Fitness Seller

Nieuwkomer foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Viper

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
36
Waardering
0
Hallo mensen,

ben pas 2 dagen lid hier op het forum en wou even jullie meningen vragen over mijn bovenlichaam.

Ik ben 20 jaar en weeg nu 67 kilo. Ben 1.75m groot en heb een vetpercentage van ongeveer 5%. Ik train nu ongeveer 5 jaar en meestal 3x per week.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Deze foto is van 2 maanden geleden en zonder me van tevoren op te pompen of wat dan ook.
Ik ben nu anderhalve week bezig met Creatine-Serum en merk het goed qua kracht en uithoudingsvermogen, dus ik hoop dat over enkele weken er nog beter uitzie. :)
Nog nooit iets anders gebruikt, alleen op trainingsdagen een eiwitshake.

Laat maar horen wat jullie er van vinden. :rolleyes:
 
wat zijn je stats, hoe lang train je enz. Ziet er goed uit meer eten en je zal zien wat een verschil het wordt.
 
inderdaad de vorm is er, nu nog meer massa
 
Niets meer aan toe te voegen:thumb:

na de zomer lekker bulken


Originally posted by Bodyman
wat zijn je stats, hoe lang train je enz. Ziet er goed uit meer eten en je zal zien wat een verschil het wordt.


Staat er toch wel bij hoor, Bodyman

ah mijn fout, was geedit;)
 
Jeps, lookin' good, na de zomer eten, eten en nog wat eten! :)
 
inderdaad ziet er goed uit........
maar heb toch een puntje van kritiek.
voor 5 jaar training vindt ik het resultaat nogal magertjes. Wat bij jouw de zwakste schakel is in het groeiproces kan ik niet beoordelen.
 
Vind mooi resultaat na 5 jaar trainen. Misschien aan de magere kant maar dit kan je snel bijtrekken als je je gaat verdiepen in voeding e.d. Succes!
 
Ik ben het volledig met degene eens die zeggen dat het resultaat een beetje aan de lage kant is. Dat vind ik zelf ook wel.

Ook trainde ik de eerste 2 jaren niet zo heel serieus, dat is pas daarna gekomen toen ik er echt zin in kreeg.

Maar wat bij mij het probleem is, is het volgende. Ik ben van mezelf smal gebouwd en heb bijna geen vet. Ik eet de hele dag, om de 2/3 uur, maar kom geen gram bij. Ik heb mijn eten vergeleken met mensen hier op het forum en ik krijg zo te zien toch de juiste hoeveelheden etc. binnen. Meer eten lukt niet, want ik zit op een dag boemvol.

Qua kracht ben ik wel vrij sterk, alleen de massa wil niet echt lukken bij mij.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by The Viper
Ik ben het volledig met degene eens die zeggen dat het resultaat een beetje aan de lage kant is. Dat vind ik zelf ook wel.

Ook trainde ik de eerste 2 jaren niet zo heel serieus, dat is pas daarna gekomen toen ik er echt zin in kreeg.

Maar wat bij mij het probleem is, is het volgende. Ik ben van mezelf smal gebouwd en heb bijna geen vet. Ik eet de hele dag, om de 2/3 uur, maar kom geen gram bij. Ik heb mijn eten vergeleken met mensen hier op het forum en ik krijg zo te zien toch de juiste hoeveelheden etc. binnen. Meer eten lukt niet, want ik zit op een dag boemvol.

Qua kracht ben ik wel vrij sterk, alleen de massa wil niet echt lukken bij mij.

Bij mij hetzelfde scenario.. Heb 5 jaartjes achter de rug.. BEn reeds nu begonnen met bulken.. Ik eet nog niet op mn max en kom nu goed bij, gelukkig.. Wat men zegt over je results in 5 jaar, dat ze niet zo great zijn.. Moet je niet op letten. MEn moet es leren relativeren. Mijn BMI toen ik begon met trainen lag onder zeeniveau.. Ik heb een foto van mezelf toen ik 14 was met een bosje bloemen naast me, en echt.. Het bosje rozen was breder dan mezelf.. Dus ik kom wel a long way als je me vergelijkt met vroeger, maar ik ben er lang nog niet..

Waar een wil is, is een weg.. :thumbs:
 
mijn complimenten, ziet er netjes uit..
 
ik vind dat je dat moeilijk kan zeggen dat ie er voor vijf jaar magertjes uitziet (je weet niet hoeveel kg ie was van te voren). als je alles zelf moet leren dan doe je er echt wel een tijdje over om je lichaam te leren kennen, en je spieren te 'leren' groeien.
Ik zou zeggen probeer toch meer te eten en doe zware basisoefeningen.
 
Netjes!

Gewoon lekker doorgaan, je bent nog jong! :)
 
Originally posted by The Viper
Ik ben het volledig met degene eens die zeggen dat het resultaat een beetje aan de lage kant is. Dat vind ik zelf ook wel.

Ook trainde ik de eerste 2 jaren niet zo heel serieus, dat is pas daarna gekomen toen ik er echt zin in kreeg.

Maar wat bij mij het probleem is, is het volgende. Ik ben van mezelf smal gebouwd en heb bijna geen vet. Ik eet de hele dag, om de 2/3 uur, maar kom geen gram bij. Ik heb mijn eten vergeleken met mensen hier op het forum en ik krijg zo te zien toch de juiste hoeveelheden etc. binnen. Meer eten lukt niet, want ik zit op een dag boemvol.

Qua kracht ben ik wel vrij sterk, alleen de massa wil niet echt lukken bij mij.

wat is vrij sterk?
 
Ik zou als je 21 wordt een kuurtje met Dbol en test doen. Je zal al snel merken dat de resultaten spectaculair zijn!
 
Originally posted by Olimantado
Ik zou als je 21 wordt een kuurtje met Dbol en test doen. Je zal al snel merken dat de resultaten spectaculair zijn!

Zoiets was ik ook al van plan om eerlijk te zijn. Het enige nadeel is dat mijn vriendin NIET wil dat ik zoiets ga doen, dus moet ik het stiekem doen. Dan maar hopen dat ze er niet achter komt.
 
Originally posted by The Viper


Zoiets was ik ook al van plan om eerlijk te zijn. Het enige nadeel is dat mijn vriendin NIET wil dat ik zoiets ga doen, dus moet ik het stiekem doen. Dan maar hopen dat ze er niet achter komt.


Je moet gewoon hard zijn. Zeggen dat je gaat kuren en dat of zij het nou al dan niet leuk vind je geen barst interesseert!

En als ze er dan nog een grote bek over heeft helpen enkele rake meppen meestal wel... :p
 
Ziet d'r uit als een goede basis.
Welkom op het board btw :D
 
Alleen klopt je vetpertage niet. Bij 5 % ben je bijna wedstrijd klaar.
 
Back
Naar boven