AndroidHealthClinic

Nieuwe routine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 146649

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2015
Berichten
135
Waardering
26
Hey mensen,

Aangezien ik al een tijd de PHAT routine volg (http://www.simplyshredded.com/mega-...ll-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html), zou ik volgende maand een nieuwe routine willen volgen. In eerste instantie wilde ik een 'powerbuilding' routine volgen, maar de routines die ik vond, waren niet wat ik zocht.

Het liefste zou ik namelijk een routine willen volgen waarbij kracht en spiermassa 'beter' worden, maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik toename van kracht verkiezen boven een toename van spiermassa.

Vandaar de vraag, weten jullie een routine waar kracht en spiermassa beide ook echt toenemen (een soort hybride routine)?
En wanneer ik ooit besluit om me te focussen op kracht (powerlifting), welke routine zou hiervoor geschikt zijn?

Alvast bedankt :D
 
Zolang het geen rare schema's zijn met 100 curls en elke dag dezelfde spiergroepen trainen oid... dan zorgt elk schema voor meer kracht en groei (als voeding en rust hierop afgestemd zijn) ---------- Toegevoegd om 07:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:04 ----------

Wat versta je onder powerbuilding? Low rep op de compounds en een hogere reprange op de isolatieoefeningen? Waar komt deze term eigenlijk vandaan?
 
Zolang het geen rare schema's zijn met 100 curls en elke dag dezelfde spiergroepen trainen oid... dan zorgt elk schema voor meer kracht en groei (als voeding en rust hierop afgestemd zijn) ---------- Toegevoegd om 07:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:04 ----------

Wat versta je onder powerbuilding? Low rep op de compounds en een hogere reprange op de isolatieoefeningen? Waar komt deze term eigenlijk vandaan?

Nee, dat begrijp ik ook hoor, maar ik zoek dan ook echt een schema waarmee men uit ervaring weet dat het goede resultaten geeft op beide vlakken.

Ik zag het woord ooit langskomen en ging ervan uit dat het precies is wat jij hier beschrijft, maar waar het precies vandaan komt, geen idee:(
 
Back
Naar boven