XXL Nutrition

Nieuwe tattoe van mijn dochter!!!!

Bezoekers in dit topic

jp79

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
3.041
Waardering
1
Mijn dochter is nu ruim 13 weken en was weer de hoogste tijd om weer naar de tattoe shop te gaan.Dit wordt overigens mijn 4de tattoe en ik ben nog niet klaar:D . We zijn weer met een paar maatjes gegaan zodat we de shop de hele dag voor ons zelf hadden. De tattoeerder is een maaatje van ons dus was weer dolle pret. Dat terzijde!!!
13 weken geleden mijn eerste kind gekregen, een dochter Quincy (karma;) )!!!
Echt super maar was in het begin bang dat het mijn training drastisch zou terug brengen. Dit was echt een angst voor me. Maar het schatje is zo rustig en slaapt de hele nacht dus ik kan nog gewoon 4x per week trainen.
Gisteren heb ik van onderkant nek tot 3/4 rug haar naam naar onder laten zetten. Ben helaas niet zo heel handig met de computer anders had ik er wel een fotootje bij geplaatst maar dat komt nog wel.
 
Gefeliciteerd!!!:birthday: :wave:
 
Kikkuh .. feliciteerd nog met de kleine;)
 
zolang je de fout maar niet maakt om een tattoe van je vrouw te zetten haha kan na een tijdje wel klote zijn ;)
 
Jij bent pas een echte bodybuilder. Je dochter quincy noemen en dat vervolgens onbeschaamd levensgroot op je rug laten tattoeeren, onbeschrijfelijk.
Echt super man :D:D

Geniet ervan!
 
Jij bent pas een echte bodybuilder. Je dochter quincy noemen en dat vervolgens onbeschaamd levensgroot op je rug laten tattoeeren, onbeschrijfelijk.
Echt super man :D:D

Geniet ervan!

:D
 
Nog gefeliciteerd kerel :D
 
Jij bent pas een echte bodybuilder. Je dochter quincy noemen en dat vervolgens onbeschaamd levensgroot op je rug laten tattoeeren, onbeschrijfelijk.
Echt super man :D:D

Geniet ervan!

Mooi he!!! Alles moet groot in de bb wereld;)
 
dacht heel even dat je een tattoo had laten zetten bij je dochter :D
 
dacht heel even dat je een tattoo had laten zetten bij je dochter :D

Dacht precies hetzelfde.. toen las ik dat ze 13 weken was en schrok ik me helemaal rot!! Maar gelukkig is het bij Vaders gebeurt!
 
congratz met de aanwinst !!!
 
congrats kerel
 
Dacht precies hetzelfde.. toen las ik dat ze 13 weken was en schrok ik me helemaal rot!! Maar gelukkig is het bij Vaders gebeurt!

En moeders ook trouwens...
 
dacht heel even dat je een tattoo had laten zetten bij je dochter :D

Whaha, same here :D Zeker toen ik las dat ze 13 weken is schrok ik me 'n aap...


Anyway gefeliciteerd jp :thumbup:
Ik heb me laten vertellen dat tattoos zetten verslavend is. Straks hebben we er een nieuw wandelend prentenboek bij begrijp ik ;)
 
Proficiat met je kleine! Als ik ooit een tattoo laat zetten is het ook eentje met de naam van mijn kind. Maar dan laat ik hem op mijn onderarm zetten.
 
Back
Naar boven