Hallo,
Ten eerste stel ik me ff voor. Mijn mammie en pappie hebben me de naam Paul geven en ik ben 17 jaartjes oud en student aan het Grafisch Lyceum. Ik heb ff op fitness gezeten maar dat kan ik niet zeggen want dat duurde niet lang door problemen. Ik ben gemotieveert en wil wat doen aan mijn 'skinny postuur'.. wat gegevens over mie:
Lengte: 1.83cm (omvang buik (niet schrikken): 64cm)
Gewicht of mie: 57kg (erg heý? je bergrijpt wat ik bedoel!)
Ik eet goed, maar dat deed ik vroeger niet. daarom denk ik dat ik zo dun ben: (mie vindt boter vies en eet dat niet)
Ochtend: 1 Bruinbroodje met kaas en kipfilet
Middag: 2 Bruinbroodje met kaas en kipfilet met een appel of banaan
Namiddag 1 Bruinbroodje met kaas
Avond: Avond eten en dan begin ik met groente en daarna vlees en dan de rest..
Ik nuttig al since dat ik een kleine derde been was veel zuivel producten..
Dan werk ik 10 uur per dag(alleen deze vakantie) maar daar kan nog gemakelijk 2 uur bij voor training(en dan heb ik nog 8 uur volleslaap).. Mijn vraag nouw aan jullie na zo'n levensverhaal: Hoe kan ik het beste dikker en gespierder worden? en ik ben zo gemotieveert dat ik alles ben voorbereid om opteofferen en te gebruiken..
Ik dank u alle bijvoorbaat en hoop dat ik alle nuttige informatie heb geven..
Ten eerste stel ik me ff voor. Mijn mammie en pappie hebben me de naam Paul geven en ik ben 17 jaartjes oud en student aan het Grafisch Lyceum. Ik heb ff op fitness gezeten maar dat kan ik niet zeggen want dat duurde niet lang door problemen. Ik ben gemotieveert en wil wat doen aan mijn 'skinny postuur'.. wat gegevens over mie:
Lengte: 1.83cm (omvang buik (niet schrikken): 64cm)
Gewicht of mie: 57kg (erg heý? je bergrijpt wat ik bedoel!)
Ik eet goed, maar dat deed ik vroeger niet. daarom denk ik dat ik zo dun ben: (mie vindt boter vies en eet dat niet)
Ochtend: 1 Bruinbroodje met kaas en kipfilet
Middag: 2 Bruinbroodje met kaas en kipfilet met een appel of banaan
Namiddag 1 Bruinbroodje met kaas
Avond: Avond eten en dan begin ik met groente en daarna vlees en dan de rest..
Ik nuttig al since dat ik een kleine derde been was veel zuivel producten..
Dan werk ik 10 uur per dag(alleen deze vakantie) maar daar kan nog gemakelijk 2 uur bij voor training(en dan heb ik nog 8 uur volleslaap).. Mijn vraag nouw aan jullie na zo'n levensverhaal: Hoe kan ik het beste dikker en gespierder worden? en ik ben zo gemotieveert dat ik alles ben voorbereid om opteofferen en te gebruiken..
Ik dank u alle bijvoorbaat en hoop dat ik alle nuttige informatie heb geven..
Laatst bewerkt: