AndroidHealthClinic

Podcasts

Bezoekers in dit topic

Jose Raymond heeft sinds kort ook een eigen podcast. Moet leuk zijn.
Zijn YT is TheBostonMass daar is het te vinden

/te lui om te linken
 
Leuk interview, droge gast die ronnie :)
 
Vond het eigenlijk niet zo’n spectaculair interview, maar dat kan misschien ook komen omdat ik onlangs pas die Netflix docu over Ronnie heb gezien en daarom wist ik het meeste al wat ie Joe vertelde. En daarnaast is Ronnie gewoon niet zo’n spraakzame en/of welbespraakte gast als bijvoorbeeld Dorian. Dat interview was 10000x beter.

Het zou mooi zijn als JRE Arnold en Dave Palumbo ooit nog on krijgen. Maar dan moet Arnold wel een beetje zichzelf zijn en niet acteren/de gouverneur uithangen.
 
Vond het eigenlijk niet zo’n spectaculair interview,

Nope.. toch luister ik ze elke keer weer maar als je één interview hebt gezien van em heb je ze allemaal gezien. Elke keer exact dezelfde onderwerpen, vragen en antwoorden.
Ben ook wel benieuwd naar Palumbo
 
Het zou mooi zijn als JRE Arnold en Dave Palumbo ooit nog on krijgen. Maar dan moet Arnold wel een beetje zichzelf zijn en niet acteren/de gouverneur uithangen.
Laat hem maar in z'n hol. :)
 
Laat hem maar in z'n hol. :)

Niet haten op ome Dave.
Ik heb een beetje een haat-liefdeverhouding met hem. Soms vind ik het een verschrikkelijk irritante jood en soms vind ik hem wel tof. Maar los van of je hem mag of niet, hij heeft wel heel veel kennis en daar heb ik wel respect voor
 
Layne blijft toch een ietwat vreemde snuiter. Alles naturel gedaan volgens jullie?
 
Layne blijft toch een ietwat vreemde snuiter. Alles naturel gedaan volgens jullie?

Geen idee heb hem nooit echt gevolgd.
Wel nette squat 500 lbs voor reps, jelly
 
Video's met Romano trek ik niet meer. :(
 
Back
Naar boven