Fitness Seller

Nieuwe website met daarop fitness smoothies

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
23 apr 2015
Berichten
8
Waardering
1
Hoi,

Sinds kort staat de website fitness-smoothies.nl online. Zelf ben ik heel erg bezig met sporten en voeding. Het leek mij dus een leuk idee om een soort blog te maken met daarbei handige snufjes zoals de smoothie-zoeker op de website. Ook ben ik van plan de komende tijd een database op te bouwen met voedingswaardes daarin, zodat voor elke smoothie overzichtelijk getoond wordt wat je opdrinkt en binnenkrijgt. We willen op deze website per week 1 tot 2 smoothies plaatsen. Dit worden er uitendelijk ongeveer 100+. Als je het leuk vind kan je ook altijd onze facebook volgen. Wanneer er een nieuwe smoothie geplaatst wordt, komt deze ook op de Facebook pagina terecht :)

Laat me even weten wat je er zelf over denkt, ik ben hier zeer benieuwd naar! (ideeën zijn ook welkom :))

Thanks,
Fitness-smoothies.nl
http://www.facebook.com/fitnesssmoothies.nl
 
Laatst bewerkt:
Leuk, alleen dit zal niet iedereen appreciëren:

"Zelf gebruik ik voor deze eiwitsmoothie "Whey Perfection", met smaak "Strawberry milkshake" van Body&Fitshop."

:p
 
Leuk, alleen dit zal niet iedereen appreciëren:

"Zelf gebruik ik voor deze eiwitsmoothie "Whey Perfection", met smaak "Strawberry milkshake" van Body&Fitshop."

:p

Mooi concept! Unhealty fitness smoothies hadden we nog niet. Betere naam zou Sugar Smoothies zijn.
 
Leuk initiatief maar het vertrouwen in b $ f is gone helaas. Niet dat ik smooties zou gaan bestellen btw
 
Niet zo zeiken allemaal. We weten onderhand wel dat jullie allemaal B&F haten. Daar word ik echt moe van, overal en opnieuw roepen dat het bende is. Iedereen op dit forum weet het onderhand wel, dus als mensen goede ideeën hebben zoals met deze smoothies sites, denk dan gewoon bij je zelf, hier doe ik een andere whey voor. Zodat het idee een compliment krijgt ipv meteen alle slechte zaken te belichten. Ik vind het een leuke en frisse site :) De recepten zijn ook nog redelijk makkelijk te maken. Nice!
 
Body & Fit heeft tegenwoordig zelf ook lab tests bij hun producten staan. Zoals Sylve zegt... je kan ook een ander whey merk nemen.
 
Labtesten van hunzelf ja, die niet betrouwbaar zijn. Het zijn gewoon een stelletje oplichters, die gewoon failliet moeten gaan.
 
Body & Fit heeft tegenwoordig zelf ook lab tests bij hun producten staan. Zoals Sylve zegt... je kan ook een ander whey merk nemen.

ja! wij brengen onze eigen eiwitten naar ons eigen lab en testen alles zelf!
ralf
 
Ik ga naar jullie luisteren dan maar :), mijn pot whey van ON dan maar opentrekken...
 
niet zo zeiken allemaal. We weten onderhand wel dat jullie allemaal b&f haten. Daar word ik echt moe van, overal en opnieuw roepen dat het bende is. Iedereen op dit forum weet het onderhand wel, dus als mensen goede ideeën hebben zoals met deze smoothies sites, denk dan gewoon bij je zelf, hier doe ik een andere whey voor. Zodat het idee een compliment krijgt ipv meteen alle slechte zaken te belichten. Ik vind het een leuke en frisse site :) de recepten zijn ook nog redelijk makkelijk te maken. Nice!

neen, omdat blijkbaar niet iedereen al weet dat b&f oplichters zijn

stop met hun te verdedigen
 
Sorry hoor maar ik vind de site echt heel beperkt.
 
Sorry hoor maar ik vind de site echt heel beperkt.

Wat zou je er nog bij willen hebben? Het gaat namelijk bij deze site om het gebruikersgemak en de cleanheid. Er wordt trouwens ook nog aan gewerkt. Binnenkort van plan om een gebruikerssectie in te richten waar mensen zelf kunnen inloggen en zelf artikelen kunnen schrijven. Mocht je nog goede ideeën hebben... graag! Ik werk als webontwikkelaar dus voor mij is het uitwerken van ideeën redelijk eenvoudig.
 
Niet zo zeiken allemaal. We weten onderhand wel dat jullie allemaal B&F haten. Daar word ik echt moe van, overal en opnieuw roepen dat het bende is. Iedereen op dit forum weet het onderhand wel, dus als mensen goede ideeën hebben zoals met deze smoothies sites, denk dan gewoon bij je zelf, hier doe ik een andere whey voor. Zodat het idee een compliment krijgt ipv meteen alle slechte zaken te belichten. Ik vind het een leuke en frisse site :) De recepten zijn ook nog redelijk makkelijk te maken. Nice!

Hou je mond.. B&F heeft ons jaren bedrogen dus blijven wij hun nu ook jaren lasting vallen..
 
Waarom erbij vermelden dat je het bij body en shit haalt. Chia kan je overal halen, dus reclame maken voor een kutbedrijf zou ik niet doen.
 
Waarom erbij vermelden dat je het bij body en shit haalt. Chia kan je overal halen, dus reclame maken voor een kutbedrijf zou ik niet doen.
Ws omdat zo'n sites worden opgericht om geld mee te verdienen, b&f zal wel goed betalen.
 
Back
Naar boven