MuscleMeat

Nieuwe website met daarop fitness smoothies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ws omdat zo'n sites worden opgericht om geld mee te verdienen, b&f zal wel goed betalen.

Niet mijn intentie. Ik ben zelf bezig met het maken van smoothie en wil graag kennis delen op een mooie nette website. Daarbij is het linken naar producten die ik gebruik handig.
 
is gewoon een site van bodyenshit
 
Mijn smoothies:

Post workout: 200g dadels met 800ml water. 550kcal
Tijdens dag: bananen met oats en ander fruit en noten (5 verschillende noten/zaden) meestal zo'n 1500kcal voor 1l.
Granaatappel, blauwe bessen en bananen zijn ook mega lekker.
Pitaya past ook zeer goed bij alles, is wel wat duurder.

Website is wat zwak met slechts 3 recepten...
Probeer die hierboven eens uit.
 
Mijn smoothies:

Post workout: 200g dadels met 800ml water. 550kcal
Tijdens dag: bananen met oats en ander fruit en noten (5 verschillende noten/zaden) meestal zo'n 1500kcal voor 1l.
Granaatappel, blauwe bessen en bananen zijn ook mega lekker.
Pitaya past ook zeer goed bij alles, is wel wat duurder.

Website is wat zwak met slechts 3 recepten...
Probeer die hierboven eens uit.

Bedankt voor je recept! Ik ga hem uitproberen. De website staat sinds 15 april online. De bedoeling is om hier elke week 1-2 misschien 3 smoothies toe te voegen. Er komt dus veel op te staan.
 
Ja, dat viel mij wel al op.

Dat is waar de server is gehost(http://www.versio.nl/overversio). Goed gevonden! :). Ik werk niet voor BF. Doe dit puur uit eigen interesse. Maar goed. Het hele B&F haatverhaal van jullie snap ik nu.
Waar het mij meer om ging was of er interesse is in een website waarop je kan zien wat je qua voeding binnenkrijgt. In dit geval met smoothies.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn vast mensen die dit leuk vinden maar je hebt helaas een wat negatieve reputatie nu gezien je B&F producten. Dat gaat je helaas lange tijd achtervolgen maar laat je niet gek maken.. Plaats gewoon je updates in dit topic.

Er is overigens nog iemand die dit doet maar dan met verschillende soorten voeding:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/blog-eiwitpoeder-recepten-373137/
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Kudde gedrag, kleine kinderen. Lekker blijven haten, je hebt jezelf ermee :D
 
Hoi,

Sinds kort staat de website fitness-smoothies.nl online. Zelf ben ik heel erg bezig met sporten en voeding. Het leek mij dus een leuk idee om een soort blog te maken met daarbei handige snufjes zoals de smoothie-zoeker op de website. Ook ben ik van plan de komende tijd een database op te bouwen met voedingswaardes daarin, zodat voor elke smoothie overzichtelijk getoond wordt wat je opdrinkt en binnenkrijgt. We willen op deze website per week 1 tot 2 smoothies plaatsen. Dit worden er uitendelijk ongeveer 100+. Als je het leuk vind kan je ook altijd onze facebook volgen. Wanneer er een nieuwe smoothie geplaatst wordt, komt deze ook op de Facebook pagina terecht :)

Laat me even weten wat je er zelf over denkt, ik ben hier zeer benieuwd naar! (ideeën zijn ook welkom :))

Thanks,
Fitness-smoothies.nl
http://www.facebook.com/fitnesssmoothies.nl

Tip, doe goed je research over de ingrediënten die je in de smoothie stopt. Iedereen weet wel dat fruit + whey + yoghurt etc. een lekkere shake oplevert. Daar zal je hier niet veel punten mee scoren. Wellicht dat bepaalde combinaties goed voor je Test productie of iets dergelijks, dat is bijv. interessant. Info dat chia zaden door Indianen en Maya's gebruikt werden end dat zij actief en sterk waren is natuurlijk gewoon bullshit info, heb je niks aan en komt vrij kinderachtig over.

PS. Het is overduidelijk dat je het idee van deze site is om traffic voor deze site te genereren en click inkomsten van derden leveranciers te realiseren. Ook daar scoor je hier geen punten mee, zorg eerst maar voor toegevoegde waarde door goede info te leveren, zoals gezegd door bijv. bepaalde synergetische ingrediënten combinaties.
 
Kudde gedrag, kleine kinderen. Lekker blijven haten, je hebt jezelf ermee :D

Kuddegedrag of principes?
Ik denk het tweede, succes bij body en shit.

Sensationele groeten,
Ralf.
 
Deze mensen hier hebben niet alleen een hekel aan B&F (wat ik ook begrijp), maar blijkbaar ook aan iedereen die nog B&F producten gebruikt. Dat stukje onvolwassenheid krijg je er helaas niet uit bij deze mensen.

Het beste wat je kunt doen is geen merken noemen op je site. Je kan voor een smoothie waar whey in zit simpelweg elke whey gebruiken die je wilt - dus zet dat er ook bij ;-)

Als je niet voor B&F werkt lijkt me dat geen probleem.
 
Back
Naar boven