Fitness Seller

Nieuwe schema, graag reacties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jax

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
85
Waardering
0
Maandag - Borst

Bench press - 3x8
Incline bench press - 3x8
Cable flyes - 3x8
Peck Deck - 3x8

Dinsdag - Rug

Pulldown behind the neck - 3x8
Cable Row - 3x8
Close grip Puldown - 3x8
Afwisselend - 3x8

Woensdag - Schouders

Dumbbell press - 3x8
Bent over raise - 3x8
Cable side raises - 3x8
Chin Ups - 3x8

Donderdag - Rustdag


Vrijdag - Armen

Biceps:

Barbell Curl - 4x8
Dumbbell Curl - 3x8
Scott curl - 3x8

Triceps:

Triceps pushdown - 3x8
Lying triceps extension - 3x8
Dumbbell triceps extension - 3x8


Zaterdag - Benen

Squat - 4x8
Legg Extension - 3x8
Standing calve raises - 4x8
Lying legg curl - 3x8



Ik wou er ook bij vragen of dat schouders na de rug gewoon kunnen. Wat MOET ik echt veranderen volgens jullie en wat kan ik af en toe afwisselen? Ik heb de deadlift nog nooit gedaan omdat het mij een gevaarlijke oefening lijkt, maar dat komt binnenkort wel.

MVG Jax
 
waar blijven de reacties jongens? Kom op ! :D
 
borsttraining heb ik weinig aan toe te voegen, ziet er wel goed uit.

rugtraining zou ik iets anders indelen. Sowieso deadlift toevoegen. En barbell row of dumbbell row. Dat zijn goeie massabouwers! ik zou maar één pull down variant kiezen per training, en deze regelmatig afwisselen (dus de ene keer keer front pulldown, dan weer behind the head, dan weer close grip). Je rug training dus iets meer baseren op roei oefeningen. Doe je geen aparte oefeningen voor traps??

schoudertraining: cable side raises af wisselen met dumbbell side raises..en waarom staan chin ups bij schouder training?? daarvoor zou ik een andere oefening kiezen, zoals upright rows. zo'n schouderworkout na je rugtraining is redelijk zwaar. Ik weet niet hoe gevorderd je bent. Dan zou ik het eerder na borsttraining doen. Of schouders en armen op 1 dag.

arm training: ziet er wel goed uit. voor je bicep is incline dumbbell curl ook een aanrader om te doen ipv gewone dumbbell curls.
voor de tricep zou ik tricep pushdown als laatste oefening doen. Als je armen op één dag traint, moet je eens gaan proberen om bicep en tricep om en om te doen, dus eerst een setje barbell curls, dan een setje lying tricep extensions, vervolgens weer barbell curl..etc...je hoeft dan niet zo lang te rusten tusssen de oefeningen (staggered sets).

beentraining: squat is goed. ik zou er ook nog romanian deadlifts voor de hams aan toevoegen. Als je kuiten extra werk nodig hebben kun je nog seated calf raises gaan doen.

Train je geen buik?

Succes ermee verder!!
 
hmmm bedankt voor je advies, buik doe ik tussendoor ergens :D
 
weinig been oefeningen.. t is een grote spiergroep.. ik zou zoiezo nog 1 voor hams erbij doen..
 
Back
Naar boven