XXL Nutrition

Nieuwe winstrol only kuur MET FOTO,S

Bezoekers in dit topic

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.214
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
*Wie tips/tools/en ervaringen wil delen wees welkom!:D
*Wie alleen maar wat te zeiken heeft, BLIJF aub weg!:mad:
 
Laatst bewerkt:
Schema is de basis,

Volg ik nu 8weken en merk aan mezelf dat ik steeds meer kan eten dus heb wat volkorenpasta/witvis/noten bijgevoegd .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

Bijlagen

  • Voedingsschema.xlsx
    82 KB · Weergaven: 1.385
Succes kerel! Ik hoor graag hoe jouw aanhechtingen en gewrichten het doen tijdens het kuurtje.
 
Dag 2 gehad ...ik was knetter moe ,zou dit door de winny komen?
Vandaag zeker 4liter water weggedronken maar me pis bleef fluorkleur.
Is dit normaal??
 
Dag 2 gehad ...ik was knetter moe ,zou dit door de winny komen?
Vandaag zeker 4liter water weggedronken maar me pis bleef fluorkleur.
Is dit normaal??

Ik zit nu op dag 10 van mijn winny only kuur en ik ben sommige dagen dat ik goed uitslaap nog steeds heel de dag moe, komt dus waarschijnlijk door de winny.
Wordt ook meerdere keren per nacht met een droge mond wakker dus zou zeker een glas water naast je bed zetten!

Mijn urine was de eerste paar dagen trouwens ook felgeel, trekt na een paar dagen wel bij!!
 
Ik zit nu op dag 10 van mijn winny only kuur en ik ben sommige dagen dat ik goed uitslaap nog steeds heel de dag moe, komt dus waarschijnlijk door de winny.
Wordt ook meerdere keren per nacht met een droge mond wakker dus zou zeker een glas water naast je bed zetten!

Mijn urine was de eerste paar dagen trouwens ook felgeel, trekt na een paar dagen wel bij!!

Oke bekende symptomen dus.voordat ik me nest in duik drink ik halve liter water en slaap aan 1 stuk door gelukkig.:)

hoe ga jij op winny only?? al wat kilo,s gepakt?
Ga je voor 8weken? Nakuren?
 
Oke bekende symptomen dus.voordat ik me nest in duik drink ik halve liter water en slaap aan 1 stuk door gelukkig.:)

hoe ga jij op winny only?? al wat kilo,s gepakt?
Ga je voor 8weken? Nakuren?

Ja zou zeker goed drinken voor het slapen gaan!
1 kilo gepakt tot nu toe en kracht is al redelijk omhoog gegaan, ik ga voor 6 weken en ga sowieso 1 week nakuren met nolva op 20mg (eventueel verhogen naar 2 weken?).

Vooral de pomp op winstrol is lekker tijdens trainingen, deadliften is sowieso niet te doen omdat me onderrug echt helemaal strak staat!
 
Ja zou zeker goed drinken voor het slapen gaan!
1 kilo gepakt tot nu toe en kracht is al redelijk omhoog gegaan, ik ga voor 6 weken en ga sowieso 1 week nakuren met nolva op 20mg (eventueel verhogen naar 2 weken?).

Vooral de pomp op winstrol is lekker tijdens trainingen, deadliften is sowieso niet te doen omdat me onderrug echt helemaal strak staat![/QUOT

ik ga ook voor 6weken denk,wanneer begon jij wat te merken van de winny??
wat is je doel? hou je geen logje bij?

Als je dan toch nolva gaat gebruiken pak dan 2 weken .1 week heeft weinig zin denk ik.
 
5kg pure spiermassa en 2% dalen in bf is veel te hoog gegrepen voor dit kuurtje. Dalen in bf betekent energie te kort creëren en dus spier gains tegen gaan. Gaat nooit lukken. Je weet toch wel dat winstrol niet voor vetverbranding zorgt? Hoop dus dat je een goed dieet hebt.
 
succes met kuurtje
mocht je nog vragen hebben in mijn log staat een hoop info
deze was 8 weken 50mg
misschien is het beter om ook vitamine b5 erbij te doen en glucosamine voor de gewrichten

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/8-weken-winstrol-50-mg-d-296086-post6577833/#post6577833

Thnx!! b5 en glucosamine ben ik 4weken geleden al mee begonnen (zie boven)

Wat vond jij van de kuur?

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 13:38 ----------

5kg pure spiermassa en 2% dalen in bf is veel te hoog gegrepen voor dit kuurtje. Dalen in bf betekent energie te kort creëren en dus spier gains tegen gaan. Gaat nooit lukken. Je weet toch wel dat winstrol niet voor vetverbranding zorgt? Hoop dus dat je een goed dieet hebt.

'gaat nooit lukken' juiste instelling man!! :hamer:we shall see!!!

ik begrijp dat je realistisch moet blijven, maar voeding is alles he!
 
Dag 4 :Ik heb een sirieuse pomp in me onderrug verder nog geen gains gemaakt .

Ik wacht af.
 
ik ga deze volgen , succes gooz!
 
dag 6 . merk nog niks van de winny,behalve dat ik snel geirriteerd bent, houd me strikt aan me voedingsschema/trainschema

Ik wacht af.
 
even hoe ik er nu bij sta

PicsArt_1352216769371.jpg


PicsArt_1352217128789.jpg
 
Nice bro. Delts komen mooi uit!
 
Ziet er goed uit gozer !! Heb zelf ooit ook een winny kuurtje gedaan echt top spul !
Succes ik volg !
 
dag 8 net gewogen 79.9 kg
 
merk je al wat:)?
 
Back
Naar boven