XXL Nutrition

Nieuwe trend: Leren door luisteren; hoorcolleges & boeken op mp3, waar te downloaden?

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Titel zegt het eigenlijk al. Keek gister gezellig naar mn linkse vrienden van NOVA en daarin was een item over boeken en hoorcolleges die nu digitaal op cd's verkocht worden.

O.a. op sites als [Link niet meer beschikbaar] worden zeer interessante pakketten aangeboden en zit er dan ook wel aan te denken om een of meerdere aan te schaffen.

Maar nu vroeg ik me af of jullie mss weten waar ik dat soort dingetjes gratis kan downloaden, het varieert van boeken (harry potter kun je nu bijv. bij de hema kopen) tot interessante hoorcolleges aangaande het israelisch palestijns conflict (ben al een college van Noam Chomsky hierover aan het downloaden). Maar ook ben ik bijv. op zoek naar colleges Spaans.

Lijkt me namelijk heel relaxt om een boek verteld te krijgen,van alles te leren over een geschiedenisvraagstuk of mss zelfs een taal te leren door lekker te luisteren.

voorbeeldje (sample van Bill Clinton's My Life): http://www.audible.com/adbl/entry/hearSample.jsp?sampleID=BK_RAND_000449

Bij voorbaat heel veel dank en karma.

kusjes.
 
op usenet(nieuwsgroepen)
[Link niet meer beschikbaar]
 
tnx, ik ga dat even uitpluizen! Is dat met nieuwsgroepen niet dat ingewikkelde, waar hier op dbb ook een uitgebreide thread over is?

in ieder geval dank en karma.
 
boogie zei:
tnx, ik ga dat even uitpluizen! Is dat met nieuwsgroepen niet dat ingewikkelde, waar hier op dbb ook een uitgebreide thread over is?

in ieder geval dank en karma.

ja
 
hé dikke dwarf, normaliter pleit ik voor het niet onder stoelen of banken steken van uw opinies, maar in dit specifieke geval hou je beter je lelijke rotte smoel dicht!

zo, http://www.torrentspy.com/search.asp?query=audio+book heb zelf toch nog best wat gevonden :)

ik zit er ook aan te denken om een referaat van Maarten van Rossem over de Koude Oorlog en Hitler te kopen, gewoon omdat ik dat boeiend vindt.

Ook ga ik nu Spaans en Grieks leren.

doei :)
 
boogie zei:
hé dikke dwarf, normaliter pleit ik voor het niet onder stoelen of banken steken van uw opinies, maar in dit specifieke geval hou je beter je lelijke rotte smoel dicht!

zo, http://www.torrentspy.com/search.asp?query=audio+book heb zelf toch nog best wat gevonden :)

ik zit er ook aan te denken om een referaat van Maarten van Rossem over de Koude Oorlog en Hitler te kopen, gewoon omdat ik dat boeiend vindt.

Ook ga ik nu Spaans en Grieks leren.

doei :)
dag :eek2:
 
tswhey zei:

Wat een uiterst zinvolle bijdrage weer zeg :thumbup:


Ontopic: Gewoon een beetje de torrentsites zoals torrentspy in de gaten houden daar.
 
ik ben sceptisch omdat ik me afvraag in hoeverre de luisterstof overeenkomt met de werkelijke verplichte leesstof..als dat wel zo is ben ik erg blij
 
ik heb de davinci code voor je luisterboek nederlands en ik heb het bermidi mysterie voor je als je intresse hebt msg me maar...
 
CQ_Demolisher zei:
ik ben sceptisch omdat ik me afvraag in hoeverre de luisterstof overeenkomt met de werkelijke verplichte leesstof..als dat wel zo is ben ik erg blij
ik gebruik het ook gewoon om mezelf te plezieren in mn vrije tijd.
gewoon wat colleges van interessante mensen die goed kunnen vertellen, daar mag ik graag naar luisteren.

@talle; heb ik al; maar tnx anyway
 
You wout, mail me eff wat torrents of handige link. Ik ben voornamelijk geintreseerd in geschiedenis en techniek (liefs bouwkunde)
Dus als je nog wat hebt gevonden, scheelt mij zoek werk. :cool:

doeg, lieverd
 
Back
Naar boven