MuscleMeat

Nieuweling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jonathan3h

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
13
Waardering
0
Hallo iedereen, ik ben een jongen van 15 jaar(bijna 16) en ik train sinds een paar weken. Ik train om de dag in de sportschool, dus daarmee bedoel ik bv. maandag trainen, dinsdag rust, woensdag weer trainen, ..., is dit goed:rolleyes:? Ik wil ook graag wat informatie over voeding, ik ben 1.65 en ik weeg 52 kilo, ik heb tijd om per dag ongeveer 4 a 5 keer te eten.:D
 
Ik train om de dag in de sportschool, dus daarmee bedoel ik bv. maandag trainen, dinsdag rust, woensdag weer trainen, ..., is dit goed:rolleyes:? Ja dat is goed

Ik wil ook graag wat informatie over voeding, ik ben 1.65 en ik weeg 52 kilo, ik heb tijd om per dag ongeveer 4 a 5 keer te eten.:DProbeer toc 6 keer per dag te eten...Hier op het forum is daar zat informatie over, check het voeingsforum

Jij bent btw wel erg klein en licht voor je leeftijd....
 
Hallo iedereen, ik ben een jongen van 15 jaar(bijna 16) en ik train sinds een paar weken. Ik train om de dag in de sportschool, dus daarmee bedoel ik bv. maandag trainen, dinsdag rust, woensdag weer trainen, ..., is dit goed:rolleyes:? Ik wil ook graag wat informatie over voeding, ik ben 1.65 en ik weeg 52 kilo, ik heb tijd om per dag ongeveer 4 a 5 keer te eten.:D

Hey welkom,

om de dag trainen is goed, doe ik ook. Kijk ook ff hier: Voeding
 
Ja ik weet het ik ben zeer klein en licht voor mijn leeftijd... Daarom zou ik nu wat meer massa willen opbouwen, hoeveel keer zou ik moeten eten per dag als beginneling? En zou iemand me ook kunnen zeggen wanneer je het best een proteineshake kan pakken(voor of na training)? Alvast bedankt:o, want ik kom ook niet aan 6 keer eten per dag toe, daar heb ik te weinig tijd voor.
 
Ontbijt, rond 10 uur, lunch, rond 3 uur, avondeten, rond 8 uur. Dat zijn er 6 :)
 
welkom nieuweling ;)
goed bezig om nu al te beginnen

en idd zoals eerder vermeld lees lekker wat rond op het forum en alles komt goed
je moet natuurlijk wel traine ja:D
 
Is 5 ook goed?:) Want meestal sta ik pas op rond 10 uur. En wanneer kan ik het best een proteineshake nemen? voor of na de training?
 
Is 5 ook goed?:) Want meestal sta ik pas op rond 10 uur. En wanneer kan ik het best een proteineshake nemen? voor of na de training?

hee jonathan lees je eerst even een beedje in op het forum voordat je vragen gaat stellen die al heel vaak voorbij zijn gekomen
dbb is de grootste bb biblioteek op aarde
 
geen probleem , als je iest niet kan vinden moet je het gewoon vragen maar de basis staat goed uitgelegt in de sticky,s
 
Ok, ik zal eens even de belangrijkste dingen doornemen op het forum:)
 
ook een NEWBY

He hallo allemaal,

lengte 178cm


Ik train nu vanaf september 2007 4 a 5 keer in de week, heb al verschillende massa schema's gehad en doe er ook het een en ander aan cardio tussendoor. Ik kan inmiddels al zien en voelen dat er iets is gebeurt, echter het idee van massa training is volgens mij spieropbouw/gewichtsopbouw. Toen ik begon had ik een gewicht van 76kg en een vetpercentage van 11.8%, nu weeg ik 73kg en vp = 13.8%. Ik moet wel zeggen dat ik meer eet sinds het trainen, dus het vp kan ik verklaren, maar een daling in massa terwijl je kan zien dat er spiermassa is bijgekomen???

Ik neem gemiddeld 3x daag een whey shakie, 1 banaan, 1 a 2 x brintapap en avondeten (groente,vlees, pasta/aardappelen), lijkt me toch goede basis?

Wat doe ik niet goed? en waarom ben ik nog niet zo groot als BOKITO!!!????:D
 
Ik ben ook een beginner, maar ik denk dat de daling van je gewicht te verklaren is door de cardio die je erbij doet, bij cardio vebrandt je namelijk veel calorieen en zal je dus sneller afvallen.
 
beste slasjer

maak even een kennis maak topic aan en stel daar je eventueele vragen
dit is ronduit onbeschoft
 
He hallo allemaal,

lengte 178cm


Ik train nu vanaf september 2007 4 a 5 keer in de week, heb al verschillende massa schema's gehad en doe er ook het een en ander aan cardio tussendoor. Ik kan inmiddels al zien en voelen dat er iets is gebeurt, echter het idee van massa training is volgens mij spieropbouw/gewichtsopbouw. Toen ik begon had ik een gewicht van 76kg en een vetpercentage van 11.8%, nu weeg ik 73kg en vp = 13.8%. Ik moet wel zeggen dat ik meer eet sinds het trainen, dus het vp kan ik verklaren, maar een daling in massa terwijl je kan zien dat er spiermassa is bijgekomen???

Ik neem gemiddeld 3x daag een whey shakie, 1 banaan, 1 a 2 x brintapap en avondeten (groente,vlees, pasta/aardappelen), lijkt me toch goede basis?

Wat doe ik niet goed? en waarom ben ik nog niet zo groot als BOKITO!!!????:D

neen, is geen goede basis... whey shake moet je als extra'tje rekenen, niet als maaltijd, blijft over, 1 banaan en brinta, ok je ontbijt zit al goed :D, en avondeten... Leuk als je niet traint maar veels te weinig om te gainen en tegoei te kunnen trainen
 
beste slasjer

maak even een kennis maak topic aan en stel daar je eventueele vragen
dit is ronduit onbeschoft

eas down tiger, de titel is wel een beetje misleidend :P
 
haha ik zat nog te denken om er slayer van te maken ;)
 
Ik heb eventjes gekeken en ik heb een snel voedingsschema gemaakt, waarschijnlijk wel zeer slecht, maar ben dan ook een beginneling. Ontbijt: volkorenbrood met honing, 10 uur: brinta, Lunch : brood met kaas en fruit, 15 uur: Fruit, Avondeten: altijd verschillend, 20 uur : Brinta en een appel
 
Ik heb eventjes gekeken en ik heb een snel voedingsschema gemaakt, waarschijnlijk wel zeer slecht, maar ben dan ook een beginneling. Ontbijt: volkorenbrood met honing, 10 uur: brinta, Lunch : brood met kaas en fruit, 15 uur: Fruit, Avondeten: altijd verschillend, 20 uur : Brinta en een appel

goed werk
brinta volkoren brood goede producten zijn dat
probeer alleen bij een paar maaltijden een bakje kwark te toevoegen
lekker blikje tonijn op je brood
keertje een gekookt eitje tussen de middag

ps probeer 6 tot 8 maaltijden per dag je eten en minstens 4 met voldoende eiwit 30 tot 40 gram dus voor jouw gewicht is dat meer dan voldoende
 
Back
Naar boven