MuscleMeat

Nieuweling Appie met foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tonijn uit blik... als je dat niet lust zoals ik: mix het met ketchup (dat heeft weinig vet) en wat komkommer (bijna geen KCal). Evt. op brood of zo opeten. Met augurk kan het vast ook wel. [edit] Neem anders zure augurken ipv komkommer. zoetzure augurken zit suiker bij alhoewel ik dat te verwaarlozen vind.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Appie


In wat voor vorm eet je die kip dan, of maakt dat niet uit? En wat houdt "platte" kaas in? Ik eet wel veel gewone 48+ kaas, maar dat zal je wel niet bedoelen. En tonijn, eet je dat gewoon rauw uit een blik?

alvast bedankt, greetz, Appie

ik leg de kip op de grill, is vetvrij.
tonijn uit blik op waterbasis, blik openene, water uit late lekken en eten maar. kaas zou ik gaan voor huttenkase, cottage cheese.vind t laatste tijd overigenszelf wel te eten, was in den beginne vrij lastig naar binnen werken voor mij.
en kalkoen/kipfilet voor op brood kan ook gewoon zonder brood naar binnen worden gewerkt. succes
 
Iedereen traint op ze eigen manier :D :thumb:
 
voor de mensen die nog steeds geloven dat je de binnenkant borst kan trainen lees een een paar threads door:

[Link niet meer beschikbaar]

enne @ geoffke, wat is er mis met bruin brood ???
 
Bedankt voor de tips :) Ik vond het eerst ook vreemd dat je de binnenkant van je borst zou kunnen trainen, want het is idd gewoon 1 spier. Met smal drukken heb ik volgens mij weinig bereikt (behalve triceps) dus ik ga me er niet meer druk om maken. Ik train wel gewoon verder met normale borstoefeningen. Keb gisteravond een beslissing genomen, ik ga meer op m'n voeding letten. Ik wil het niet gaan overdrijven. Bodybuilding is niet alles voor me, maar ik wil het zeker meer prioriteit geven. Zojuist heb ik een zooitje tonijn en magere kwark ingeslagen. Tis alleen wel vrij prijzig, dus ik ga binnenkort maar ff naar de Aldi ipv de AH :D FF kijken of ik in een maandje of 3 sneller kan groeien dan voorheen in een half jaar. Das me streven.
Verder rook is dus wel eens in het weekend, daar ga ik ook meej stoppen en bier zal ik blijven drinken, maar wel een stukkie minder. Zes biertjes op een zaterdagavond kan ook goed zijn ipv 15 :S :)

greetz, Appie
 
Idd je bent al goed op weg enkel je voeding wat je nu dus veranderd zou verbeterd moeten worden. Dat van de borst binnen trainen kan idd niet, hoe je genetisch bent aangelegd is de bepalende factor. Maar als je borst groeit groet het ook aan de binnenkant, dus niet te veel zorgen over maken.

Verder wat de abs betreft hoef je niet bang te zijn dat je teveel vet hebt lijkt me. Ik heb nu al 10 maanden aan een stuk doorgebulkt en ze zijn nog goed zicht baar zoals je in mijn thread kunt zien ( of hier http://www.pbase.com/avg/inbox) . Ik heb ze de laatste tijd niet eens echt meer aangepakt en nog steeds zijn ze zichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by KaLe
voor de mensen die nog steeds geloven dat je de binnenkant borst kan trainen lees een een paar threads door:

[Link niet meer beschikbaar]

enne @ geoffke, wat is er mis met bruin brood ???
Goeie post, vooral http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=3393&highlight=binnenkant+borst is een interesante thread.

Originally posted by Appie
Bedankt voor de tips :) Ik vond het eerst ook vreemd dat je de binnenkant van je borst zou kunnen trainen, want het is idd gewoon 1 spier. Met smal drukken heb ik volgens mij weinig bereikt (behalve triceps) dus ik ga me er niet meer druk om maken. blablabla

greetz, Appie
Je kan de binnenkant niet extra benadrukken omdat het in dezelfde vezelverloop zit als de buitenkant... niet persé omdat het één spier is. Je kan bijvoorbeeld boven en onder wel extra benadrukken... net als bij traps, boven onder midden kan je extra benadrukken omdat de aanhechting over een gebied verspreid is. Maar je kan niet de binnen of buitenkant van de traps extra pakken.
 
