MuscleMeat

Nieuwe style is er

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
vernieuwde site

Hey admin ziet der allemaal wel stoer uit ey dat nieuwe gedoe :thumbs:

zijn der verder ook nog nieuwe dingen behalve het uiterlijk?
 
Dit was vooral het uiterlijk ja, maar functies kunnen er in de toekomst nog bijkomen.

Bijv een optie om je taal te kiezen, resp. Engels of Nederlands.

O ja, wie terug wil naar de oude style om één of andere reden kan dit doen via het control panel (user cp) onder "options".
 
admin zei:
Dit was vooral het uiterlijk ja, maar functies kunnen er in de toekomst nog bijkomen.

Bijv een optie om je taal te kiezen, resp. Engels of Nederlands.

ennuh iekke ben turkie :D kann ik ook in turkisch dan? :D
 
hehehe denk wel dat dat bestaat maar we gaan ons beperken tot 2 talen :)
 
admin zei:
hehehe denk wel dat dat bestaat maar we gaan ons beperken tot 2 talen :)

neej ik zit ook maar te ouwhoeren :D is super zo hoor :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Ziet er gelikt uit en onderhand ook zo als veel andere fora..
Wat ik jammer vind, is dat ik geen felle kleurtjes kan doen. Dat hadden ze bij B&F eerst, waarop ik prompt een turkooise (jaja Pascalletjuh) kleur uitzocht en die is daarna gedumpt om met allemaal bloedsaaie pro-SAD (herfst/winterdepressie) kleurtjes terug te komen.

Espi, die in de herfst en winter snakt naar wat kleurtjes
 
Esperantisto zei:
Ziet er gelikt uit en onderhand ook zo als veel andere fora..
Wat ik jammer vind, is dat ik geen felle kleurtjes kan doen. Dat hadden ze bij B&F eerst, waarop ik prompt een turkooise (jaja Pascalletjuh) kleur uitzocht en die is daarna gedumpt om met allemaal bloedsaaie pro-SAD (herfst/winterdepressie) kleurtjes terug te komen.

Espi, die in de herfst en winter snakt naar wat kleurtjes

jij wilt ook altyd wat speciaals he espi :p
 
Dude

je bent druk bezig aan het forumpje, mijn complementen

vind het een beetje blauw, ik ben gewoon die paarse gewent.

Tja vind wel fijn dat je weer met je rechtermuisknopkuntknoppen......

Dus, ga zo door.
Het zou wel cool zijn als we ook een chat zouden krijgen.

Jopie
 
ik vind dit veeeeeeel mooier en oogt ruimer en leest makkelijker.. damn wat een vooruitgang echt netjes :thumbs:

en idd voor 10 min. ofzo hadden we een chatpagina en die was best leuk :D (ook al waren we maar met zn 4en :) )

en die functie zit gewoon in dit forum voorzover ik weet dus why not? desnoods een poll of ie moet komen of niet want volgens mij zijn we niet de enigen.
 
Hé T

Je hebt jezelf overtroffen :thumbs:

Ziet er allemaal er heel professioneel uit, vooral je nieuwe logo is top mijn complementen.

Steve
 
JAh mij lijkt een chat-gedeelte ook wel chill, waarom nie? :)
En naast de overgang van logo in achtergrond vind k t er verder ook tops uitzien :thumbs:
 
De style staat bij mij automatisch op 'old'.
Ik heb de nieuwe sT ff gekozen bij options en ik vind het er goed uit zien! :)
 
Altijd netjes als je het forum aan het verbeteren bent! Heeft iedereen baat bij he!

Heb hem meteen weer op de oude sT gezet... Maare, de letterkleur geel (Snelle Reactie >> is nu in het geel)... in de kopjes... was die er eerst ook ? Dacht dat het eerst een andere kleur was...
 
jochem107 zei:
Altijd netjes als je het forum aan het verbeteren bent! Heeft iedereen baat bij he!

Heb hem meteen weer op de oude sT gezet... Maare, de letterkleur geel (Snelle Reactie >> is nu in het geel)... in de kopjes... was die er eerst ook ? Dacht dat het eerst een andere kleur was...
Oh.. maar dan heb jij ook de oude style opstaan. Moet je veranderen in je control panel onder "options" en dan (new) kiezen. Dan heb je de nieuwe style.

Vreemd dat die niet automatisch overschakeld.
 
jochem107 zei:
Heb hem meteen weer op de oude sT gezet...

@admin hij zegt toch dat ie um op oude sT gezet heeft dus dan heeft ie ut tog wel automatisch gedaan? :rolleyes:
 
Idd overgelezen, ja ik dacht het omdat sommigen er problemen mee hadden. Letters zijn in de oude style idd geel.
 
Ik was het er vergeten bij te zetten, dus had me post nog ge-edit :D. Dus niets met jou aan de hand admin ;).

Je moet meegaan met de concurrent he (B&F FORUM), als zij verschillende kleuren hebben, dan wij ook :thumbs:
 
jochem107 zei:
Ik was het er vergeten bij te zetten, dus had me post nog ge-edit :D. Dus niets met jou aan de hand admin ;).

Je moet meegaan met de concurrent he (B&F FORUM), als zij verschillende kleuren hebben, dan wij ook :thumbs:
Aaah ben ik toch niet gek :D

Ja was al lang van plan om te veranderen van kleuren, toevallig was da net na b&f, want ik zie hen nu niet direct als concurent hoor :)
 
Back
Naar boven