Fitness Seller

Nieuwkomer foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by The Viper


Zoiets was ik ook al van plan om eerlijk te zijn. Het enige nadeel is dat mijn vriendin NIET wil dat ik zoiets ga doen, dus moet ik het stiekem doen. Dan maar hopen dat ze er niet achter komt.

Dan moet je toch een verrekte schele vriendin hebben wil ze niet door hebben dat je 10 kg aan komt in een maand tijd...
 
Originally posted by prinsjj
Alleen klopt je vetpertage niet. Bij 5 % ben je bijna wedstrijd klaar.
...


je meent het. Ik begon me toen ik die foto en dat vetpercentage zag ook al te denken van " wat is mijn vetpercentage dan".

als je 5% had zou je al je spieren zien lopen (en een wasbordje)


Maar verder: goede basis, voordeel van vijf jaar al bezig zijn is dat je al voldoende basiskennis hebt van oefeningen en je lichaam het een en nader al gewend is
 
Originally posted by prinsjj
Alleen klopt je vetpertage niet. Bij 5 % ben je bijna wedstrijd klaar.

Ik vond 5% ook heel weinig. Dat percentage heb ik uitgekregen met het meten met zo'n apparaat. Maar na wat te hebben rondgesnuffeld hier op het forum heb ik gelezen dat je je vet beter kan laten meten met een huidplooimeter dan met zo'n apparaatje. Dat moet ik binnenkort maar eens gaan doen dan.

En Rob G, helaas is ze niet verrekte scheel! :D
 
Ik denk dat je op 10 % zit, ik geloof niet in vetmeters en weegschalen, dat werkt uiteindelijk alleen maar tegen je !!
Ik doe het zelf maar 2 keer per jaar.

De Spiegel zou je beste vriend of vijand moeten zijn !!!
 
Originally posted by prinsjj
Ik denk dat je op 10 % zit, ik geloof niet in vetmeters en weegschalen, dat werkt uiteindelijk alleen maar tegen je !!
Ik doe het zelf maar 2 keer per jaar.

De Spiegel zou je beste vriend of vijand moeten zijn !!!

klopt. voor de spiegel met duim en wijsvinger kijken of het minder wordt. een stuk beter dan die electronica of weegschalen
 
Originally posted by The Viper


Zoiets was ik ook al van plan om eerlijk te zijn. Het enige nadeel is dat mijn vriendin NIET wil dat ik zoiets ga doen, dus moet ik het stiekem doen. Dan maar hopen dat ze er niet achter komt.

Als je wilt dat ik mn mening mag geven lees dan verder, anders stop je gewoon hier met lezen................. Ok je bent er nog :p
Waarom zou je beginnen met anabolen te nemen?? Omdat je wanhopig bent of omdat je geen geduld hebt? Je wordt heus niet breed van anabolen zelf hoor, ech niet. Probeer eens eerst nogmaals goed te bulken, of wacht tot je uit de groei bent ofzo..
Bulken wil niet zeggen 1 boterham per dag hoor, want ecto's eten naar hun mening veet te snel als "paarden".. Ik zou eerst nog wat massa opbouwen voordat je naar de verboden appel grijpt.

Maar wat bij mij het probleem is, is het volgende. Ik ben van mezelf smal gebouwd en heb bijna geen vet. Ik eet de hele dag, om de 2/3 uur, maar kom geen gram bij. Ik heb mijn eten vergeleken met mensen hier op het forum en ik krijg zo te zien toch de juiste hoeveelheden etc. binnen. Meer eten lukt niet, want ik zit op een dag boemvol.

Ik heb je post gelezen, maar ben je echt zeker dat je correct eet? Er is een groot verschil tussen een kg choco eten of een kg kwark, maar dat weet je natuurlijk wel:rolleyes:
Post je eetschema es een keer.. Misschien wringt daar het schoentje..

;)
 
Laatst bewerkt:
kben nog nieuw op het forum dus niet op men (afwezige) profile letten ;)

Ik moet zeggen dat het resultaat inderdaad niet spectaculair is maar ik zou toch even die "kuur" achterwege laten.

