AndroidHealthClinic

Nieuweling :P

Bezoekers in dit topic

Wes p

Novice
Lid geworden
29 aug 2018
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
mijn verhaal:

Ben vroeger altijd mager geweest, mijn gewicht draaide altijd rond de 59kg op 1m84.
Altijd gedacht dat ik niet kon verdikken, en maar blijven dromen van een gebouwd lichaam.
Een jaar geleden besloten om aan mezelf te werken & begonnen met wat opzoekwerk ol het internet. Vooral veel terug gevonden hier op het forum. Mijn eigen voedingschema samen gesteld, en begonnen met thuis trainen. 5 maand later woog ik al 69kg en besloot ik om mij in te schrijven in een fitness. Mijn voeding nog wat aangepast en 2 maand later woog ik 75.5kg en bleef ik toen een maand hangen aan het zelfde gewicht. Heb mij toen onder begeleiding laten plaatsen. Nieuw voedingschema ontvangen en mijn focus er volledig op gelegd. +- 1 maand half later zat ik op het gewicht van 81kg ( vvm 68.2 vetpercentage 9.1% ) daarna 2 weken op reis geweest waar ik niet op mijn voeding gelet heb En ook niet ben gaan trainen. Gevolg : weegschaal bij thuiskomen stond op 78kg.. teleurgesteld natuurlijk. Maar er met volle overtuiging terug in gevlogen & 2 weken ( vandaag ) op opvolging geweest. En sta ik terug op 80.2kg , vetprecentage is wel ferm gestegen, van 9.1% naar 12.5%. Voedingschema word terug aangepast, en we blijven er in vliegen :-)

Kort samengevat, over 11 maand tijd van 59kg naar 80.2kg door JUISTE voeding en te fitnessen.
 
bedankt voor het delen
 
+- 1 maand half later zat ik op het gewicht van 81kg ( vvm 68.2 vetpercentage 9.1% )

Hoe dan :emo:

68.2 x 1.091=74.4 kg

Niet jokkebrokken over je vetpercentage he
 
Dus je beweert in 11 maanden ongeveer 20 kg aan spiermassa te hebben gewonnen?
 
Hoe dan :emo:

68.2 x 1.091=74.4 kg

Niet jokkebrokken over je vetpercentage he
“Jokkebrokken” doe ik niet. Ik kan enkel maar aanhalen wat er vermeld staat op de fische die ik krijg van mijn maandelijkse opvolging. Ik meet mijn vet precentage zelf niet en zou niet weten waarom ik er moet over liegen. Moet zijn dat mijn coach zijn werk niet goed doet dan. Kan eventueel deze fische eens uploaden. Voor diegene die denken dat ik er zit over te “jokkebrokken”.
 
Dus je beweert in 11 maanden ongeveer 20 kg aan spiermassa te hebben gewonnen?
Ik beweer niet dat ik 20kg aan spiermassa heb gewonnen, ben er wel 21 aangekomen. Maar dit zal zeker niet allemaal spiermassa zijn.
 
Ik beweer niet dat ik 20kg aan spiermassa heb gewonnen, ben er wel 21 aangekomen. Maar dit zal zeker niet allemaal spiermassa zijn.
Je vetpercentage is toch niet aanzienlijk gestegen? Dan zal er wat vocht zijn en een beetje vet, maar dus minimaal 15 kg aan spiermassa...
 
Vetpercentage gemeten met een weegschaal?
 
Vetpercentage gemeten met een weegschaal?

Ik denk dat ik weet waar de fout ligt inderdaad, vetprecentage word zowel gemeten met weegschaal & huidplooi meter. vvm werd afgeschreven van de weegschaal. Op mijn fische staat vermeld dat de vetpercentage op de weegschaal 11.5 bedraagde en met huidplooi meter 9.1. in bijlage een foto van de fische

BF3B8A65-3205-4BF8-9CD3-74F77BA779AC.jpeg
 
Laatst bewerkt:
85 cm taille gaat echt geen 10-11% vet zijn, oftewel heb je wide hips of piss. En 68,2 kg moet VVM zijn niet spiermassa. En zowel weegschaal als huidplooi zijn redelijk onnauwkeurige meetmethodes.
 
Het probleem is echter, de berekeningen kloppen niet. Ervan uitgaande dat hij op 10% stond bij 59kg is hij 17kg vetvrije massa bijgekomen sindsdien. Dat acht ik vrij onmogelijk op 11 maanden.
 
Het probleem is echter, de berekeningen kloppen niet. Ervan uitgaande dat hij op 10% stond bij 59kg is hij 17kg vetvrije massa bijgekomen sindsdien. Dat acht ik vrij onmogelijk op 11 maanden.
Geen idee op hoeveel % ik stond bij het begin maar aangezien ik toen nog niet onder begeleiding stond. Maar ik was echt vel over been. Heb een foto in bijlage geplaats hoe ik 11 maanden geleden ben begonnen en hoe ik er nu uit zie. Linker foto is +- 59kg rechter foto was toen ik op 81kg stond.

C292BBAC-34A3-421E-81E1-009855B9F4A5.jpeg
 
Geen idee op hoeveel % ik stond bij het begin maar aangezien ik toen nog niet onder begeleiding stond. Maar ik was echt vel over been. Heb een foto in bijlage geplaats hoe ik 11 maanden geleden ben begonnen en hoe ik er nu uit zie. Linker foto is +- 59kg rechter foto was toen ik op 81kg stond.

Bekijk bijlage 434638

Je hebt iig goede progress gemaakt...ga zo door!
 
Back
Naar boven