Fitness Seller

Nieuwe start.

Bezoekers in dit topic

Blashing123

Novice
Lid geworden
9 aug 2020
Berichten
28
Waardering
7
Leden, 10 jaar geleden begon ik met trainen. Ik heb 5 jaar getraint en af en toe eens een kuurtje genomen. Ondertussen train ik al 5 jaar niet meer en ben ik eigenlijk super veel vet bijgekomen. Ik wil een nieuwe start maken. Heeft iemand ervaring met steroids als ze wat voller zijn ? Zo Ja wat raden jullie me aan om te nemen.
 
Dat dere trenbolone
 
Leden, 10 jaar geleden begon ik met trainen. Ik heb 5 jaar getraint en af en toe eens een kuurtje genomen. Ondertussen train ik al 5 jaar niet meer en ben ik eigenlijk super veel vet bijgekomen. Ik wil een nieuwe start maken. Heeft iemand ervaring met steroids als ze wat voller zijn ? Zo Ja wat raden jullie me aan om te nemen.
Niks nemen, gaan trainen en over 1.5 jaar eens verder kijken of je het trainen überhaupt volhoudt daarna kun je eens iets overwegen.
 
Vind het zelf ook wel heel makkelijk om gelijk naar roids weer te grijpen . Ga eerst ff dat vet kwijt raken dmv cutten en idd jaar trainen kijken als je het vol houd
 
Veel & hard trainen i.c.m. een gezond voedingspatroon.
 
Idk wil je er zo uitzien?
1607355575933.png

Ik zou beginnen met je voeding/training op een rijtje krijgen en over een tijdje eens heroverwegen.
 
Week 1 /3 onderzoek doen
Week 4/14 -500 kcal
Week 16/18 koolhydraatarm
Week 19/20 cardio
Week 21/25 bulken

🦧
 
Week 1 /3 onderzoek doen
Week 4/14 -500 kcal
Week 16/18 koolhydraatarm
Week 19/20 cardio
Week 21/25 bulken

🦧
Deze kuur is na mijn inziens te zwaar!
 
Leden, 10 jaar geleden begon ik met trainen. Ik heb 5 jaar getraint en af en toe eens een kuurtje genomen. Ondertussen train ik al 5 jaar niet meer en ben ik eigenlijk super veel vet bijgekomen. Ik wil een nieuwe start maken. Heeft iemand ervaring met steroids als ze wat voller zijn ? Zo Ja wat raden jullie me aan om te nemen.
Heb je getraind van je 12de tot je 17de en toen ook gekuurd? En toen 5 jaar niets gedaan.
Of kloppen je stats niet helemaal?
 
Hoe lager je vp hoe beter je zal reageren + je krijgt verstand van hoe je lichaam reageert op voedsel. Maw eerst vet verliezen
 
Back
Naar boven