XXL Nutrition

Nieuwe tattoe van mijn dochter!!!!

Bezoekers in dit topic

Whaha, same here :D Zeker toen ik las dat ze 13 weken is schrok ik me 'n aap...


Anyway gefeliciteerd jp :thumbup:
Ik heb me laten vertellen dat tattoos zetten verslavend is. Straks hebben we er een nieuw wandelend prentenboek bij begrijp ik ;)

Zeer verslavend!!! Heb er nu 4 stuks maar ben zeker nog niet klaar. Na de eerste zei ik, dit isw echt de enige die ik neem maar ja...:rolleyes:
Ik vind het gewoon super mooi:D
 
Proficiat met je kleine! Als ik ooit een tattoo laat zetten is het ook eentje met de naam van mijn kind. Maar dan laat ik hem op mijn onderarm zetten.

onderarm ja daar heb ik ook al wat staan. Bij een volgende komt "die" ook op mijn andere onderarm... En ik wil nog benen, buik ....:eek:
 
waar blijft die foto nou ???
 
dacht ook even dat het je docher der tattoo was, tot ik las dat ze 13 weken is...toen dachtik hier klopt iets niet:p....
Gefeliciteerd...

trouwens, mijn ex-vriendin heeft ooit een "T" laten tatoeeren (van The better dayz:p, nee...van Tom;)), en nu staat ze dermee op der enkel,LoL
khad het niet gevraagd, ze kwam er gewoon ineens mee aandraven, echt grappig:D, dus nooit de tatouage van een vriendin/vriend vrouw/man laten zetten (kan alleen maar verkeerd uitdraaien)
Ze heeft trouwens geluk datr der broer Tim heet, heeft ze nog een excuus;)
 
Bedankt voor de felicitaties tot nu toe!!! Zoals ik al schreef ben ik niet zo haqndig met die foto shit maar dat komt echt nog wel... Heb een nieuwe laptob dus moet nog ff wennen...
 
Proficiat met de nieuwe aanwinst , dochter en tattoo:rolleyes:
 
gefeliciteerd met de kleine en met je tattoo
 
Gefeliciteerd met je dochter
 
Gefeliciteerd met je kindje ;) geniet ervan zou ik zeggen, nu het nog kan, wacht maar tot ze vervelende pubers worden als ik :p
 
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo!!!

En je kleine natuurlijk ;)
 
lol heb je je foto van je tattoo :)
 
Gefeliciteerd met je kindje ;) geniet ervan zou ik zeggen, nu het nog kan, wacht maar tot ze vervelende pubers worden als ik :p

Dan is papa 2x zo groot dan nu!!! Komt ze dan met een of andere joker thuis die mij niet aanstaat dan vliegt hij er zo weer uit:D
Of ik praat 1x goed met hem in de schuur en dan snapt hij het ook wel;)
 
Back
Naar boven