Fitness Seller

Nieuwe single en clip Allejandro van Lady Gaga!!!

Bezoekers in dit topic

Corleoné

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2004
Berichten
12.637
Waardering
1.120
Lengte
1m77
Massa
84kg
http://www.youtube.com/watch?v=bHf48FnjbEQ

Voor alle haters van Telephone en die vonden dat ze er daar als een monster uitzag, in deze clip is ze duidelijk weer de hotheid zelve!

Deze clip is imo terug pure kunst. De clip past perfect bij het nummer en Lady Gaga wordt hier neergezet/weergegeven als de ultieme vrouw waar elke man wil bij zijn. :heart:
 
in deze clip is ze duidelijk weer de hotheid zelve???

ze komt gelukkig amper in beeld met die grafkop van der.. en wanneer je haar wel in beeld ziet, zie je gelukkig ook niets van dat smoelwerk omdat alles onder geverfd is en er rare vriemels voor hangen..

een monster blijft het, alleen dit keer vanuit de schaduw ;)


wel een grappig nummer :)
 
sorry, blijft een monster en haar muziek trekt ook op niks.
 
Dit nummer heb ik al enige tijd op mijn mp3 staan.
 
Haha corleoné, er is een kronkel los in je bovenkamer als je dit goed vindt.
 
Ze heeft een kop als een bavianenreet.
 
wtf, wil ze per week een nieuwe clip + single uitbrengen ofzo.... lijkt me toch niet echt de meest handige actie? zelfs je fans zullen je dan volgens mij 10x zo snel zat zijn
 
Wat een verschijning zeg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Her royal hotness.:eek: Iedere keer als je een Lady Gaga-topic opent zal ik deze foto weer plaatsen.
 
Haha corleoné, er is een kronkel los in je bovenkamer als je dit goed vindt.

:roflol:, vind dit nummer en clip gewoon fantastisch. :o Vooral het gedeelte in kleur, lijkt wel een soort 7de hemel die je ervaart. Mag er niet aan denken hoe ik mij zou voelen als ik deze clip zou bekijken met wat xtc op:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Her royal hotness.:eek: Iedere keer als je een Lady Gaga-topic opent zal ik deze foto weer plaatsen.

:roflol:, gelukkig vind ik ze hier ook nog tamelijk aantrekkelijk op. :D
 
wat een gedrocht.
 
Back
Naar boven