Kun je ook even een onderdeel van je trainingsschema posten, borst bijvoorbeeld...?

probeer dit misschien eens;
tijdens je training alleen maar water drinken, ongeveer één liter per uur training. Een kwartier na de training drink je iets dat rijk is aan koolhydraten(isostar, extran,...) ongeveer een halve liter, een glas fruitsap, eet een stuk fruit liefst een banaan zeker geen aardbeien, twee eetlepels honing.
Probeer ook zo weinig mogelijk eiwitten binnen te krijgen na je training, hier word je alleen maar dik van. Als je toch eiwitten tekort hebt probeer die dan bij je ontbijt in te nemen.

proberen maar...
 
Originally posted by bart82

Probeer ook zo weinig mogelijk eiwitten binnen te krijgen na je training, hier word je alleen maar dik van. Als je toch eiwitten tekort hebt probeer die dan bij je ontbijt in te nemen.

proberen maar...


??? waar heb jij dat vandaan?

Eiwitten (na je training) maken juist helemaal niet dik. Stond iid in een artikle op ergotronics die bij mij ook de nodige vraagtekens oprepen maar waar ik geen conclusie uittrok. Na de nodige posts bleek dit ongegrond te zijn en uit zn verband te zijn getrokke.

het beste kan je na je training een wheyshake met dextrose (snelle suikers) nemen. die whey heeft een snelle opname en de dextrose zet als t ware de deure naar je spierproteinen open waardoor de eiwitten eerder worden opgenomen.
Vervolg een uur later met een goede eiwitrijke maaltijd met complexe koolhydraten

Van eiwitten schin je echt NIET dik te worden,, al helemaal niet na de training, Wat jij zegt over sochtend zit wel wat in. neem zodra je wakker wordt snelle eiwitten tot je. kan eenwheyshake zijn,maar als je gene whey neemt kunnne eieren ook wel, alhowel whey een betere biologische waarde heeft.

Maar kijk maar eens rond op de forums hier en je komt er genoeg info tegen die je kan "helpen"

hier zal je wel wat uit kunne halen

http://www.dutchbodybuilding.com/fo...hreadid=5909&perpage=15&display=&pagenumber=1

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5853
 
Laatst bewerkt:
sorry... maar geen eiwitten na het trainen ???

wat "sloop" je tijdens het trainen ? Juist, je spieren. En waar bestaan je spier oa uit? juist, eiwit! Dus na die training reloaden die hap met eiwitten zodat je spieren weer herstellen!
 
Geen eiwit, dat is nieuw voor mij.
 
Ach, wees gentle met n00b-uitspraken.. Ze moeten het ook leren nietwaar:dunno:
 
maakt niet uit Bracke, maar toch bedankt.

Ik heb nooit gezegd dat je geen eiwitten nodig hebt, alleen maar dat het beter is ze niet na een training in te nemen maar op voorhand al een voorraad aan te leggen. Bij het ontbijt dus.


Er is zopas een onderzoek uitgevoerd waar men drie groepen mensen dezelfde training liet uitvoeren maar met een verschil in voeding.

*De eerste groep nam na hun training niets en hadden na een maand een toename van droge spiermassa van ongeveer 1,4Kg.

*De tweede groep nam na de training koolhydraten en eiwitten in en hadden een toename van ongeveer 2,6Kg.

*De derde groep nam enkel koolhydraten na de training en kwamen zo'n 2,7Kg bij, nu niet echt veel verschil met de tweede groep maar ze hadden veel meer vet verbruikt gedurende die maand.


Dit komt van de "men's health"-site ik zal het eens opzoeken voor jullie...
 
Originally posted by bart82
maakt niet uit Bracke, maar toch bedankt.

Ik heb nooit gezegd dat je geen eiwitten nodig hebt, alleen maar dat het beter is ze niet na een training in te nemen maar op voorhand al een voorraad aan te leggen. Bij het ontbijt dus.


Er is zopas een onderzoek uitgevoerd waar men drie groepen mensen dezelfde training liet uitvoeren maar met een verschil in voeding.

*De eerste groep nam na hun training niets en hadden na een maand een toename van droge spiermassa van ongeveer 1,4Kg.

