AndroidHealthClinic

Nieuweling Appie met foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Appie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
146
Waardering
6
Lengte
1m85
Hallo allemaal,

Mijn naam is Albert-Jan (zeg maar gewoon Appie) en ik kom uit Apeldoorn. Ik ben 20 jaar jong en train nu ongeveer 1.5 jaar. In het begin trainde ik niet echt fanatiek, maar het laatste jaar zeker wel. Qua voeding kan het wel nog een stuk beter. Ik eet wel zo'n 8 boterhammen en een goede warme maaltijd per dag, maar ik denk niet dat ik aan me koolhydraten en eiwitten kom. Ik ben trouwens ongeveer 1.85 lang en weeg ruim 73 kg. Voordat ik begon met trainen woog ik ongeveer 69 en me vetpercentage is gezakt. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar dat ding is, want volgens ons apparaat heb ik een vetpercentage van 4.5% en dat lijkt me een beetje weinig. Tis niet zo'n ding met van die klemmen, maar zo'n ding dat je met 2 handen voor je moet vasthouden. Hier volgen nog een paar foto's:



1e foto

Klik dus even op de bovenstaande link. De foto heb ik ff zo gedaan, want hij was te groot...

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb nog een paar vraagjes. Omdat mijn borst nogal naar binnen staat is het voor mij van belang om de binnenkant van m'n borst te trainen. Nu heb ik een tijdje lang gebankdrukt met smalle greep, maar ik had niet het idee dat dat echt hielp. Zijn er misschien andere oefeningen die ik daarvoor kan doen? Verder is mijn linker kant van me borst groter dan mijn rechter kant. Ik denk dat dit komt door het feit dat me rechter tripeps sterker is. Zo moet mijn rechterkant van me borst meer compenseren en wordt zwaarder belast en groeit dus harder. Met veel borstoefeningen gebruik je namelijk ook je triceps. Ik dacht dat het wel weer goed zou komen, maar het verschil blijft er. Is er misschien een manier om alleen me rechter kant van m'n borst te trainen.
Zoals ik net al zei is m'n rechter triceps sterker dan mijn linker. Hetzelfde geldt voor mijn rechter biceps en rechter schouder. De komende tijd ga ik eraan werken om mijn linker arm net zo sterk en dik te krijgen.
Verder heb ik nog een vraagje over m'n vetpercentage. Ik weet dat het niet echt hoog is, maar voordat ik op vakantie ga, wil ik het nog lager hebben, want ik wil dat m'n wasbordje beter zichtbaar wordt. Kan ik vet verliezen door gewoon te stoppen met snoepen en bier drinken of moet ik bijvoorbeeld ook minder boterhammen gaan eten? Uiteraard moet ik ook meer cardio gaan doen, maar dat komt goed.
Alvast bedankt voor de antwoorden en als er commentaar is op m'n foto's (zowel positief als negatief) dan hoor ik dat graag!

Groeten, Appie

PS: let niet op me slechte poses :)
 
Originally posted by Appie
Verder heb ik nog een vraagje over m'n vetpercentage. Ik weet dat het niet echt hoog is, maar voordat ik op vakantie ga, wil ik het nog lager hebben, want ik wil dat m'n wasbordje beter zichtbaar wordt. Kan ik vet verliezen door gewoon te stoppen met snoepen en bier drinken of moet ik bijvoorbeeld ook minder boterhammen gaan eten? Uiteraard moet ik ook meer cardio gaan doen, maar dat komt goed.
Alvast bedankt voor de antwoorden en als er commentaar is op m'n foto's (zowel positief als negatief) dan hoor ik dat graag!

Groeten, Appie

tuurlijk moet je snoep links laten liggen, dat is dweilen met de kraan open als je vet wilt verliezen. Bier is ook niet bevordelijk, alhoewel ik dat zelf ook doe. Dit had je aldoor, zie ik nu.

Binnenkant borst kan je volgens mij pakken dmv cablecrossovers of pullovers.

En Qua voeding? veel eiwitten eten en minder vetten en koolhydraten. zowel meerdere maaltijden per dag als veel eiwitten. kweet niet wat je op broof hebt maar ik denk dat 8 VOLKOREN boterhammen geen kwaad kan bij jou. Je hebt volgens mij een vrij hoge stofwisseling maar zolang je maar meer cal. verbrand dan je inneemt. Maar check maar de voedingsforums en je komt genoeg te weten.
succes:thumb:

darbij is t makkelijk om je voedingspatroon te posten. kan altijd hier woprden aangepast
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit voor een ectotypje! En je hebt al vleugeltjes (lats) :thumb:

Espi
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto
Ziet er goed uit voor een ectotypje! En je hebt al vleugeltjes (lats) :thumbup:

laat Oli t maar niet lezen:D
 
Welkom, rustig met het bier he appetap
 
Re: Re: Nieuweling Appie met foto's

Originally posted by dandyman


tuurlijk moet je snoep links laten liggen, dat is dweilen met de kraan open als je vet wilt verliezen. Bier is ook niet bevordelijk, alhoewel ik dat zelf ook doe. Dit had je aldoor, zie ik nu.

