Fitness Seller

Nieuwe style 'Black Style'

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Voor wie eens een andere board style wil proberen, er is nu een black style bijgekomen. (zie drop down menu op de forum home page)
Hij is wel nog niet compleet, dus sommige images kunnen ontbreken maar ze komen er zeker. :thumb:

edit: Is compleet nu.
 
Wel ff wennen, die blackstyle (maar wel ok!!). Het is voor mensen die lang op het board zitten wel ideaal denk ik. Zo'n donker scherm is een stuk minder vermoeiend! Nice...
 
Oh vandaar Robin zit nu al een poosje op Black Style maar ik krijg maar geen slaap :D :D

Het is wel een afwisseling, leuke optie.

Groet Smalluser :thumb:
 
damn, tis wel donker ineens hoor... :D
 
WOW dit ziet er wel gelikt uit. Deze staat er nu voortaan alleen maar op bij mij

Nice work!
 
Blij dat jullie hem ok vinden..heb 'm zelf ook opstaan :p
 
Ik vind hem erug strak ja, maar die andere is duidelijker. Daar hou ik het dus maar bij...
 
erg rustgevend dat donkere.. niet zo fel.... maar ik wil een groene!!!!!!
 
Originally posted by Hulk
maar ik wil een groene!!!!!!

Nou nee daar wordt ik zo misselijk van :D

Is wel leuk die zwarte, heb hem nu ook opstaan maar moet er wel aan wennen (lezen/contrast).

is het toevallig ook mogenlijk/heb je daar al aanzitten denken, om een quick reply veld onder the thread te zetten (hier een voorbeeld op een ander bord, kijk onder aan de pagina Kijk Hier )
 
Hoe kom ik daar, graag een stappenplan, kan het niet vinden.

??? :mad: ??? :D

edit: gevonden!
 
Laatst bewerkt:
Als je bedoeld skin veranderen, op de begin pagina van dit forum zie je rechts in de bovenhoek "Change Style" dan kiezen voor 'Stylisch Black' en je gaat er automatisch naartoe.


edit: ok dan :D
 
Back
Naar boven