XXL Nutrition

Nieuwe president, nieuwe tijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Nu Castro aan de beterende hand is, is het niet meer dan normaal een nieuw licht in presidentenland te introduceren: Ramzan Kadyrov.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meneer is pas 30 jaar oud maar heeft hiermee de minimumleeftijd bereikt om wel eventjes president van...Tjetjenie te worden!
Hij volgt hiermee zijn vader op die in 2004 werd doodgeschoten.

Zoon Ramzan wensen we veel geluk, en hoe kan dat ook misgaan als Poetin himself je geinstalleerd heeft! :p

01putin600.jpg
 
Oostblok is en blijft van rusland..
 
Precies en niemand anders. Er liggen daar genoeg schavuiten en ploerten op de loer om er hun eigen extremistenstaatje van te maken, tijd dus voor een frisse Rusky-wind door het land.
 
ach poetin vind het goed dus die zal wel in de pas lopen van poetin
 
door wie was zn vader doodgeschoten?
 
Ach.. als hij door Puta zelf is geinstalleerd dan is het een kwestie van tijd voordat hij door de rebellen wordt vermoord.

En als hij het voor de rebellen opneemt dan zal hij ook omgebracht worden alleen dan door de de eenheden van Puta.
 
Die is dus zo dood en begrijpelijk
 
Ik denk dat het Rusland nog heel erg hoog zit dat ze sinds de Koude oorlog niet qua macht met de VS konden concurreren.

Zal er ooit nog eens een wederopstanding komen?
 
Oostblok is en blijft van de OTTOMANEN met je rusland
En dit kunnen ze niet maken,na zolang vechten en bloed vergieten zetten ze hem op de troon?
Ik begrijp wel dat hij geen wahabietenstaat wil, maar om dan gelijk naar de vijand over te stappen? Dan ben je niks anders dan een verrader, een vieze verrader
Maar hij zal wel genoeg pijn lijden als russische troepen zijn land ALWEER binnenvallen en de boel platbombarderen
 
Oostblok is en blijft van de OTTOMANEN met je rusland
En dit kunnen ze niet maken,na zolang vechten en bloed vergieten zetten ze hem op de troon?
Ik begrijp wel dat hij geen wahabietenstaat wil, maar om dan gelijk naar de vijand over te stappen? Dan ben je niks anders dan een verrader, een vieze verrader
Maar hij zal wel genoeg pijn lijden als russische troepen zijn land ALWEER binnenvallen en de boel platbombarderen


vuile nationalist ;)

Volgens mij is het Oostblok toch vnl Polen , Tsjechie, Bulgarije, Roemenie etc.
Of valt Tjetsenie enzo daar ook onder?
 
Ramzan heeft een kort lijntje met Poetin, als ie af en toe doet wat ie zegt zit ie gebakken :D

Je kunt wel bezig blijven met je terugtellen naar welk volk er het eerste was. Gaan we nu ook de strijd van de indianen steunen tegen de hele Amerikaanse bevolking?
Gezellig, de Moeder Aller Guerillia's. Idiote schreeuwerij, gebaseerd op landkaarten van vroeger.

Tja als we zo gaan beginnen; vroegah vroegah héél vroegah was Nederland ook opgesplitst qua eigendom. De Friezen hadden veel macht en proberen die macht nu ook weer terug te krijgen door eigen taal en paspoort(!) officieel te laten verklaren.
Maar dan staat mijn bet-overgrootvader op uit zijn graf en zegt als gewaardeerd berenkrijger dat de Batavieren toch ECHT hun land, HUN Nederland opeisen! :D Dus zo kun je eindeloos doorgaan terug in de tijd.

Wil de échte Ottomaan dan nu opstaan? dan kan ie z'n land terugclaimen!
En het werd verdomde stil.
 
Je zegt het zelf al
Dan moet je niet gaan zeggen dat het gebied van de russen is
 
Back
Naar boven