Fitness Seller

Nieuwe start, Compleet schema

Bezoekers in dit topic

GonnaGoHard

Novice
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
57kg
Vetpercentage
8%
Maandag: Conditie training, Enz( dit is een dag dat ik durf skippen.)

-Springtouwen 5-10min
-15min Lopen Snel-Traag
-Mountainclimber
-Cooldown wandeling met de hond :D

Dinsdag: Dubbel carb day. Geen Training. Rust

Woensdag: Upperbody

- Opwarmen: - Decline/incline-pompen/Reverse row/pull up met rek
- Military BB press : 15-12-8
- Decline DB Press: 15-12-8
- Incline BB Press15-12-8
- Chin ups : 8-8-6-6
- Barbell row naar Deadlift : 15-12-8
- Buik duurt bij mij 8-10 minuten hierin zitten: Legg raises, Side raises,crunches,etc

Donderdag: Lowerbody

-Opwarmen: - Lopen 10min, Springtouwen 5-10 min
-Squaten 15-12-10
-BoxJumps
-Calf raises (1 voet op box )
-Lunges
-En dan lekker in het zand gaan lopen tot ik niet meer kan

Vrijdag: Deze dag eet ik 4/3 meer eiwitten. Rust

Zaterdag: Upperbody

Zondag: Lowerbody

#De reden van 15-12-8/10 is omdat 15+15 = 30 , 15+12+8(10) = 35(37)
En ik wil nu alles eerst wat globaal nemen.<mass | strenght/endurance>
Nu ik start pas terug, mij is altijd gefluisterd dat compound oefeningen "the way to go" is dan.kan iemand dit bevestigen?
 
Logisch.

Magische getallen

:rolleyes:

ja maar klopt de logica erachter ook.. heb het zo nog nooit toegepast. dus weet niet of de benefits er echt zijn.
 
Einstein leeft dus nog
 
ja maar klopt de logica erachter ook.. heb het zo nog nooit toegepast. dus weet niet of de benefits er echt zijn.


Moet lukken, je hebt de 3 en 5 en 7 er in verwerkt.

In de Griekse oudheid was het getal drie het toppunt van volmaaktheid. ("omne trinium perfectum", elk drievoud is volmaakt.) Het getal verschijnt herhaaldelijk in het Oude en Nieuwe Testament, als de symbolische voorstelling van de heilige Drie-eenheid. Denk ook aan de drie wijzen uit het oosten. In het Britse koninklijke wapen vinden we drie leeuwen en drie kruisen in het stadswapen van Amsterdam. Ook roepen we drie keer hoera en kennen we een uitdrukking "driemaal is scheepsrecht". In een sprookje gebeuren dingen ook vaak drie keer. Toen Petrus de derde keer zei dat hij Jezus niet kende, kraaide de haan driemaal. Jezus stond de derde dag na zijn dood op. De drie staat symbool voor de drie dimensies en de afbeelding de drie is de driehoek.

Verder de 5, het getal van vijf boeken van de Thora, het getal vijf was het getal der kennis. Het symbool van de vijf is het pentagram. Een mens heeft vijf vingers aan elke hand. Ook ziet men de vijf als het huwelijk, omdat de vijf de som is van de mannelijke 3 en de vrouwelijke 2.

En natuurlijk niet te vergeten 7, het getal Tau dat staat voor twee keer de waarde van het getal pi (6,28). Aangezien we in veel wiskundige formules 2pi gebruiken in plaats van pi (dus niet de radius maar de diameter van de cirkel) zeggen voorstanders van het getal Tau dat door het gebruik van Tau in wiskundige formules deze formules verkort kunnen worden.


Maw, je moet dus wel goed zitten met die 35(37)!!!
 
bende eikels :D

Boodschap begrepen. Dankjewel
 
Back
Naar boven