AndroidHealthClinic

Nieuwe uitdaging! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ondertussen ben ik door mijn kuurtje 12kg aangekomen en ik zit nog maar half, de kick van het groeien is er nu wel een beetje af.
Daarom heb ik een totaal nieuwe uitdaging voor ogen. Ik ga het kuurtje namelijk wel afmaken (nog ongeveer 4 weken), maar proberen terug zo klein mogelijk te worden tegen dat de kuur voorbij is. Dus ik was 12kg bijgekomen. Mijn ambitie is nu 18kg af te vallen en dat terwijl ik mijn test blijf gebruiken!!!

Ik weet niet of het me zal lukken, maar je kan het verloop bekijken in mijn logboek!
 
hahahahaha
 
Ben net op stap geweet en heb maar liefst 9 Trappisten van Westmalle achterover gekeild!!!
Nu ben ik terug aan het nuchter worden en bedenk dat ik misschien toch maar beter clean verder eet en drink, want anders is het eigenlijk voor niks geweest dat ik die aanslag op mijn lever gepleegd hebben. Aan de andere kant zegt mijn experimentele geest dan weer dat het leuk zou zijn eens te testen wat een kuur in combinatie met het 'zware' leven dan weer met me gaat doen.....

Graag wat tips!
 
Ja, wat je zou kunnen doen om je eigen lichaam echt te kunnen testen voor in tijden van nood, Je zou de test kunnen zetten daarbij 4 halve liters Grolsch drinken, 2 pilletjes xtc, giftige paddestoel (geen dodelijke), misschien er nog een lever bij opeten van een drugsgebruiker zitten ook vast nog wel wat leuke stoffen in, 20 caps. prohormonen op een dag, liter whiskey en niet vergeten te snuiven he
 
Damn wat 'n gare haan zeg.
 
Originally posted by Bodyman
Ja, wat je zou kunnen doen om je eigen lichaam echt te kunnen testen voor in tijden van nood, Je zou de test kunnen zetten daarbij 4 halve liters Grolsch drinken, 2 pilletjes xtc, giftige paddestoel (geen dodelijke), misschien er nog een lever bij opeten van een drugsgebruiker zitten ook vast nog wel wat leuke stoffen in, 20 caps. prohormonen op een dag, liter whiskey en niet vergeten te snuiven he

Dat is voor een doordeweekse dag en voor het weekend geld het dubbele natuurlijk.

Steve :D
 
wie zegt dat oli dit niet meent ?
hijs niet voor niets een gare haan !
 
Oh meende hij t niet?

valt me dan weer vies tegen:rolleyes:
 
Zet de spuit eens in je oogbal, geeft waarschijnlijk ook leuke effecten!
 
Originally posted by Rob G
Zet de spuit eens in je oogbal, geeft waarschijnlijk ook leuke effecten!

Hahahaha beide oogballen is leuker
 
Back
Naar boven