Originally posted by KaLe
voor de mensen die nog steeds geloven dat je de binnenkant borst kan trainen lees een een paar threads door:

[Link niet meer beschikbaar]

enne @ geoffke, wat is er mis met bruin brood ???

Brood is een prima aanvulling voor je dieet,
maar het mag niet de basis zijn.
 
Vergeet niet om je rug is anders te pakken, nu is wel wijd, maar erg dun, en dat vind personelijk niet zo mooi..Je rug wat dikker krijgen en je buik wat meer naar voren en je ziet er huge uit!
 
Originally posted by Appie
Bedankt voor de tips :) Ik vond het eerst ook vreemd dat je de binnenkant van je borst zou kunnen trainen, want het is idd gewoon 1 spier. Met smal drukken heb ik volgens mij weinig bereikt (behalve triceps) dus ik ga me er niet meer druk om maken. Ik train wel gewoon verder met normale borstoefeningen. Keb gisteravond een beslissing genomen, ik ga meer op m'n voeding letten. Ik wil het niet gaan overdrijven. Bodybuilding is niet alles voor me, maar ik wil het zeker meer prioriteit geven. Zojuist heb ik een zooitje tonijn en magere kwark ingeslagen. Tis alleen wel vrij prijzig, dus ik ga binnenkort maar ff naar de Aldi ipv de AH :D FF kijken of ik in een maandje of 3 sneller kan groeien dan voorheen in een half jaar. Das me streven.
Verder rook is dus wel eens in het weekend, daar ga ik ook meej stoppen en bier zal ik blijven drinken, maar wel een stukkie minder. Zes biertjes op een zaterdagavond kan ook goed zijn ipv 15 :S :)

greetz, Appie

't is hopeloos jongens...
:toilet:
 
Alsof je van een paar biertjes in de week ineens 50% minder groeit ofzo?
 
Alle kleine beetjes werken tegen, en als je vele kleine beetjes hebt heb je 1 grote beetje die tegen werkt ;)
 
Originally posted by Ryu
Welke idioot zegt in godsnaam dat je de binne kant van je borst niet kan trainen? Tuurlijk kan dat wel

ik idioot? ;)
 
Paar biertjes kan geen kwaad. Zolang het er maar max. 1 per dag blijft zelfs gezond voor het hart ;)

Verder goede basis, van nature weinig vet dus kan je wel wat eten . gewoon zorgen voor veel callorien, beetje vet bijkomen kan geen kwaad maar goed doorbulken is in jou geval echt veel effectiever.
Maar dat ontdek je wel in de andere forums succes :thumb:
 
Persoonlijk moet ik zeggen, of het ligt aan je aanleg, dat ik je niet echt goed vind uitzien voor 1.5 jaar trainen.
 
Originally posted by Riki
Persoonlijk moet ik zeggen, of het ligt aan je aanleg, dat ik je niet echt goed vind uitzien voor 1.5 jaar trainen.

Foto's zijn heel bedriegelijk dus pas maar op met die stellingen.
Het is trouwens niet de bedoeling om mensen af te kraken, maar om ze te stimuleren.
Anders post niemand hier zijn foto's nog.
 
Originally posted by Geoffke


Foto's zijn heel bedriegelijk dus pas maar op met die stellingen.
Het is trouwens niet de bedoeling om mensen af te kraken, maar om ze te stimuleren.
Anders post niemand hier zijn foto's nog.

tis gewoon een persoonlijke mening dus geen stelling maar aan afkraken hebben we idd helemaal niks hier.
Kan je beter onderbouwend kritiek geven van wat dan nog wel beter kan. en dan kritiek in de positieve zin van t woord natuurlijk.;)
 
Ik weet zelf ook wel dat ik niet super gepierd ben. Moet wel zeggen dat ik gespierder ben dan gasten bij ons op de sportschool, die al langer trainen.
Trouwens, ik heb tot een paar dagen terug nooit echt rekening gehouden met eten. Ik at alleen redelijk wat boterhammen. Verder heb ik die tijd vrij vaak (grotere) hoeveelheden alcohol genuttigd en ik rookte vaak in het weekend. Verder train ik ook maar 3 keer per week en ik denk ook niet dat ik op de goeie manier trainde. Ik denk dus ook niet dat je aan de hand van foto's kan zeggen of ik wel of niet aanleg heb om te groeien...
 
Back
Naar boven