Binnenkant borst kan je volgens mij pakken dmv cablecrossovers of pullovers.

En Qua voeding? veel eiwitten eten en minder vetten en koolhydraten. zowel meerdere maaltijden per dag als veel eiwitten. kweet niet wat je op broof hebt maar ik denk dat 8 VOLKOREN boterhammen geen kwaad kan bij jou. Je hebt volgens mij een vrij hoge stofwisseling maar zolang je maar meer cal. verbrand dan je inneemt. Maar check maar de voedingsforums en je komt genoeg te weten.
succes:thumb:

darbij is t makkelijk om je voedingspatroon te posten. kan altijd hier woprden aangepast

Bedankt voor de tips. Die cablecrossover zal ik eens proberen! Die 8 boterhammen zijn uiteraard volkoren, met van die hele korrels erin. Ik zal trouwens eens wat gaan rondneuzen in het voedingsforum.
 
Originally posted by Esperantisto
Ziet er goed uit voor een ectotypje! En je hebt al vleugeltjes (lats) :thumb:

Espi

Thnx :) Vleugeltjes met de nadruk op "tjes" :D
 
ziet er goed uit, ga zo door!
 
Re: Re: Nieuweling Appie met foto's

Originally posted by dandyman



Binnenkant borst kan je volgens mij pakken dmv cablecrossovers of pullovers.

En Qua voeding? veel eiwitten eten en minder vetten en koolhydraten. zowel meerdere maaltijden per dag als veel eiwitten.


Binnenkant borst kun je niet trainen.


kijk hoe droog hij is.. Hij hoeft voorlopig nog niet laag in zijn koolhydraten te zitten hoor. Laat em lekker bulken en groeien.
 
ff over die abs. Moet je die foto van mij bekijken in de andere thread. Ik heb dus een hoger vet%, maar bij mij zie je ze dus beter. Hoe train jij ze, met of zonder weerstand en hoe vaak?

Ik weet dat lichaamsvet vaak een belemmerende factor is om zichtbare abs te krijgen, maar volgens mij is dat bij jou niet het geval.
 
Borst en rug ziet er goed uit.
Armen ietsje minder.

En bro, laat die boterhammen achterwege en begin wat
bodybuildingvoer te eten.

Kip, platte kaas, ei-eiwit, wheyshakes, tonijn, rood vlees, etc
 
Originally posted by Appie


Thnx :) Vleugeltjes met de nadruk op "tjes" :D

en het komt niet eens door de redbull!!

:thumbs: Zeer goed appie!
 
Re: Re: Re: Nieuweling Appie met foto's

Originally posted by KaLe



Binnenkant borst kun je niet trainen.


kijk hoe droog hij is.. Hij hoeft voorlopig nog niet laag in zijn koolhydraten te zitten hoor. Laat em lekker bulken en groeien.

Kun je dat niet trainen? Das wel minder. Ik ben echt zwaar ontevreden over m'n borst. Qua massa is het wel goed (vergeleken de rest van me lichaam dan), maar de binnenkant valt naar binnen. Is op de foto trouwens niet zo goed te zien. Maja, ik zal met die borst moeten leren leven :)
 
Originally posted by axestream
ff over die abs. Moet je die foto van mij bekijken in de andere thread. Ik heb dus een hoger vet%, maar bij mij zie je ze dus beter. Hoe train jij ze, met of zonder weerstand en hoe vaak?

Ik weet dat lichaamsvet vaak een belemmerende factor is om zichtbare abs te krijgen, maar volgens mij is dat bij jou niet het geval.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik m'n buik te weinig train. Bij ons in de sportschool hebben we zo'n apparaat met weerstand en daar maak ik ook gebruik van. Zo'n abrollerding hebben ze daar ook, maar die zal ik wel afschaffen, want dat schijnt niet echt goed te werken, tenzij je 1000 herhalingen per dag maakt ofzo, dus dat schiet niet op. Ik train nu trouwens 2 keer per week m'n abs.
Ongeveer een jaar terug ben ik gestopt met badminton. Dat heb ik voor ongeveer 10 jaar gedaan. Ik was er vrij goed in en heb op redelijk niveau gespeeld en je kon bij mij ook wel enigszins m'n abs zien. Tegenwoordig is m'n massa wel gegroeid, maar ik heb ook meer vet gekregen, zodat je ze juist niet meer ziet. Ik ben wel van plan om de komende tijd m'n abs keihard te gaan trainen, dus ik denk dat ze daarna wel zichtbaar worden. Ik blijf (ga) nu nog wel ff flink eten en dan een maand voordat ik het strand op moet, begin ik met wat kilootjes vet eraf te trainen.

