AndroidHealthClinic

Podcasts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vraag me af of het Aceto wel was gelukt onder normale omstandigheden. Denk eerder van niet. Chris is niet zo hands-on als Chad.
 
Vraag me af of het Aceto wel was gelukt onder normale omstandigheden. Denk eerder van niet. Chris is niet zo hands-on als Chad.

Ik denk het ook niet. Klaarblijkelijk heeft Ramy meer een soort babysitter nodig die hem elke dag 20 keer belt om te vragen of alles goed gaat, waar Chris meer iemand is van: hier is je dieet tot over 3 dagen doei.
 
Dennis James heeft hier natuurlijk ook wel een grote rol in gespeeld.
Als Dennis hem niet elke dag een aantal x zijn posing routine liet doen, hem niet zou hebben afgebeuld in de gym zou het resultaat ook wel weer anders zijn geweest..

Ramy was in 2017 ook gewoon 2de toch? Als Phil er toen uitzag als vorig weekend had ie em toen misschien ook wel gepakt
 
Chad zijn zoon van 13 bencht 160 :o
 
Ramy was in 2017 ook gewoon 2de toch? Als Phil er toen uitzag als vorig weekend had ie em toen misschien ook wel gepakt
Qua punten was het niet close, broer. Niet close!
 
Wat zou zijn commissie zijn? 10%?

Die 400k is eigenlijk helemaal geen 400k. Eerst gaat er geloof ik in USA een tax +- 20 procent van af, en dan bij thuiskomst in Egypte of waar die officieel woont waarschijnlijk ook nog een keer. En dan wachten Chad en DJ ook nog op hun deel. Valt dus eigenlijk vies tegen.
 
Man, man, man,...
 
En Ramy heeft op dit moment geloof ik ook niet eens een supplement sponsor zoals hij vroeger wel had met GAT bijvoorbeeld, die even een dikke premie uitbetalen bij Olympia winst.
 
Literally fucked up.
 
Mwa, ik denk niet dat we medelijden moeten hebben met Ramy zijn financiële situatie hoor. Het zou me ook niets verbazen als hij ook nog een of meerdere sjeiks als privésponsors heeft. Die gasten zijn gek van bodybuilding daar en Ramy is toch wel de man daar.
 
1609009653415.png
 
 
  • Like
Waarderingen: vntl
 

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven