Fitness Seller

Podcasts

Bezoekers in dit topic

Veel beter dan de meuk op Rx tegenwoordig.
 
Klopt, inderdaad. De Heavy Muscle TV dagen. Toen had hij ook weleens gasten die niets te maken hadden met de industrie maar net zo interessant waren.

Nu heeft hij een light versie met After Hours. Het enige probleem is dat het met allerlei (eigenlijk dezelfde) knarren is die onmogelijk nog een jong(er) publiek kunnen aanspreken. Op een gegeven moment is een formule ook uitgewerkt. Soms zijn het ook een beetje zeurpieten. Dat hele back in my day...

Ze zijn ook de enigen die niet in staat zijn om fatsoenlijke videoverbindingen tot stand te brengen. :o
 
Ja true, dat hele after hours waar ze allemaal door elkaar schreeuwen enzo kijk ik nooit. Daar krijg je echt hoofdpijn van.

Als ik Dave een tip zou mogen geven om een beetje bij te blijven met andere bodybuilding gerelateerde youtube channels: meer in depth en langere interviews/podcasts met relevante gasten en niet alleen maar zijn vriendjes (je kan zeggen wat je wil maar maar Dave is wel een goede interviewer en gespreksleider) en minder bullshit en zogenaamde drama.

Maar ik heb er een hard hoofd in dat hij naar mij zal luisteren :o
 
Klassieker:


"WHAAAAAT?"
 
Wisten jullie dat Dave al aan het fossiliseren is?
 
Back
Naar boven