Fitness Seller

Nieuwe recordpoging deadlift (502kg)

Bezoekers in dit topic

Japio

Fake natty
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2009
Berichten
15.778
Waardering
14.213
Dit kwam langs op mijn tijdlijn. Heb er nog niks van gehoord. Weet iemand hier meer van? Is het een officiële poging? Ergens te volgen?

Los daarvan vindt ik deze post wel getuigen van sportsmanship.


1603046301503.png
 

Check 16.40 voor een hele zieke deadlift :eek:

10.20 voor de wereldrecordpoging van 502kg.
 
Laatst bewerkt:

Check 16.40 voor een hele zieke deadlift :eek:

8.50 voor de wereldrecordpoging van 502kg.
Ik mag hopen dat die 502kg niet officieel goedgekeurd werd? Ongelofelijk wat lelijk. :roflol:
Haftor zijn 501kg veel indrukwekkender..
Maar ook wel weer episch dit. Ik denk dat dit wel getuigd van het feit dat de menselijke grens toch wel aardig bereikt is.
 
Ik mag hopen dat die 502kg niet officieel goedgekeurd werd? Ongelofelijk wat lelijk. :roflol:
Haftor zijn 501kg veel indrukwekkender..
Maar ook wel weer episch dit. Ik denk dat dit wel getuigd van het feit dat de menselijke grens toch wel aardig bereikt is.
Zit geen succesvolle 502 lift bij, die lekkere trildeadlift die Shivlyakov deed was voor het masters world record van 436

Beetje hitchen mag. :o
 
Ik mag hopen dat die 502kg niet officieel goedgekeurd werd? Ongelofelijk wat lelijk. :roflol:
Haftor zijn 501kg veel indrukwekkender..
Maar ook wel weer episch dit. Ik denk dat dit wel getuigd van het feit dat de menselijke grens toch wel aardig bereikt is.
Foutje de recordpoging is op 10.20min te zien. Uiteraard niet goedgekeurd, want hij lift hem niet.
 
47:39 Makarov 502 fail
53:47 Heinla 455

55:21 Shivlyakov 436 master wr :shake:
 
Op zo'n manier wil je toch ook geen record op je naam? Lijkt nergens op met dat hitchen. :)
 
Oh wacht die stream is nog steeds bezig, vandaag dat die tijden niet kloppen en blijven verschuiven :o
Ah check, ik snapte al niks van jouw tijden en ben gewoon doorgespoeld. :roflol:
 
Oh wacht die stream is nog steeds bezig, vandaag dat die tijden niet kloppen en blijven verschuiven :o
Als je tijdens de live sessie keek moet je ff refreshen denk ik nu staat het filmpje vast.
 
Respect voor de inzet en het doorzettingsvermogen van hem maar dat gehitch/getril van Shivlyakov gaat nergens over.
 
Ik dacht even dat ie dood ging. Prachtig.
 
Ik snap wat jullie bedoelen. De toewijding is prachtig en fascinerend. Het is een gevecht met volle overtuiging. Dat is topsport.
 
Ik zie zulke lifts veel liever dan al die afgekeurde powerlift lifts omdat er een halve milimeter neerwaartse beweging in de press of pull zat. Of afgekeurd omdat de kont een milimeter los kwam van de bank bij bench. Is toch gewoon bruut zo liften :)
 
Back
Naar boven