MuscleMeat

Nieuwe vetmeting (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marcel

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
169
Waardering
0
Wij hebben sings vandaag een nieuw apparaat dat het vetpercentage berekend. Het werk door middel van plaatsing van elektroden en wordt gebruikt bij BIAmed. Het schijnt nauwkeuriger te zijn dan de huidplooimeting ( en natuurlijk ook dan die weegschalen en handdingen).

Ik houd jullie op de hoogte!
 
Wat bedoel je met WIJ?? Jullie sportschool, bedrijf waar je werkt en hoe komen ze daaraan?
 
Originally posted by richard
Wat bedoel je met WIJ?? Jullie sportschool, bedrijf waar je werkt en hoe komen ze daaraan?

Met wij bedoel ik de sportschool waar ik werk. Het apparaat berekend niet alleen het vetpercentage maar ook de kwaliteit van je cellen hoeveel vocht je ophoudt en nog een aantal dingen. Ik vertel meer als ik er zelf mee gewerkt heb.
 
Waar zit jullie sportschool, en hou me ff op de hoogte of dat dit ding een beetje werkt.
 
Ben benieuw.
Hoor vaak slechte verhalen over de electronische meetinstrumenten.

Voor normale mensen werken ze perfect, voor BBers wijken ze nogaleens ef.
 
Volgens mij maakt het niet uit welke methode van vetmeting je gebruikt, zolang je steeds maar dezelfde blijft gebruiken. Dus niet eerst je vet% laten opmeten dmv een huidplooi meting en de keer daarop op zo'n weegschaal gaan staan.

Je gebruikt de uitkomst toch alleen maar als indictie of je goed op de rit zit qua voeding e.d.. Ga je in % omhoog, dan zul je toch je voedingspatroon moeten bjstellen of meer cardio moeten doen.

:p
 
ben eens benieuwd dan want die andere vet meters kloppen volgen mij geen k*t van geeft iedere x iets totaal verschillends aan!
 
Back
Naar boven