Fitness Seller

Nieuwe triceps oefening! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb geen problemen met trainen hoor.
ik train zeker niet zolang als jou , maar weet precies wat ik aankan .
daar gaat het toch om .
iedereen heb z,n eigen techniek.
ik schrijf hier mijn mening neer omdat ik best veel ervaring heb .
ook met andere sporten.
;)

Ik vind het alleen vervelend voor jou dat je ervaring en kennis met elkaar verward. Wat een onzin loop je weer allemaal uit te kramen kerel, als het nou de eerste keer was...het jammere is dat je steeds weer door mensen met verstand van zaken op je fouten gewezen wordt, maar je gaat gewoon net zo hard weer verder in je eigen "waarheden". :rolleyes:

@3XL hulde!
 
Ik vind het alleen vervelend voor jou dat je ervaring en kennis met elkaar verward. Wat een onzin loop je weer allemaal uit te kramen kerel, als het nou de eerste keer was...het jammere is dat je steeds weer door mensen met verstand van zaken op je fouten gewezen wordt, maar je gaat gewoon net zo hard weer verder in je eigen "waarheden". :rolleyes:

@3XL hulde!

Hij ging toch ook al de discussie aan met jou in een ander topic.
Geloof niet dat hij andere mensen hun gelijk kan geven. Dat terwijl die er zelf alweer gigantisch naast zit, net als de discussie in het andere topic.
 
Ga hem vnv effe proberen
 
Hij ging toch ook al de discussie aan met jou in een ander topic.
Geloof niet dat hij andere mensen hun gelijk kan geven. Dat terwijl die er zelf alweer gigantisch naast zit, net als de discussie in het andere topic.

raar he , dat mensen op een forum andere meningen hebben.
het zou verboden moeten worden......
 
raar he , dat mensen op een forum andere meningen hebben.
het zou verboden moeten worden......

Een eige mening moet iedereen hebben, maar jij stelt dingen alsof het feiten zijn.
 
Ik vind het alleen vervelend voor jou dat je ervaring en kennis met elkaar verward. Wat een onzin loop je weer allemaal uit te kramen kerel, als het nou de eerste keer was...het jammere is dat je steeds weer door mensen met verstand van zaken op je fouten gewezen wordt, maar je gaat gewoon net zo hard weer verder in je eigen "waarheden". :rolleyes:

@3XL hulde!

op welk punt heb ik geen gelijk volgens jou Nose...?
ik sta nog steeds 100% achter wat ik hier neer gezet heb.
in KT bestaat geen ongelijk of gelijk hebben zolang iemand geen blesures krijgt of steeds vooruitgang boekt op z,n eigen manier is het prima.
wat iemand als 3XL er ook van vind.(hij weet erg veel)
iets wat niet WIT is hoeft ook niet perse ZWART te zijn beste kerel.
ik waardeer het altijd wel als iemand een andere mening heeft dan mij.
grt.:p
 
op welk punt heb ik geen gelijk volgens jou Nose...?
ik sta nog steeds 100% achter wat ik hier neer gezet heb.
in KT bestaat geen ongelijk of gelijk hebben zolang iemand geen blesures krijgt of steeds vooruitgang boekt op z,n eigen manier is het prima.
wat iemand als 3XL er ook van vind.(hij weet erg veel)
iets wat niet WIT is hoeft ook niet perse ZWART te zijn beste kerel.
ik waardeer het altijd wel als iemand een andere mening heeft dan mij.
grt.:p

Dat gebeurt zeker best wel vaak of niet?

Ontopic: Grappig dat je deze oefening hebt "verzonnen", maar ik heb zo het gevoel dat hij niet erg effectief is :)
 
op welk punt heb ik geen gelijk volgens jou Nose...?
ik sta nog steeds 100% achter wat ik hier neer gezet heb.
in KT bestaat geen ongelijk of gelijk hebben zolang iemand geen blesures krijgt of steeds vooruitgang boekt op z,n eigen manier is het prima.
wat iemand als 3XL er ook van vind.(hij weet erg veel)
iets wat niet WIT is hoeft ook niet perse ZWART te zijn beste kerel.
ik waardeer het altijd wel als iemand een andere mening heeft dan mij.
grt.:p

Vind iemand het hier raar dat van zo'n opmerking mijn broek afzakt?
Dus jij kan hier allerlei shit posten, ik noem maar wat, ehm, van twee uur per dag op je hoofd staan krijg je grote bilspieren en dan is dat zowiezo goed als je er maar geen blessure van krijgt.
Iedereen kan dus zeggen wat hij wil, want iedereen heeft gelijk! :rolleyes:

Van je laatste zin is erg weinig te merken overigens. ;)
 
deed tom platz al maar dan overdwars
 
nog 1 keer mijn stelling en dan sluit ik dit af : te zware gewichten in de tricepstraining halen de effectiviteit naar beneden voor de triceps doordat andere spiergroepen het overnemen en de elleboog een relatief zwak gewricht is wat niet te zwaar belast mag worden.
dit is algemeen bekend in de sportwereld.
alleen nog niet hier volgens sommigen.
 
nog 1 keer mijn stelling en dan sluit ik dit af : te zware gewichten in de tricepstraining halen de effectiviteit naar beneden voor de triceps doordat andere spiergroepen het overnemen en de elleboog een relatief zwak gewricht is wat niet te zwaar belast mag worden.
dit is algemeen bekend in de sportwereld.
alleen nog niet hier volgens sommigen.

Hoe kan het dan dat ( bijna ) alle oefeningen die bekend staan als 'massabouwers' compoundoefeningen zijn? BOR, Squat, close grip bench press, military press enz. enz.
 
triceps mag je helemaal niet zwaar trainen omdat je heel vlug andere spieren gaat gebruiken als het te zwaar word.
dat gaat ten koste van de effectiviteit van de oefening.

nog 1 keer mijn stelling en dan sluit ik dit af : te zware gewichten in de tricepstraining halen de effectiviteit naar beneden voor de triceps doordat andere spiergroepen het overnemen en de elleboog een relatief zwak gewricht is wat niet te zwaar belast mag worden.
dit is algemeen bekend in de sportwereld.
alleen nog niet hier volgens sommigen.

Tussen zwaar trainen en TE zwaar trainen zit nogal een groot verschil.
 
obikoe je moet mening en feiten enzo niet door elkaar gooien, formulier het dan anders en zeg dat het zo bij jou het geval is. Sinds die replys van jou in dat cee topic neem ik jou posts al niet meer 100% serieus.
 
@ Obikoe: Jij doet dus ook geen zware rows, chins etc omdat je elleboog een relatief zwak gewricht is en je daar dus voorzichtig mee moet zijn?
Newsflash: Je polsen zijn nog veel zwakker! Ik zou maar geen barbell meer aanraken als ik jou was! :rolleyes:
 
De moeite waard om een keer te proberen. Maar is het niet net zo iets als opdrukken. Tenminste daar zeggen ze dat je er ook geen massa mee kweekt...
 
En, wat zijn de bevindingen tot nu toe?
 
Perfecte oefening; ik heb gesolliciteerd als paaldanser.
 
Back
Naar boven