Originally posted by Geoffke
Borst en rug ziet er goed uit.
Armen ietsje minder.

En bro, laat die boterhammen achterwege en begin wat
bodybuildingvoer te eten.

Kip, platte kaas, ei-eiwit, wheyshakes, tonijn, rood vlees, etc

Dankje :) Ik zal eens kijken of ik m'n eetpatroon wat kan aanpassen. Ik was al wel bezig met het verdelen van die boterhammen over de dag, maar dat is dus niet genoeg. Het probleem is alleen dat me ma al dat eten niet voor me gaat halen en ik er dus wel geld in moet investeren. Ik snap wel dat je dat er voor over moet hebben :)
In wat voor vorm eet je die kip dan, of maakt dat niet uit? En wat houdt "platte" kaas in? Ik eet wel veel gewone 48+ kaas, maar dat zal je wel niet bedoelen. En tonijn, eet je dat gewoon rauw uit een blik?

alvast bedankt, greetz, Appie
 
Laatst bewerkt:
Welke idioot zegt in godsnaam dat je de binne kant van je borst niet kan trainen? Tuurlijk kan dat wel
 
Nou ik train altijd me binnekant. Heb mensen gezien die dat niet hebben gedaan ziet er niet uit
 
Originally posted by Appie


Ik moet eerlijk zeggen dat ik m'n buik te weinig train. Bij ons in de sportschool hebben we zo'n apparaat met weerstand en daar maak ik ook gebruik van. Zo'n abrollerding hebben ze daar ook, maar die zal ik wel afschaffen, want dat schijnt niet echt goed te werken, tenzij je 1000 herhalingen per dag maakt ofzo, dus dat schiet niet op. Ik train nu trouwens 2 keer per week m'n abs.
Ongeveer een jaar terug ben ik gestopt met badminton. Dat heb ik voor ongeveer 10 jaar gedaan. Ik was er vrij goed in en heb op redelijk niveau gespeeld en je kon bij mij ook wel enigszins m'n abs zien. Tegenwoordig is m'n massa wel gegroeid, maar ik heb ook meer vet gekregen, zodat je ze juist niet meer ziet. Ik ben wel van plan om de komende tijd m'n abs keihard te gaan trainen, dus ik denk dat ze daarna wel zichtbaar worden. Ik blijf (ga) nu nog wel ff flink eten en dan een maand voordat ik het strand op moet, begin ik met wat kilootjes vet eraf te trainen.



Dankje :) Ik zal eens kijken of ik m'n eetpatroon wat kan aanpassen. Ik was al wel bezig met het verdelen van die boterhammen over de dag, maar dat is dus niet genoeg. Het probleem is alleen dat me ma al dat eten niet voor me gaat halen en ik er dus wel geld in moet investeren. Ik snap wel dat je dat er voor over moet hebben :)
In wat voor vorm eet je die kip dan, of maakt dat niet uit? En wat houdt "platte" kaas in? Ik eet wel veel gewone 48+ kaas, maar dat zal je wel niet bedoelen. En tonijn, eet je dat gewoon rauw uit een blik?

alvast bedankt, greetz, Appie


Toen ik pas begon was ik zoals jij, wel gedreven en met mijn sport bezig...
Maar langs de andere kant ging ik ook uit, rookte , dronk bier, en ik at niet goed.
Ik zag resultaten maar al snel hielden die op.
Toen ik meer en meer mijn voeding begon aan te passen was ik verbaasd hoe belangrijk voeding wel niet is.
Altijd had ik gedacht dat training het belangrijkste was, nu weet ik beter.
Je neemt best kipfillet, is handig om ergens mee te nemen.
Tonijn eet je in blik, waterbasis.
Platte kaas of kwark koop je gewoon in bakjes van 500g in de supermarkt.

Verder zou ik je aanraden om het uitgaan tot een minimum te beperken, en een baantje te zoeken om al je spullen te betalen.
 
Hoe wil je de binnenkant trainen? De vezels lopen "horizantaal" dus je kan hooguit onder en boven iets meer stimuleren. Het is genetisch bepaald waar je de meeste massa legt. Ik doe gewoon dumbbell presses flat en incline en daarna wat flyes/pecdec. Het liefst zou ik ook decline doen maar daar hebben we de hardware niet voor @the gym...
 
Originally posted by Ryu
Nou ik train altijd me binnekant. Heb mensen gezien die dat niet hebben gedaan ziet er niet uit

Binnekant, buitenkant... onzin allemaal.
 
Back
Naar boven