*De tweede groep nam na de training koolhydraten en eiwitten in en hadden een toename van ongeveer 2,6Kg.

*De derde groep nam enkel koolhydraten na de training en kwamen zo'n 2,7Kg bij, nu niet echt veel verschil met de tweede groep maar ze hadden veel meer vet verbruikt gedurende die maand.


Dit komt van de "men's health"-site ik zal het eens opzoeken voor jullie...

Als ik jou was zou ik (ervaren) bodybuilders op dit board serieuzer nemen en je niet laten misleiden door dat "hoe word ik in 8 dagen breed?"-blaadje.. Greetz
 
Men's health:

8.‘Werken eiwit-shakes echt?
In de bar van mijn fitnesscentrum zie ik veel mannen een eiwitshake bestellen. Neemt je spiermassa daardoor sneller toe?

Spierweefsel is grotendeels opgebouwd uit eiwitten, dus zou je denken dat een eiwitshake de bouwstoffen aanlevert voor extra spiermassa. Zo simpel ligt het echter niet. Onderzoek heeft uitgewezen dat je spieren na de krachttraining juist behoefte hebben aan brandstoffen. Koolhydraten zijn zo’n brandstof. Een sportdrank vol snelle koolhydraten na het trainen is dus zinvoller dan een eiwitshake. Maar de koolhydraten worden sneller door je spieren opgenomen in combinatie met een geringe hoeveelheid eiwitten. Dus een shake die naast eiwitten ook koolhydraten bevat, is prima. Je kunt ook naast je sportdrank een proteïnereep eten of gewoon een schepje eiwitpoeder door je sportdrank mengen. Het is hoe dan ook voor het herstel van je spieren belangrijk dat je in de eerste twee uur na je krachttraining koolhydraten binnenkrijgt. Neem dan koolhydraten die je lichaam snel opneemt. Koolhydraten met zo’n hoge glycemische waarde zitten bijvoorbeeld in aardappelpuree, bruine rijst, volkorenbrood, bananen en sinaasappelsap. Op de dagen na het trainen kun je de nadruk wat meer op eiwitten leggen.

pagina Men's Health


Naturel bodybuilding:

Recent onderzoek bracht aan het licht dat eiwitten na de training niet alleen de insuline uitstort vertragen, maar ook meer vetopslag veroorzaken.

pagina Naturel Bodybuilding


Die testresultaten krijg ik zo direct niet gevonden maar ik zal zien wat ik kan doen...
 
LeanderFCU, ik ga ervaren bodybuilders echt niet de les spellen, maar bij mijn weten heb ik dat ook niet gedaan ???

Men's health heeft dit onderzoek echt niet zelf uitgevoerd hoor.

idem greetz
 
Ik kap elke dag een shake binnen van 2liter... Rijk aan koolhydraten en eiwitten. Geeft een lekker verzadigd gevoel..

En ik groei als een... tja als wat zou je kunnen groeien buiten kool.. Kool vind ik nogal afgezaagd :dunno:
 
Originally posted by Bracke
Ik kap elke dag een shake binnen van 2liter... Rijk aan koolhydraten en eiwitten. Geeft een lekker verzadigd gevoel..

En ik groei als een... tja als wat zou je kunnen groeien buiten kool.. Kool vind ik nogal afgezaagd :dunno:

Ik groei als brack:D

maar daarbij vind ik dat we edelijk gentle waren hoor. t was geen massale aanval
 
schijnt trouwens dat die creatine serum ook maar een commerciele grap is...
 
Originally posted by jweigeman
schijnt trouwens dat die creatine serum ook maar een commerciele grap is...

De revolte van de eeuw? Ben je gek?:rolleyes:
 
Originally posted by bart82

Dit komt van de "men's health"-site ik zal het eens opzoeken voor jullie...

*zucht*

dat er nog steeds mensen geloven in die kloteblaadjes.

er zitten hier mensen op het board die al 10-20 jaar trainen en hebben veel geexperimenteerd op het gebied van voeding en training en reken maar dat die dit tegen zullen spreken.
 
Back
Naar boven