MuscleMeat

nieuwe whey....welke?? (karma!)

Bezoekers in dit topic

harvey1980

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
2.277
Waardering
1
ik ben toe aan een nieuwe pot whey,heb al van alles gehad waar ik tevreden over ben...met name de ON die ik nu gebruik.

wie heeft suggesties voor wat nieuws.....ik moet erbij zeggen dat ik mix met water...dus het moet wel smaken met water en meestal is dat alleen de choco smaak :D

tips?

(goeie tips leveren uiteraard karma op zolang de voorraad strekt)
 
ErgoPharm, GF Pro, Whey Protein Isolate ;)
 
als je egt wat lekkers wil die van bsn moccacino erg lekker wil je wat goedkoops revulotion coco s maarja smaake verschillen natuurlijk succes gozerr
 
Ik heb het pakket van Bodylab (Whey, creatine + beker). Heel voordelige prijs en goede smaak!
 
XXlNutrition.nl instant Whey vanille en choco :D OF BSN Syntha-6, die is NOG lekkerder, alleen is dat zo een mis van trage en snelle eiwitten..dus niet 100% whey
 
Mijn absolute favoriet op dit moment, vooral qua smaak is de Chocolate-Mint van Inner Armour. Je proeft eerst de chocolade en dan de frisse mint smaak.
Smaakt precies als After Eights, dus als je die lekker vindt...:meal:
SportFood.nl voor sportvoeding
 
prijs kwaliteit is ON een zeer goede proteine

als je enkel kijkt naar kwaliteit moet je AST VP2 eens proberen, is een van mijn persoonlijke favorieten maar is echt prijzig. Daarnaast zoals iemand al vermelde ergopharm GF pro

veel succes

bart
 
De whey van XXL is erg goed te pruimen vind ik zelf. Ik had eerst altijd ON-whey maar sinds die niet meer goedkoop te shippen is, is XXL de goedkoopste oplossing met perfecte service. Ik vind vooral de banaan zwaar lekker, zeker met chocolademelk!
 
zeker, als je 5kg neemt, kan je 2 smaken kiezen he (2x2.5kg) dus als ik jou was zou ik gewoon vanille en choco kiezen, (of 2 andere ) maar dan weet je voor de volgende x iig welke je het lekkerst vind!
 
Ik vind de Banaan van XXL lekkerrrrr :meal:, spul lost super op en ligt niet zwaar op de maag .

zeker, als je 5kg neemt, kan je 2 smaken kiezen he (2x2.5kg) dus als ik jou was zou ik gewoon vanille en choco kiezen, (of 2 andere ) maar dan weet je voor de volgende x iig welke je het lekkerst vind!

Volgens mij zoekt Arno1975 een hoogwaardige Whey eiwit waar geen vet en koolhydraten in zitten ;)



Dit moet ook een goeie zijn: Bodybuilding.com - VPX Zero Carb Protein - 100% Whey Protein Isolate! On sale now!
 
Laatst bewerkt:
zoveel vet en carbs zitten er niet in die xxl hoor...
 
Volgens mij zoekt Arno1975 een hoogwaardige Whey eiwit waar geen vet en koolhydraten in zitten ;)



Dit moet ook een goeie zijn: Bodybuilding.com - VPX Zero Carb Protein - 100% Whey Protein Isolate! On sale now!


In de whey van XXL zit echt niet meer vet en KH in dan andere whey merken hoor.
Ik heb zelf al tientallen verschillende merken WHEY gehad, maar de whey van XXL smaakt imo het beste en lost supergoed op! Hele fijne korrels die zo oplossen in water/melk. De smaak is ook TOP ! Niet té zoet en niet te flauw, precies goed !

Ik vind vooral aardbei en vanille lekker
 
Gewoon de Whey Shake van Revolutions bestellen
Kwaliteit & smaak voor een goede prijs (3 x 2.2kg voor 119 euro)
 
Heb nu ook al een tijdje de whey van XXL nutrition en ben er super tevreden van !
 
Bedankt voor alle positieve reacties. Altijd fijn om te lezen dat iedereen tevreden is over onze producten en service.. :)
 
Back
Naar boven