Fitness Seller

Contest Log Nieuwe ronde, nieuwe kansen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Dit jaar doe ik ook weer mee aangezien de vorige keer erg goed was bevallen, helaas zat er toen een zomervakantie van 3,5 week tussenin voor mij waardoor ik niet het optimale resultaat heb kunnen behalen maar toch was ik wel tevreden met het eindresultaat.

Op het moment zit ik even in een dipje qua voedsel en heb weer redelijk in moeten leveren. Focus ligt dus echt op weer vol er voor gaan en weer echt aan mijn voedingsschema te houden en mijn vorige foto's te overtreffen.
Het doel op dit moment is om weer goed droog te komen staan en nu het stapje verder zetten en weer de volle 100% geven.

Stats nu:
E5D7FDB1-4282-4029-AFFE-EBCD76DBF724_jpeg.jpg


Foto nu:
E0BF0765-C112-404E-8F3B-2F2FA49B236B_jpeg.jpg


Trainingsschema:
schema.png

5x per week:
Dag 1: focus op borst
Dag 2: focus op quads
Dag 3: focus op rug
Dag 4: focus op hamstrings
Dag 5: focus op schouders/armen
Cardio ben ik geen voorstander van maar kan ik evt nog later toevoegen.

Ik ga mijn best doen om zo veel en goed mogelijk te loggen maar mijn wekelijkse update(maandag) zal er hoe dan ook altijd op tijd zijn.
 
Laatst bewerkt:
in, succes
 
In, succes!
 
In en succes!
 
in, succes!
 
Ik ga ook volgen. Succes!
Hopelijk vind je wat troost in je shreds voor wederom een misgelopen kampioenschap, lampie :p
 
100% weee in! Vroeg me al af hoe het met je ging. Succes, ik blijf je volgen;)
 
In en succes!
 
Thanks allemaal!

Ik ga ook volgen. Succes!
Hopelijk vind je wat troost in je shreds voor wederom een misgelopen kampioenschap, lampie :p
Tja daar gaat het helaas wat minder mee maar gezien de bal rond is en niet iedereen in topvorm is kan er nog altijd iets leuks in zitten:p.

Verder gaat de voeding beginnen rond de 2300kcal aangezien er geen cardio ingepland staat, dit kan zoals eerder gezegd nog wel toegevoegd worden.
 
In, ben benieuwd
 
In, succes:D
 
In!
 
Hier ook in!
 
Succes! :flexbiceps:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven