MuscleMeat

Nieuwe registratie, long time reader

Bezoekers in dit topic

Vando

Novice
Lid geworden
21 apr 2022
Berichten
1
Waardering
3
Lengte
1m80
Goedendag FBB,

Het leek mij wel zo netjes om mijzelf even voor te stellen hier na mijn registratie. Ik ga hier nu onder de naam Vando. Al langere tijd (10+ jaar schat ik zo) heb ik veel informatie op dit forum tot mij genomen. Nooit heb ik mij geregistreerd wegens het feit ik mij niet genoodzaakt voelde te posten.

Nu heb ik wat maanden geleden een punt in mijn leven bereikt dat ik eindelijk de stap heb gezet om te starten aan BB. In mijn jongere jaren tot aan circa mijn 26e heb ik vooral genoten van het leven, en mij uitgeleefd als muzikant. Mijn hele leven heb ik al een fascinatie gehad voor BB, maar besefte dat deze 2 leefstijlen elkaar uitsluiten. Aangezien ik nu de 30 gepasseerd ben wil ik gebruik maken van de piekjaren in mijn leven om spiermassa te bouwen en onderhouden. Dit heb ik mij van jongs af aan voorgenomen.

Mijn hele leven heeft het mij moeite gekost om gewicht aan te komen mede dankzij het feit er redelijk wat drank en drugs bij de muzikantenleefstijl kwamen kijken. Bewuste keuze uiteraard, geen excuus. Van kinds af aan heb ik eigenlijk altijd al vlak onder een gezonde BMI gezeten. Omdat ik nu sinds ongeveer een halfjaar een consistent slaap-, eet- en trainpatroon aanhoud, gestopt ben met roken/blowen, alleen water en melk drink, begin ik nu eindelijk op een goed tempo gains te zien! Ik heb nog een lange weg te gaan voordat ik aan mijn natuurlijke limiet kom.

Ik ben niet iemand die gebruik maakt van social media en dat soort zooi. Geef mij maar normaal contact. Ook zal ik waarschijnlijk voorlopig niet heel veel posten omdat ik alle kennis tot mij toe aan het nemen ben om zo goed en efficiënt mogelijk mijn lichaam te sculpturen. Hierbij wil ik ook zoveel mogelijk leren over de exacte werking van het menselijk metabolisme.

Lang verhaal, we leren elkaar in het verschiet vast beter kennen. Door hier te registreren en mij voor te stellen wil ik mijn doelen vastzetten en blijven overtreffen. In de toekomst hoop ik dan ook mensen te kunnen sturen die tegen dezelfde blokkades als mij aanliepen (hard-gainers), en belangrijke kennis te delen zoals feiten van fictie te onderscheiden. Foto's en dergelijke komen later!

EDIT: Was vergeten te vermelden dat ik van jongs af aan altijd fervent vechtsportfanaat ben geweest. Wat zich nu voornamelijk uit in MMA. Dat is verreweg mijn grootste hobby naast sporten!
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier.

Goed dat je je leven terug hebt opgepakt met gezonder leven.

Posten/vragen stellen staat altijd vrij.
Als je informatie nodig hebt of tips laat het weten.

Succes!
 
Cool, leuk om te lezen. Moet haast wel een succes worden!
 
Welkom Vando, en succes met het behalen van je doelen. :flexbiceps:
 
Welkom en veel succes, welke instrumenten bespeel je trouwens? en wat voor soort muziek maak/maakte je?

Ik ben zelf een liefhebber van rock, blues, jazz, soul maar toch ook wel bossanova, mijn voorkeur gaat meestal uit naar artiesten die meerdere genres samensmeden tot nieuwe sounds.

Ik bespeel zelf niets, luisteren naar muziek is voor mij het genot, heb wel grote waardering en bewondering voor veel musici.
 
Back
Naar boven