XXL Nutrition

nieuwe schema droge massa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dashiki

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
10
Waardering
0
Nieuw schema waar we vandaag mee zijn begonnen!!


7.30 1 x 500 gram kwark + 1 x vitargo shake ( 1 porsie ) 1 banaan met 2 amino pillen multivitpil

10:30 2 broodjes met rookvlees of kipfile of ander rood vlees + 2 plakken ontbijtkoek en 500 gram kwark

13:00 4 broodjes met 4 eiereren zonder eigeel + 1 whey eiwit shakie

13:30 trainen

15:00 na het trainen nemen we 150 gram rijst met niks er in gewoon puur ( ik vind dat lekker )

15:30 500 gram kwark er in

18:00 / 18:30 dan avond eten met veel groenten vlees geen koolydraden

21:00 2 broodjes appelstroop en 500 gram kwark


zoiets gaat het worden

grtz
 
Nieuw schema waar we vandaag mee zijn begonnen!!


7.30 1 x 500 gram kwark + 1 x vitargo shake ( 1 porsie ) 1 banaan met 2 amino pillen multivitpil

10:30 2 broodjes met rookvlees of kipfile of ander rood vlees + 2 plakken ontbijtkoek en 500 gram kwark

13:00 4 broodjes met 4 eiereren zonder eigeel + 1 whey eiwit shakie

13:30 trainen

15:00 na het trainen nemen we 150 gram rijst met niks er in gewoon puur ( ik vind dat lekker )

15:30 500 gram kwark er in

18:00 / 18:30 dan avond eten met veel groenten vlees geen koolydraden

21:00 2 broodjes appelstroop en 500 gram kwark


zoiets gaat het worden

grtz

A moet dit een clean bulk schema voorstellen?
B geef eens een berekening van hoeveel eiwit, vet en koolhydraten dit is
C vanuit welk artikel heb je dit gehaald?
 
Ik zou toch een eiwitshake binnenhet 1 na de training aanraden, deze worden veel sneller opgenomen dan vast voedsel.
 
En dan liefst een wei-eiwit, de kwark zijn ook wel eiwitten maar het is voornamelijk caseïne en dat wordt langzaam verteerd.
 
15:00 na het trainen nemen we 150 gram rijst met niks er in gewoon puur ( ik vind dat lekker )

:hahaha:

Het lijkt wel het voedingsschema om te cutten van Mr. Bean :D

Ik zou eerst eens de stickies in de voedingssectie lezen voor ik een voedingsschema post als ik jou was
 
:hahaha:

Het lijkt wel het voedingsschema om te cutten van Mr. Bean :D

Ik zou eerst eens de stickies in de voedingssectie lezen voor ik een voedingsschema post als ik jou was

150 gram rijst vind ik niet weinig hoor hehe
 
Nieuw schema waar we vandaag mee zijn begonnen!!


7.30 1 x 500 gram kwark + 1 x vitargo shake ( 1 porsie ) 1 banaan met 2 amino pillen multivitpil

10:30 2 broodjes met rookvlees of kipfile of ander rood vlees + 2 plakken ontbijtkoek en 500 gram kwark

13:00 4 broodjes met 4 eiereren zonder eigeel + 1 whey eiwit shakie

13:30 trainen

15:00 na het trainen nemen we 150 gram rijst met niks er in gewoon puur ( ik vind dat lekker )

15:30 500 gram kwark er in

18:00 / 18:30 dan avond eten met veel groenten vlees geen koolydraden

21:00 2 broodjes appelstroop en 500 gram kwark


zoiets gaat het worden

grtz
hehe, als je bij avondeten geen koolhydraten meer eet is het wel aan te raden dit om 21:00 ook niet te doen, vervang dat broodje appelstroop dus maar door wat pinda's

verder vind ik het zelf ook wat weinig calorieen, ik zou iets meer kcals nemen en kijken hoe je daarop reageert, zet je teveel vet aan dan kun je het alsnog omlaag schroeven en ik zou nog wat meer snelle koolhydraten rond je training nemen (dextrose tijdens/na je training en voor je training nog een extra broodje rookvlees ofzo)
 
zooi suikers zeg.. droge massa kun je vergeten
 
Ja wou net zeggen 2kg kwark per dag man tering ! :P
 
Back
Naar boven