MuscleMeat

nieuwe start (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alexbadboy4life

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
1.062
Waardering
153
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Beste ijzervreters,

door een pittige schouder blessure was men rechter pees wat door aan het scheuren ook slijmbeurs ontsteking. Na maanden kine toch orthopedist gegaan MRI, operatie stuk bot weg genomen voor plaats te maken pees gefixed. Nu al paar maanden kine nazorg en terug aan het trainen. Gaat heel goed heb kuur verleden en moer zeggen altijd fan geweest van sust,npp,mast,winny maar zoals algemeen gezegd word in de "wandelgangen" wel is gezegds winny nogal shit voor gewrichten en zou deca juist goed zijn voor herstel. Maar ik ben geen fan van die deca look bloat dus mijn vraag iemand ervaringen met de positieve werking van deca voor herstel en de nadelen wel te beperken zijn met voeding, supps etc.

Thx tips, ervaringen, ... allemaal welkom!
 
NPP = Nandrolon(Phenyl propionate), en Deca = Nandrolon. alleen met kortere ester en Deca lange. Decanoate, daarom noemt men het Deca.
 
NPP = Nandrolon(Phenyl propionate), en Deca = Nandrolon. alleen met kortere ester en Deca lange. Decanoate, daarom noemt men het Deca.
ja hallo dat weet ik ook wel maar NPP hou je echt wel pak minder vocht van vast en ook daarom met de sust voor snellere werking hou het denkik wel bij men sust+npp en tegen einde er mast-p bij gooien ipv winny
 
ja hallo dat weet ik ook wel maar NPP hou je echt wel pak minder vocht van vast en ook daarom met de sust voor snellere werking hou het denkik wel bij men sust+npp en tegen einde er mast-p bij gooien ipv winny
Dat is juist met de korte ester Nadrolon. Sust is btw hoofdzakelijk lange(re) ester die je stackt(100mg decanoate, en 60mg Isocaproate) 30 en 30 Prop en Phenylprop is dan te verwaarlozen.
Test P met NPP zou ideaal zijn EOD
 
Dat is juist met de korte ester Nadrolon. Sust is btw hoofdzakelijk lange(re) ester die je stackt(100mg decanoate, en 60mg Isocaproate) 30 en 30 Prop en Phenylprop is dan te verwaarlozen.
Test P met NPP zou ideaal zijn EOD
ja ik voel men sust toch vrij snel inkicken mss psychologisch :D natuurlijk niet zoals test-p maar test-p en mast-p no thx
 
Wat wil je nou eigenlijk horen?
Je weet al wat voor je werkt toch dus neem je dat gewoon?
 
Wat wil je nou eigenlijk horen?
Je weet al wat voor je werkt toch dus neem je dat gewoon?
waarom meteen zo arrogant? ik vraag naar ervaringen over mensen met last van hun gewrichten met winny en of gewone deca beter voor herstel zou zijn dan npp? duidelijk toch
 
waarom meteen zo arrogant? ik vraag naar ervaringen over mensen met last van hun gewrichten met winny en of gewone deca beter voor herstel zou zijn dan npp? duidelijk toch
Was niet arrogant bedoeld. Staat er misschien wat slordig, maar als je ervaring met winstrol hebt kun je een goede inschatting maken of dat jou gewrichtsproblemen geeft.
En aangezien deca en npp dezelfde werkzame stof is lijkt me die vergelijking maken ook niet echt noodzakelijk.
Je neemt gewoon sust en npp. Dat ken je en daar ging je lekker op.
 
Was niet arrogant bedoeld. Staat er misschien wat slordig, maar als je ervaring met winstrol hebt kun je een goede inschatting maken of dat jou gewrichtsproblemen geeft.
En aangezien deca en npp dezelfde werkzame stof is lijkt me die vergelijking maken ook niet echt noodzakelijk.
Je neemt gewoon sust en npp. Dat ken je en daar ging je lekker op.
Ja en ga er die mast-p er op het einde bij gooien. Ga niet voor risico met winny schouder gewricht misschien terug fucken. Ben nu maandje terug aan het trainen zoizo veel spiermassa verloren en BF aangekomen, 6maanden stil gezeten dus wil echt terug wat droger gaan. Midden april of misschien mei gaan met die banaan.
 
Back
Naar boven