XXL Nutrition

Nieuwe yohimbine HCl

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Kom net van de apotheker en de gekende "Yohimbine Glenwood" is blijkbaar uit de handel genomen. Nu is "Yocoral" verkrijgbaar, zijn 5mg tabletten en zou dus ook Yohimbine HCl zijn?
Gewoon voor de zekerheid: betreft het hier nog steeds hetzelfde product, enkel in hoger gedoseerde vorm, en is kan dus goed dienen als vetverbrander?

Ik checkte ook voor caffeïne en dat zou verkrijgbaar zijn in de vorm van aspirine met hoge dosering caffeïne. Iemand enig idee of die aspirines goed zijn als stack met yohimbe voor vetverbranding of betreft het zuiverdere vorm van caffeïne?

Thx!

JoeTat2 zei:
Kom net van de apotheker en de gekende "Yohimbine Glenwood" is blijkbaar uit de handel genomen. Nu is "Yocoral" verkrijgbaar, zijn 5mg tabletten en zou dus ook Yohimbine HCl zijn?
Gewoon voor de zekerheid: betreft het hier nog steeds hetzelfde product, enkel in hoger gedoseerde vorm, en is kan dus goed dienen als vetverbrander?

Ik checkte ook voor caffeïne en dat zou verkrijgbaar zijn in de vorm van aspirine met hoge dosering caffeïne. Iemand enig idee of die aspirines goed zijn als stack met yohimbe voor vetverbranding of betreft het zuiverdere vorm van caffeïne?

Thx!

Combinatie yohimbine met aspirine/caffeine kan ik weinig over zeggen. Wel schijnt de ECA-stack effectief te zijn om vet te verbranden.

Ephedrine/Caffeine/Aspirine

no offense maar.. hoort dit niet meer thuis in supplementen? :)

• Topic Starter Topic Starter
Mja ik wist niet goed waar het te plaatsen... Heb getwijfeld maar toch maar hier gezet, anders moet een mod het verplaatsen?

Om echt effectief Yohimbine HCl te gebruiken als vetverbrander moet je minstens 15 tot 20 mg innemen per dag. Ik heb het zelf ook al genomen, maar het enigste resultaat dat dit bij mij teweegbrengt is dat ik meer zweet en mijn hongergevoel toeneemt! Dit zou normaal gezien niet mogen, ik zou echter ook gaan voor de ECA, 15 mg efedrine, 250 mg caffeïne, 250-300 mg aspirine!

Wat voor apotheker heb jij dan :D Het is wel goed spul schijnt, kijk maar eens naar de ingredienten van de duurdere fatburners

De Belgische apothekers zijn iets soepeler dan de Nederlandse :D

Ik heb op steroid.com gelezen dat 8,5mg yohimbine genoeg is en als je dat overschrijft dat je het tegenovergestelde effect kunt krijgen. Misschien vandaar uw hongergevoel enz?

Ivm die ECA stack. C= caffeïne. Is dat nog steeds vrij verkrijgbaar in NL? Hier blijkbaar enkel in vorm van aspirine en weet niet of dit goed is? A= aspirine. Ik zie wel 10 verschillende aspirines dus welke telt dan?

Gewoon in de eerste de beste apotheek binnengaan en vragen achter Yocoral 2 mg (Yohimbine, Hcl), is wel niet echt goedkoop heb 17,19 euro betaald! Je hebt geen doktersvoorschrift nodig.

Rambi zei:
Gewoon in de eerste de beste apotheek binnengaan en vragen achter Yocoral 2 mg (Yohimbine, Hcl), is wel niet echt goedkoop heb 17,19 euro betaald! Je hebt geen doktersvoorschrift nodig.

Yocoral bevat 50 tabletten van 5mg (dus niet 2mg!). Dus op zich valt die prijs dus echt wel mee! ;)

Ik heb laatst een homemade fatburner gehad van een maat van me. Daar zitten de volgende spullen in:
6mg Yohimbine HCL 150mg Acetyl-L-carnitine 40mg Guggelsterones 200mg Cafeine daarnaast neem ik ook 25 mg ephedrine in. En dit allemaal 3 maal daags.

Ben vergeten te zeggen dat het spul super werkt, het werkt ook eetlust verminderend :D

Die homemade fatburner ziet er niet slecht uit, maar van waar haal jij die Guggelsterones??

Terug
Naar boven