AndroidHealthClinic

Nieuwe supps van dedicated (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mike1990

Novice
Lid geworden
4 feb 2023
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Hallo , vraagje over de 2 nieuwe supplementen van dedicated , laxobol en epibol.
Iemand hier al iets van getest ?
Ik gebruik zelf de vasogrow en krijg er een goede pump van , vroeg me af of de 2 nieuwe supps het waard zijn om te proberen.

Link : https://dedicatednutrition.eu/

Groet
 
niemand dit geprobeerd inmiddels ?
 
Gaat 0,0 doen. Eet een goede maaltijd met wat zout, drink voldoende en neem wat citruline malaat als je nog een supplement wil toevoegen. Veel goedkoper.
 
Dit is een goede PWO, anders gewoon zelf gebruiken wat je wilt. 200mg caf, 4g beta alanine en 6g l-citrulline (als er l-malaat bij zit iets meer. L-malaat is een appelzuur)

 
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Unstoppable van dedicated.
Dosering ziet er best netjes uit en wat stimulanten die ik niet overal zie. (Zynamite?) Maakt mij nieuwsgierig....
 

Bijlagen

  • dedicated-nutrition-unstoppable-tropical-300-gr-2.png
    dedicated-nutrition-unstoppable-tropical-300-gr-2.png
    295,5 KB · Weergaven: 46
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Unstoppable van dedicated.
Dosering ziet er best netjes uit en wat stimulanten die ik niet overal zie. (Zynamite?) Maakt mij nieuwsgierig....
Zou het kopen en je ervaring hier delen
 
Eens, ga ik doen!
 
Niet kopen, na 3 servings vind ik het wel redelijk veilig om er iets nuttigs over te kunnen zeggen.

*Smaak =Citroen, niets bijzonders, maar ook niet erg lekker.
*Pomp =Matig, wel aanwezig.
*Energie =Niet meer dan een blik monster.
*Kracht =Geen toename.
*Focus =Welke focus?

Een halve scoop is de geadviseerde dosis. 2x gedaan. 3de keer 3/4 scoop genomen en toen volgde een crash. Niet heel erg, maar wel alsof je de hele dag gemountainbiked hebt o.i.d. terwijl ik maar een uurtje in de Gym was.
Woon je in omgeving EHV, dan mag je bijna een volle pot gratis komen halen van mij!
Stuur maar een d.m.
 
Dosis van 3mg citrulline is al te laag, daar moet je echt 6 gram van nemen. en als het de D-malaat is nog meer, want dat is deels gebonden aan appelzuur.
Net als Beta- alanine je 4-5gram van moet hebben, eigenlijk dus 1 scoop.
 
*Smaak =Citroen, niets bijzonders, maar ook niet erg lekker.
*Pomp =Matig, wel aanwezig.
*Energie =Niet meer dan een blik monster.
*Kracht =Geen toename.
*Focus =Welke focus?
Zo... En dat wist je niet op voorhand door het label te lezen? :emo:
 
Meloen is lekker hoorde ik gister via WA. maar ik vind 30,- voor 15 servings te duur
 
Back
Naar boven