XXL Nutrition

nieuwe sportschool!!!!

Bezoekers in dit topic

kingnbajam

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.157
Waardering
1
Whoohooo!!!! Vanaf aanstaande donderdag ga ik beginnen bij een nieuwe sportschool! Het is echt zo'n oude 'die hard' sportschool met veel ouderwetse, degelijke apparaten en ZWARE dumbbells... gaan tot 54 kg, dus dat is voorlopig wel even genoeg!! :)

Belangrijker nog, ze hebben er een squatrek, dus ik kan vanaf donderdag eindelijk *echt* squatten, in plaats van op een smith-machine.... :D

Best frustrerend om via allemaal omwegen zeer belangrijke basisoefeningen te moeten doen...

stangen pakken en plaatsen op optrek-rekken zodat je toch nog kunt squatten... maar met veel minder gewicht natuurlijk...

op bankjes gaan zitten klooien omdat er geen zittende kuit-machine is... etc. etc. Best hatelijk....

Gelukkig kan ik vanaf nu weer goed en degelijk gaan trainen! Laat de winter maar komen!!!
 
beter voor je. Bij mij gelukkig wel squatrek, maar wij missen ook zittende kuitenmachine, pak daar ipv de horizontale leg press met mn kuiten (je moet wat, en met bankjes en halters klooien voor de kuiten is niets). ze hadden m eerst wel, en nu is er en donkeycalve voor in de plaats teruggekomen..erg jammer

helaas missen wij ook preacherbankje..verdomme

maar jij hebt idd goed voorutzicht:thumb: :lifter:
 
wOOOOOOt :D

Super man, blij voor jou!

Zo'n sportscholen vind je niet overal meer..
 
hey gefeliciteerd :D

nu gaan de kilos nog sneller komen!! :D
 
cool dude.. ik train zelf ook nog in een oud ijzerhok... heerlijk is dat :D
 
prijs is 50 euro per maand, onbeperkt... en studenten van de UvA krijgen nog 10% korting, dus dat is mooi meegenomen! :)

Het is gewoon echt een top sportschool... bij de rondleiding zag ik een oudere man van rond de 70, maar echt SUPER gespierd, helemaal als je rekening houdt met z'n leeftijd... echt huge armen enzo, heel gaaf om te zien. :)

Het is echt een ouderwetse sportschool, niet teveel lullen, maar keihard doorbikkelen! That's the way I like it...

squatten, deadliften, benchen... heerlijke oefeningen gewoon........
 
Ben blij voor je..

ach, dit soort sportscholen trekt in feite de minste mensen omdat alles er glimmend uit moet zien en liefst veel moderne apparaten hè! Tenminste, zo denkt de gemiddelde leek er over.

Dit is idd beter voor als je wat verder gevorderd bent..

Mijn sportschool is erg nieuw en heeft veel hypermodern spul maar toch ook veel goede basis dingen.. enige is dat je niet heel zwaar kunt gaan, dumbbells geloof ik tot max 35 kg of zo?
Belangrijkste is dat er een heel goed squat rek is.. en op nieuw onvoldoende gewichten voor de krachtpatsers, maar meer dan voldoende voor mij.. ik kan maar weinig tillen! Ben maar een zwak poppetje!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Ben blij voor je..

ach, dit soort sportscholen trekt in feite de minste mensen omdat alles er glimmend uit moet zien en liefst veel moderne apparaten hè! Tenminste, zo denkt de gemiddelde leek er over.

Dit is idd beter voor als je wat verder gevorderd bent..

Mijn sportschool is erg nieuw en heeft veel hypermodern spul maar toch ook veel goede basis dingen.. enige is dat je niet heel zwaar kunt gaan, dumbbells geloof ik tot max 35 kg of zo?
Belangrijkste is dat er een heel goed squat rek is.. en op nieuw onvoldoende gewichten voor de krachtpatsers, maar meer dan voldoende voor mij.. ik kan maar weinig tillen! Ben maar een zwak poppetje!

Espi

Train jij dan in Wageningen? In welke sportschool dan ik heb er ook gewoont.
 
damn ben jaloerrrsss !!

ik zit nu (nog) op een sportschool wat zich richt op ouwe mensen en een klein beetje op de krachttrainers... niemand doet echt aan bb bij ons (goed streng dieet,trainschema etc)

maar ga ndat ik op vakantie ben geweest een brommerke halen zodat ik naar helmond kan om te trainen
:lifter:
 
Originally posted by Murk


Train jij dan in Wageningen? In welke sportschool dan ik heb er ook gewoont.

Woon in Wageningen, train in Lienden bij Juliënsport .

Heb in Wageningen 2 winters halfhartig bij Olympia (???) getraind, maar wist van niks, vond het niet zo leuk en had geen begeleiding. Ook geen vrouwen enzo.. bovendien mocht gerookt worden aan d e bar. Dus dat was iets van 3 weken komen en dan wegblijven. Later werd het een vrouwen-sportschool. Ben toen nog 1x langs geweest en kwam niet verder dan 1m na de deur, zo'n giga-rookwalm hing er van de dames die allemaal opstaken na een lesje fitnessen...

Daarna ook 2 winters bij Copacabana gezeten, is een heel leuke ROOKVRIJE sportschool, maar vooral als je van fitness houdt. Eigenaar is van Braziliaanse komaf, geeft veel lessen zelf, oa nu ook capoeira (combinatie vecht- en danssport uit Braz) en was Europees (?) kampioen oid. Maar geen squatrek en geen spinning, waardoor ik wegging.
Heb jarenlang aan spinning willen doen, maar vond geen rookvrije sportschool, er was er een in Renkum (Sjabbens ) , maar niet rookvrij dus..

Ben vorige winter (2001-2002) weer eens gaan rondbellen en heb zo'n 10 sportscholen opgebeld en EINDELIJK ,eindelijk was er dan eentje en rookvrij en met spinninglessen.. dat is dus die ik nu heb, in Lienden.

In Wageningen bleek er nog een te zijn, die met spinning zou beginnen, maar ik kreeg al hyperventilatie toen ik er ging kijken.. net een kippenhok, volgestampt met cardio-apparatuur, apparaten aan de muren en echt bijna helemaal NULKOMMANIKS aan losse gewichten...

Ergo, een school die aan jouw eisen (rookvrij, ruime opstelling dus niet te niet te kippenren-achtig, goede fitness lessen en OOK een goed krachthonk met losse gewichten en vooral squatrek!) voldoet, zijn met een lampje te zoeken...

Espi
 
Frenkpie, ik was zo brutaal in www.mapquest.com even te zoeken op Asten - Helmond...
1: Start out going South on PRINS BERNHARDSTRAAT toward LOGTENSTRAAT. 0.01 km
2: Turn RIGHT onto LINDESTRAAT. 0.06 km
3: Turn LEFT. 0.20 km
4: Turn RIGHT onto BURGEMEESTER WIJNENSTRAAT. 0.43 km
5: BURGEMEESTER WIJNENSTRAAT becomes DIJKSTRAAT. 3.05 km
6: Turn RIGHT onto RIJKSWEG/ N266. Continue to follow RIJKSWEG. 3.30 km
7: RIJKSWEG becomes N612. 3.16 km
8: N612 becomes KANAALDIJK ZUID WEST. 0.73 km
9: Turn RIGHT onto ENGELSEWEG. 0.19 km
10: Turn LEFT onto VERLENGDE STATIONSSTRAAT. 0.08 km
11: Turn RIGHT onto BINNEN PARALLELWEG. 0.20 km
12: Turn RIGHT onto VERLENGDE STATIONSSTRAAT. 0.21 km
13: VERLENGDE STATIONSSTRAAT becomes STATIONSSTRAAT. 0.18 km
14: Turn SLIGHT RIGHT onto ZUIDENDE. 0.56 km
15: ZUIDENDE becomes BINDERSEIND. 0.06 km

Total Distance: 12.41 km

Van kern tot kern dus 12,41 km... schaam je om zo'n klein eindje met je brommer te willen rijden :whip:

Mijn sportschool is 13 km van me vandaan en alleen ijzel en onweer weerhoudt me te gaan (buiten ziek, zwak en misselijk zijn dan). Op kou, hitte en regen kun je je tegenwoordig echt wel goed kleden hoor.. en een goede warming up en cooling down zit er gratis bij in dan!

Espi
 
Back
Naar boven