MuscleMeat

Nieuwe start: reboot myself...

Bezoekers in dit topic

perkepower

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2012
Berichten
126
Waardering
55
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Na een aantal jaar van slechte gewoontes, ups en downs en ook leuke tijden is het nu tijd om mezelf te herpakken en compleet opnieuw beginnen...

Korte intro:

Ik heb 3 jaar samengewoond en sinds eind november 2015 heeft mijn (ex)-vriendin een punt achter onze relatie gezet. Het kwam zeer onverwachts voor mij waardoor ik de daaropvolgende weken nauwelijks kon eten, concentreren of slapen. Uiteindelijk heb ik haar bij toeval gespot met een bekende van me…

Dit heeft er behoorlijk ingehakt waardoor ik mijn emoties soms niet onder controle had. Ik was boos, agressief, verdrietig en teleurgesteld, wilde haar haten maar kon het niet.

Ik woon momenteel nog in ons huis maar het gaat op korte termijn de verkoop in. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken in voeding en het sporten. Alles wat ik nu kan winnen is mooi meegenomen toch? Hierna zal ik noodgedwongen terug naar mijn ouders moeten wat mijn patroon van voeding en sport weer zal gaan veranderen, gezien daar de ruimte niet geschikt is voor mijn apparaten en ik zal eten wat de pot schaft..

Door de stress was ik inmiddels al wat afgevallen en met de combinatie van cardio en kt begon mijn fysiek langzaam aan weer te veranderen. Dit is momenteel een van de weinige dingen die positief aan het veranderen zijn. Uiteindelijk heb ik voor mezelf een “doel” gesteld. Simpel gezegd.. er beter uit zien dan dat ik voorheen heb gezien. Zoals vele topictitels: “het krijgen van een sixpack” en verder een sterk en goed fysiek behalen. Ik heb altijd al wat moeite met overgewicht gehad. Ik schat dat mijn stats gemiddeld het volgende zijn geweest in de laatste 2 jaar:

93-95 kg
1.76
+/- 28% bf

Momenteel zit ik op:

85 kg
1.76
16 – 18%

Dit verschil is uiteraard niet alleen door de laatste weken maar moet zeggen dat het na mijn relatiebreuk wel zeer snel is gegaan met mijn gewicht.. niet goed, maar op zo'n moment boeit het je niet. Achteraf ben ik er misschien wel blij om dat ik zo snel progressie gemaakt heb in het afvallen. Het houd me gemotiveerd..

Ik wil mijn vp richting de 10-12% krijgen zodat ik meer dan tevreden ben met mijn lichaam. Momenteel aan het cutten om nog meer te zakken in vp.

Foto's gaan nog volgen. Tips of vragen zijn altijd welkom!
 
Na de laatste weken thuis te hebben getraind en enkele cheatmeals, heb ik vandaag me gezicht weer laten zien in de gym om mezelf in te schrijven.

Meteen weer lekker getraind en wat extra cardio gedaan op de loopband. Gekozen voor fb workout om de spiergroepen die ik thuis niet goed kon trainen, niet te belasten.
Nu vol goede moed deze week weer naar de gym om wat progressie te gaan maken.
 
Ik ben zelf ook bezig me zelf te herpakken. Ik heb respect voor je man! ;)
 
Back
Naar boven