MuscleMeat

Nieuwjaarsgeschenk aan mezelf

Bezoekers in dit topic

T-Max

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2005
Berichten
2
Waardering
0
Goeie morgen,middag of nacht.

Ben hier totaal nieuw op het forum (qua posten dan toch) maar heb hier al veel goeie dingen gelezen daarom wou ik mijn "kuurtje" voor januari onder jullie kritisch oog werpen. Heb reeds alles in huis dus volledig afwijken ervan wordt moeilijk maar zinnige opmerkingen worden zowiezo in dank afgenomen en indien mogelijk verwerkt. Daarom dat ik ze nu al post.

Effe over mezelf.
30 j
1m89
ong 107kg. (heb een hééééél onregelmatig leven en kan 3kg verschillen van dag tot dag)
Bf 12,5%
Bench 150kg x 6
squat 180kg x 8
Neck press 130kg x 8
Bicep curl 62,5 kg x 8

Foto's ligt jammer genoeg nogal moeilijk aangezien ik in een (v)echtscheiding zit en het niet kan risceren dat dit onder de neus van een of andere bezoeksrecht-rechter verschijnt. Heb enkele zeer specifieke euh tekeningen op verschillende plaatsen.

Goed,
het kuurtje dan;
alle olieën zijn afkomstig van Generic Supplements.
en de Sth is van Genlei Jintropin (bedankt muchomacho voor die site waarop je de echtheid kon controleren, pak van mijn hart)

Ga geen insuline gebruiken, ken er te weinig van, te veel schrik en een veel te onregelematig leven. (dokwerker + portier).
Dat is ook zowat het enige probleem, slaap.Probeer aan mijn 7u/d te geraken maar geraak zelden verder 5.
Eten is geen probleem, heb een vriendin die op duizend en één manieren kip met pasta kan klaar maken en dat nog doet ook (liefde kan schoon zijn, alleen spuitjes zetten is een stap te ver).

Heb besloten proviron te nemen, de doseringen van de as zijn niet van de poes en ben zoals elmo ook eerder van mening dat voorkomen beter dan genezen is, alhoewel ik zeer genoten heb van jullie discusie met Big cat (het deel dat ik verstond dan toch). Nolvadex bij de hand.

Voila, we zijn rond, hierna volgt het schema, bedoeling is een 12kg over te houden alhoewel ik daar waarschijnlijk vlot over zal gaan.maar krijgen is één ding, houden iets totaal anders hé.

Produkt (in ml).............Week1.... Week2... Week3... Week4... Week5... Week6... Week7... Week8... Week9... Week10... Week11... Week12
testo cypio (200mg/ml)..... 4.......... 3.......... 3
Deca Dura (200mg/ml)...... 3........... 4.......... 3........... 3.......... 4.......... 3
Trenbolone (75mg/ml).............................................. 4.......... 3.......... 3
Sustanon 250......................................................... 3.......... 3.......... 3
Boldenone (200mg/ml).................................................................................... 3........... 4........... 3
Primo depot (100mg/ml).................................................................................. 3........... 4........... 3........... 4........... 3........... 3
Overdrive..................................................................................................... 3........... 4........... 3............4............3............3
Masteron ............................................................................................................................................. 3........... 4........... 3
Naposim........................3/d..........4/d........5/d.........6/d........ 6/d........6/d.........5/d........4/d.........4/d
Hgh.............................4 iu/d......4 iu/d......4 iu/d.....4 iu/d.....4 iu/d.....4 iu/d.....4 iu/d......4 iu/d.....4 iu/d......4 iu/d.....4 iu/d.....4 iu/d
T3 Tiromel 25mcg...........1/d..........1/d.........1/d.........1/d........2/d.........2/d......... 2/d....... 2/d....... 2/d....... 2/d........1/d.......1/d
Pregnil.............................................................. 1000iu....1000iu.....1000iu....1000iu....1000iu.....1000iu....1000iu...750iu/eod...750iu/eod

Proviron 4/d heel de kuur of verzwaren in dien nodig.



Nakuur volgt nog maar zal de typische preg, nolva, clomid en clen worden denk ik.

Spring geregeld eens binnen om jullie opmerkingen te lezen en vanaf 2 januari 2006 begin ik er aan

greetz,
 
Hi Bro,

alvast welkom hier op dbb.com

Kuurtje komt niet helemaal duidelijk over op mijn beeldscherm, maar er zit wel een hoop lekkers bij!

grtjes
 
Ik snap er niet veel van, maar 12 weken kuren met om de drie weken verspringen van 1/2 middelen? En dat met 9 verschillende aas soorten?? HGH veel te kort lijkt mij...
 
Ben een totale computerleek, enig idee hoe ik mijn excel-sheetje hier kan bijvoegen
 
Ik word er ook geen wijs uit...
 
Het lijkt nu net of je alles maar voor een paar weken gaat gebruiken. 3 weken test cypio, 6 weken deca, 3 weken boldone? Ik neem aan dat je het niet zo gaat doen?
 
Het lijkt er ook op dat je de dosis elke week verandert, bijv de ene week 3 ml en de andere week 4 ml. Het beste is om de dosis constant te houden ivm hevige schommelingen in je hormoonspiegels.
 
zoals je zelf zegt heb je toch al veel hier op 't forum gelezen... zou ik denken dat je weet hoe hier de schema's worden gepresenteerd???. vind de schema wat onoverzichtelijk
 
Laatst bewerkt:
lijkt we heavy shit...als ik dat zou nemen denk dat ik ineens 25 kg bijkom :p:p
 
T-Max zei:
Ben een totale computerleek, enig idee hoe ik mijn excel-sheetje hier kan bijvoegen

uploaden naar je webspace of rapidshare.de en hier linken
 
WHAT THE ****

bizarre kuur man, als jij een keer een dopingtest moet doen dan springt de het apparaat dat je waardes moet uitdraaien op tilt van die brute cocktail.

Zet het ff duidelijk neer, want het is erg onoverzichtelijk zo.

welkom trouwens!
 
Miss maak je er beter gewoon zo iets van:

01-4: D-boll 40mg of oxy op 100mg
01-9: Sustanon 750mg
01-9: Deca 600mg
09-18: Testo E 750mg
09-18: Overdrive 300-400mg/week
09-18: Tren E 400mg
18-21: Test Prop 150mg eod
18-21: Masteron 100mg eod
15-21: T3 1-2 tabs/dag
01-24: HGH 5iu/dag
??-?? : hcg…

21-24 : nakuur naar keuze…
 
hey bruut kuurtje!!!
wat is je kuur verleden?
neem aan dat dit niet je eerste kuur is
 
vind het er niet uitzien...6 weken lang test is echt te weinig...9 weken dbol is erg lang..en 12 weken gh te kort
 
Voor de duidelijkheid van het schema heb ik het in deze bijlage op een jpeg gezet. Is een beetje snel prutswerk van mij, maar maakt het wel stukken makkelijk lezen ;)

Succes met je kuur!
 
Laatst bewerkt:
Schattig, die lijntjes... maar wel stuk duidelijker :thumbs:
 
Sorry, maar vind het nog steeds een vreemde manier van kuren (op en afbouwen van middelen, hgh maar 12 weken...) Wat Beast neer heeft gezet, lijkt er meer op.
 
Back
Naar boven