AndroidHealthClinic

Nieuwe stack Picamilon + Phenibut

Bezoekers in dit topic

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Berichten
5.429
Waardering
1.152
Lengte
1m79
Heb vandaag voor het eerst Picamilon (vitamine niacine gebonden met GABA) ingenomen, 100 mg en werkte heel snel. Circa 30 minuten. Ik kan het vergelijken met Phenibut, een chill pil. De volgende keer ga ik de dosis verhogen tussen 150 - 300 mg want dat zou de concentratie flink verhogen en je zou er meer energie van krijgen...
Tot nu toe geen bijwerkingen dus dat is mooi.

Mijn vaste stack is nu:
- Phenibut (1x in de 3 dagen)
- Picamilon (1x in de 3 dagen)

Beide chill pillen en verhoogt de concentratie en motivatie en ondervind geen bijwerkingen.
Het komt er op neer dat ik 1 dag van de 3 mezelf ben. ;):P

Ik heb bijna alle nootropics gehad en de meeste werken wel goed, maar krijg er vervelende bijwerkingen van helaas. Ik heb er nog een paar om uit te proberen. Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Vannacht een nachtmerrie gehad en dat is iets wat ik 10 jaar geleden voor het laatst heb gehad... Dus ik wijt het aan Picamilon. De droom scared the shit out of me. F*cked up things happened en alles was zo realistisch en tastbaar. Het was een droom in een droom, ik werd wakker en dacht dat ik echt wakker was. Omdat er van die rare dingen gebeurde kon ik het haast niet geloven, en wilde uit die droom al wist ik niet 100% zeker of het echt of nep was. Het was so damn realistisch. Normaal gesproken ga ik dan uit mijn droom, maar dit keer niet en dacht dat ik gek werd... Heb mijn broer en mijn ouders uit hun bed getrommeld en gevraagd of dit echt was, en allen zeiden ja, dit is echt.

Uiteindelijk wakker geworden. Wooohoeee. :banana:. Durfde haast niet meer te slapen. :roflol:
De tweede droom was duidelijk beter, had een dame klaar gebeft.


In real life :D : Verder merk ik nog een verhoogd libido van Picamilon wat wel prettig is.
 
Vannacht een nachtmerrie gehad en dat is iets wat ik 10 jaar geleden voor het laatst heb gehad... Dus ik wijt het aan Picamilon. De droom scared the shit out of me. F*cked up things happened en alles was zo realistisch en tastbaar. Het was een droom in een droom, ik werd wakker en dacht dat ik echt wakker was. Omdat er van die rare dingen gebeurde kon ik het haast niet geloven, en wilde uit die droom al wist ik niet 100% zeker of het echt of nep was. Het was so damn realistisch. Normaal gesproken ga ik dan uit mijn droom, maar dit keer niet en dacht dat ik gek werd... Heb mijn broer en mijn ouders uit hun bed getrommeld en gevraagd of dit echt was, en allen zeiden ja, dit is echt.

Uiteindelijk wakker geworden. Wooohoeee. :banana:. Durfde haast niet meer te slapen. :roflol:
De tweede droom was duidelijk beter, had een dame klaar gebeft.


In real life :D : Verder merk ik nog een verhoogd libido van Picamilon wat wel prettig is.

klinkt goed!
 
k heb gisteren ook pica met pheni genomen voordat ik ging slapen, k merkte alleen dat ik uitgeruster wakker werd, geen rare dromen ofso. misschien dosis omhoog?
had nu 1000mg pheni
50mg pica
 
k heb gisteren ook pica met pheni genomen voordat ik ging slapen, k merkte alleen dat ik uitgeruster wakker werd, geen rare dromen ofso. misschien dosis omhoog?
had nu 1000mg pheni
50mg pica

Dosis kan nog omhoog indien je geen bijwerkingen hebt gehad. Je zit nog onder het gemiddelde wat ik zo heb gezien.
 
Hebben deze beide dezelfde werking zo een beetje dan? Hoe zit dat met stappen met zo'n stack?
 
Hebben deze beide dezelfde werking zo een beetje dan? Hoe zit dat met stappen met zo'n stack?

Ze staan op denkbeter onder dezelfde categorie (andere dan nootropics), dus zullen ongeveer hetzelfde effect hebben. Heb er zelf (nog) geen ervaring mee
 
Gisteren 1300mg phenibut, 50mg picamilon en 350mg gaba voor slapen genomen, viel snel in slaap en had super geslapen, nog steeds geen rare dromen
 
Back
Naar boven