroeger zat avatar in apart vakje, nu in hetzelfde dus minder clutter.

nee, bedoel dat 'x ongelezen, totaal y.' vroeger onder 'privé-berichten' stond ipv ernaast:)
 
nee, bedoel dat 'x ongelezen, totaal y.' vroeger onder 'privé-berichten' stond ipv ernaast:)

Ah, tja eigenlijk was het nooit zo geschreven om op de volgende lijn te staan want er staat geen <br /> tag, vroeger was het ws smaller en ging het daarom naar volgende lijn.

Zal kwestie van wennen zijn maar er gaat in de toekomst nog wel veel meer veranderen want zowel de backend als frontend zijn dringend aan vernieuwing toe.
 
Ah, tja eigenlijk was het nooit zo geschreven om op de volgende lijn te staan want er staat geen <br /> tag, vroeger was het ws smaller en ging het daarom naar volgende lijn.

Zal kwestie van wennen zijn maar er gaat in de toekomst nog wel veel meer veranderen want zowel de backend als frontend zijn dringend aan vernieuwing toe.

dat wordt weer dagen met mn hoofd tegen de muur aan stoten en heel mn armen openkrabben:fuu:
 
Wat ik pas irritant vind is dat je niet vanuit de fotogalerij kan terugkeren naar waar je vandaan kwam zodra je op PICS van iemand klikt.

Ik heb dit probleem ook met Firefox.
Bv. als ik de gigantische pecs van Big_T bekijk: [Link niet meer beschikbaar]

En dan via de page back knop terug wil gaan dan lukt dat niet. Als ik dan op die knop blijf drukken zie je dat diezelfde pagina X maal in de lijst zit zoals in onderstaand screenshot:

awdbbp.jpg
[/QUOTE]

En 't is niet alleen met Big_T's pecs hoor. :)
 
Back
Naar boven